1FP2

Ο Sebastian Vettel ήταν αυτός που σημείωσε και πάλι τον ταχύτερο χρόνο, επικρατώντας στη «μάχη» με τη Mercedes, όσο μπορούμε να μιλάμε για μάχη στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Γερμανός ήταν για 41 χιλιοστά ταχύτερος από τον Valtteri Bottas, με τον Daniel Ricciardo να ακολουθεί στην τρίτη θέση.

Πίσω τους οι Kimi Raikkonen, Lewis Hamilton, Nico Hulkenberg, Felipe Massa, Max Verstappen, Romain Grosjean και ο Daniil Kvyat. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP2:

Ο καιρός παράμενε καλός, όμως τώρα οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές, στους 33°C στον αέρα και τους 34° στο οδόστρωμα. Ο Raikkonen είχε νέο power unit, έτσι ο Φινλανδός βγήκε αμέσως έξω, μαζί με άλλους οδηγούς. Οι δύο Haas ήταν αυτές που ξεκίνησαν τους χρονομετρημένους γύρους, με τον Grosjean να είναι στο 1:34.2, αλλά ο Vettel, φορώντας τη μαλακή, δεν άργησε να σημειώσει το 1:32.6, την ώρα που ο team-mate του επέστρεψε στο γκαράζ του.

Μετά από τα πρώτα 10 λεπτά, ο Bottas βγήκε με τη μαλακή γόμα και πήρε την πρώτη θέση, για μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, ό,τι ακριβώς του έκανε ο Vettel στην Κίνα, μόνο που εκεί ήταν κατατακτήριες κι εδώ είναι FP2. Ο Hulkenberg ανέβηκε στην τρίτη θέση, 8 δέκατα μακριά από τον συμπατριώτη του. Ο Hamilton πίεσε κι αυτός, αλλά ένα λάθος στην έξοδο της στροφής 4 τον ανάγκασε να κόψει ρυθμό.

Στη συνέχεια, ο Βρετανός ανέβηκε στην κορυφή, με το 1:32.2, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα ο Raikkonen ήταν άλλα 13 χιλιοστά πιο γρήγορος. Αμέσως μετά, ο Sainz σταμάτησε στη στροφή 11, με τον καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος, κάτι που πιθανότατα σημαίνει πρόβλημα στο power unit, το οποίο φέρει πάνω του την περσινή MGU-K. Καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα, έτσι ο ρυθμός των οδηγών ήταν οριοθετημένος. Μετά από αυτό, η πλειοψηφία μπήκε στα pits.

Μία ώρα έμενε για το κλείσιμο και ο Vettel αποφάσισε να βάλει την πολύ μαλακή γόμα. Μπορεί ο Γερμανός να πήρε την πρώτη θέση με το 1:31.3, αλλά δεν ήταν ικανοποιημένος με τον γύρο του, αναφέροντας μάλιστα κάποια προβλήματα και στα φρένα. Ο Bottas έκανε ό,τι και ο Seb, όμως ο Φινλανδός δεν πήρε την πρώτη θέση για 41 χιλιοστά. Όλο και περισσότεροι πιλότοι έβγαιναν με τα πολύ μαλακά, με τον Hulkenberg να βρίσκεται για δεύτερο φορά στην τρίτη θέση.

Ήταν η σειρά του Hamilton να πιέσει, σημείωσε την καλύτερη επίδοση στο πρώτο κομμάτι, συνάντησε τον Hulkenberg στη στροφή 9, που βρισκόταν στην αγωνιστική γραμμή, παρόλο που κινούταν αργά. Ο Ricciardo θέλησε να πιέσει, παίρνοντας την τρίτη θέση, μπροστά από τον Hamilton, ο οποίος είχε βελτιώσει την επίδοσή του, αλλά όχι στον βαθμό που θα ήθελε.

Το πρώτο 40λεπτο αποτέλεσε παρελθόν και ο Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο κομμάτι, το ταχύτερο προσωπικό στο τρίτο κομμάτι, αλλά το κακό πρώτο sector δεν του επέτρεψε κάτι περισσότερο από την 4η θέση, όσο το T-Wing του Bottas είχε φύγει από τη θέση του, γεγονός που παρατήρησε και ο Hamilton όταν ο team-mate του περνούσε δίπλα του.

Δεύτερο πρόβλημα για τη Ferrari σήμερα. Αυτή τη φορά είναι ο Vettel, ο οποίος ανέφερε ότι έσβησε ο κινητήρας του. Η SF70H σπρώχτηκε από τους μηχανικούς του στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας, προκειμένου να ερευνήσουν και να λύσουν το πρόβλημα, με 35 λεπτά να απομένουν για τον μηδενισμό του χρονομέτρου, χρονικό διάστημα στο οποίο βλέπουμε τις προσομοιώσεις αγώνα.

Οι έλεγχοι στο μονοθέσιο του Vettel ολοκληρώθηκαν γρήγορα και ο Γερμανός βγήκε ξανά, φορώντας τα μαλακά ελαστικά, με 26 λεπτά για το τέλος, έχοντας αρκετό καύσιμο, όπως και όλοι οι άλλοι οδηγοί που έτρεχαν μαζί του. Αν εξαιρέσουμε τους Sainz και Vandoorne, όλοι οι οδηγοί έπαιρναν δεδομένα για τα μονοθέσιά τους, αξιολογώντας παράλληλα τα ελαστικά τους, είτε τη μαλακή είτε την πολύ μαλακή γόμα.

Λίγο πριν από τη λήξη, ο Vettel κόλλησε για λίγο πίσω από τον Bottas, γεγονός που ανέβασε θερμοκρασία στα φρένα του. Η Ferrari τού είπε να είναι πιο ευγενικός με το αριστερό πεντάλ, αλλά ο Seb απαλλάχθηκε γρήγορα από το εμπόδιο του Φινλανδού. Ο Stroll επέστρεψε στα pits αναφέροντας ότι έχει σωματικούς πόνους.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:31.310 29
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:31.351 +0.041s 35
3 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:31.376 +0.066s 28
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:31.478 +0.168s 34
5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:31.594 +0.284s 35
6 27 Nico Hulkenberg Renault 1:31.883 +0.573s 37
7 19 Felipe Massa Williams 1:32.079 +0.769s 37
8 33 Max Verstappen Red Bull 1:32.245 +0.935s 18
9 8 Romain Grosjean Haas 1:32.505 +1.195s 34
10 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:32.707 +1.397s 35
11 20 Kevin Magnussen Haas 1:32.854 +1.544s 33
12 31 Esteban Ocon Force India 1:32.875 +1.565s 38
13 30 Jolyon Palmer Renault 1:32.876 +1.566s 38
14 14 Fernando Alonso McLaren 1:32.897 +1.587s 31
15 11 Sergio Perez Force India 1:33.319 +2.009s 34
16 18 Lance Stroll Williams 1:33.361 +2.051s 36
17 9 Marcus Ericsson Sauber 1:33.944 +2.634s 34
18 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:34.072 +2.762s 5
19 94 Pascal Wehrlein Sauber 1:34.117 +2.807s 29
20 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:34.230 +2.920s 8
  • F1fan

    Well,well well, 0.250 ο πρωτος με τον 5ο,μια χαρα!!!!!Η Ferrari εχει δειξει καλο ρυθμο,αλλα με 2/2 μηχανικα θεματα η Scuderia θα επρεπε να προβληματιζεται…Η Mercedes ως συνηθως,με τον Hamilton να μην κανει καθαρο γυρο.Απο κει και περα,ο Hulk εδειξε πολυ καλο ρυθμο κι δεν πρεπει να πεταξει την ευκαιρια για βαθμους.Ο Massa εδειξε την προοπτικη της Williams.F.I,Haas,Str ενα κλικ πιο πισω.McLaren οχι κατι σπεσιαλ.

    • paparoach

      Πονούσε από το καυτό κάθισνα/πλάτη κινητήρα.. όχι επειδή δεν μπορεί να οδηγήσει…
      Αμέσως να το φάτε το παιδί.

    • F1fan

      Αν ηταν αυτο my bad,το Movistar εχει πολυ χαμηλα team radio κ συνηθως μιλανε πανω στα tema radio,οποτε αντε να καταλαβεις τι λενε.

    • paparoach

      Και απο κατι βιντεακια που εχω δει στο ιντερνετ μιλανε πολυ, και δυνατα…

    • F1fan

      Yep,κι “σατανικα” οταν πεφτουν team radio κανουν συνδεση πχ με τον Gene απο την πιστα κι δεν ακους απολυτως τπτ???

  • Βασιλης

    Πολλα προβληματα για ολες τις ομαδες εξαιτιας της ζεστης…αξιοσημειωτο το οτι η ferrari με ποιο σκληρη γομα ηταν ταχυτετη απο την merc στο stint….

  • Gestione Sportiv@

    Η ζέστη στην έρημο του Bahrain “χτυπάει κόκκινο”, μαζί και οι κινητήρες και τα φρένα των ομάδων.
    Ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορεί να βγάλει κανένας εκτός από το ότι οι θερμοκρασίες την Κυριακή θα είναι ακόμα πιο πάνω (από τις προβλέψεις των μετεωρολόγων) και η διαχείριση των ελαστικών θα είναι καθοριστικής σημασίας για τον νικητή του αγώνα.

    Υ.Γ. Μέχρι στιγμής, το καινούργιο τατουάζ του Kimi δεν του έχει φέρει καθόλου γούρι…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/7a62f83867a093b6e5910fdbed8690019a2fd371641fd0054b809ea671beef31.jpg

    • Ferrarακιας

      Ο Subutai δεν το σχολίασε?:Ρ

    • Gestione Sportiv@

      Καταρχάς, που είσαι χαμένος τόσο καιρό?????
      Χάσαμε κάθε επαφή μαζί σου και το πρωτάθλημα της F1 κοντεύει να τελειώσει και εσύ πουθενά!!!!!!!
      Από εκεί και πέρα, ο Subutai θα μιλήσει όταν θέλει να μιλήσει, γιατί δεν χαρίζεται στον Iceman έτσι απλά…………

    • Ferrarακιας

      Δουλειές.:Ρ

  • τα μονα σιγουρα μεχρι στιγμης ειναι η μακλαρεν και σαουμπερ θα συναγωνιστουν για την τελευταια θεση ο στρολ θα εγκαταληψει με πονους στο στομαχι και ισως εχουμε καποιους κινητηρες off

  • Neos
  • Akis-F1 FAN

    Η ζέστη δημιουργεί προβλήματα σε πολλούς και φαίνεται να τους περιορίει αρκετά αφού και πάλι ήταν πιο αργοί από πέρυσι. Αν και την Κυριακή είναι έτσι οι θερμοκρασίες θα δούμε αγώνα…επιβίωσης ;-P

    • paparoach

      Πιο αργοι, δεν πιστευβ να ειναι οογο θερμοκρασιων μονο, αλλα και λογι αεροδυναμικης θαρρω.

    • Akis-F1 FAN

      Όταν λες λόγω αεροδυναμικής ; Λόγω αεροδυναμικής θα έπρεπε να είναι πιο γρήγοροι…

    • paparoach

      Φετος που ειναι πιο πλατια τα μονοθεσια με πιο μεγαλα ελαστικα, εχουν χειροτερη αερδυναμικη αποτι περυσι. Παρολη την αυξηση ιπποδυναμης, δεν βγαζουν μεγαλυτερες τελικες αποτι περυσι

    • Akis-F1 FAN

      Ααααα….όχι εννούσα σε χρόνους πιο αργοί όχι σε τελικές ;-P

    • filip

      Δεν βγάζουν μεγαλύτερες τελικές γιατι δεν θέλουν, όχι γιατί δεν μπορούν.
      Τα μονοθέσια έχουν “φορτώσει” σε επιφάνεια η οποία τους προσφέρει πολύ μεγαλύτερα κερδη στις στροφές απο τις όποιες απώλειες στις ευθείες.

    • asd

      Τα μονοθεσια ειναι πολυ πιο γρηγορα στις στροφες, αλλα σε τελικη ταχυτητα λογω της μεγαλύτερης αεροδυναμικής επιφανειας υστερούνε. Επομενως σε πιστες όπως το Μπαχρειν και ειδικα η Μοντσα δε θα εχουν διαφορα μεγαλη οι χρονοι. Σε πιστες όμως σας το Σπα και τη Σουζουκα θα δουμε αρκετα δευτερόλεπτα κατω τους χρονους…

    • Akis-F1 FAN

      Ναι το ξέρω αυτό, αλλά το Μπαχρειν με τίποτα δεν το λες πίστα όπως η Μοντσα…έχει 2 μεγάλες ευθείες αλλά έχει και πολλές γρήγορες στροφές που τα νέα μονοθέσια θα έπρεπε να γαζώνουν. Δε νομίζω ότι έχει να κάνε με τα νέα μονοθέσια το ότι δεν βλέπουμε καλύτερους χρόνους αλλά με τις συνθήκες και στην κατάσταση της πίστας.

    • asd

      Δεν ειναι ιδιες πιστες αλλα μοιαζουν, γιατι εχουν πολλες ευθειες με ελαχιστες γρηγορες καμπες και το περισσοτερο κομματι του γυρου ειναι τερμα γκαζι.

  • manowar

    Ναι μορη φεραρρι..παντα πιστευα οτι αυτος ο οδηγος ειναι μεγαλος.εχει την στοφα και κινητήριακα η φεραρρι ειναι πολυ δυνατη φετος συναγωνιζεται με την merk….αμα υπαρχει η γνωση και η παραδοση ολα γινονται

  • Πάνος

    Αντε πάρε Κ μια pole position ρε φέτελ επιτέλους! Έχεις γίνει Master of practices!

  • Renesis1

    Πολύ μεγάλη η υπερθέρμανση / καταπόνηση των φρένων μέχρι στιγμής και πολύ φοβάμαι οτι η πολύ ζέστη θα επηρεάσει και κάποιους κινητήρες.. Ίδωμεν..

  • Mitsos Ribopaido

    Όταν έλεγε ο brown για νεα φρένα τοτε λεγανε αα ουυ….
    Όλες οι ομάδες θα ταλαιπωρηθούν πολύ με την ζεστη αλλα πιστευω σε νίκη φερραρι λογω διαχείρισης ελαστικων..
    Ελπίζω σε 2η θεση at least στην εκκίνηση να φάμε τον χαμ !
    Επίσης αν βάλουμε ηλιέλαιο στην μερκ θα πηγαίνει πάλι γρήγορα ή θέλει μονο petrompas?