Η αλήθεια είναι πως έχουμε δει εδώ και αρκετές μέρες το Citroen C5 Aircross, οπότε αυτό που περιμέναμε από την επίσημη παρουσίασή του ήταν να μάθουμε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Η Citroen παρουσίασε σήμερα επίσημα το νέο της μοντέλο στο περιθώριο της έκθεσης της Σαγκάη και έκανε γνωστό πως γίνεται το πρώτο αυτοκίνητό της που εξοπλίζεται με τη νέα ανάρτηση “μαγικό χαλί”.

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία, η νέα ανάρτηση διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η Citroen αντικαθιστά τα κλασικά “bump-stops” που βρίσκει κανείς σε μία συμβατική ανάρτηση με προσεκτικά ρυθμισμένα δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Αυτά, ελέγχουν πολύ καλύτερα το αμάξωμα στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης, επιτρέποντας πιο “μαλακές” ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής, όπου το αυτοκίνητο περνά τον περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα ποιότητα κύλισης που μοιάζει με “μαγικό χαλί”.

Το C5 Aircross προσφέρει άνετο χώρο στους επιβαίνοντες, μιας και έχει ένα από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας (2.730 mm). Το μήκος του φτάνει τα 4,5 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα και το ύψος τα 1,67 μέτρα. Στο εσωτερικό μεταξύ άλλων συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″, ασύρματη φόρτιση smartphones και άλλα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 482 λίτρα, με την Citroen να τοποθετεί στο νέο αυτοκίνητό της ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα που συγκρατεί σωματίδια έως 2,5 microns, πανοραμική οροφή αλλά και θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα.

Κατασκευάζεται πάνω στην EMP2 πλατφόρμα και στην αγορά της Κίνας, εκεί όπου θα ξεκινήσει εμπορική πορεία από τον Οκτώβριο, θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης, έναν 165 ίππων και έναν 200 ίππων, που συνδυάζονται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Μια plug-in υβριδική e-AWD έκδοση θα ακολουθήσει σύντομα που θα συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική ιπποδύναμη να φτάνει τα 300 άλογα, ενώ θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες 17″ έως 19″ και φέρει και αυτό Airbump προστατευτικά πάνελ.

Εξοπλίζεται με το σύστημα Grip Control με πέντε προγράμματα λειτουργίας (Standard, Sand, Off-road, Snow και ESP OFF), ενώ φέρει και μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως τα Hill Descent Control, Active Safety Brake, Active Lane Departure Warning και Adaptive Cruise Control με Stop Function.

Στην Ευρώπη οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή μετά το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Για την αγορά της Κίνας, η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Dongfeng-PSA. Στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Citroen στο Rennes της Γαλλίας. Στη Γηραιά Ήπειρο θα προσφέρεται με τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech κινητήρα των 130 ίππων, αλλά και με τους BlueHDi 1.600 και 2.000 κ.εκ. Και εδώ θα υπάρχουν οι δύο βενζινοκινητήρας 165 και 200 ίππων, όπως και η plug-in υβριδική έκδοση.

  • SAMURAI-66

    Δεν χρειαζεται πολυ σκεψη οτι θα ειναι στην κατηγορια του πουπουλο στην ανεση τομεα που οι γαλλοι εχουν της καλυτερες ιστορικες περγαμηνες και οδηγουν τον δρομο!
    Ειναι πανεμορφο με καταπληκτικο εσωτερικο και για μενα το κορυφαιο αισθητικα ευρωπαικο suv!!

  • MPAMPIS

    πολλά μπράβο στους γάλλους που τα τελευταία χρονια βγάζουν ποιοτικά και πανέμορφα αυτοκίνητα ,σε αντίθεση με τα βαρετά γερμανικά κουτιά….!!!

  • Anestis Genk

    Μαγικό χαλί και υπερβολές. Μαγικό χαλί είναι αν κάνεις “τιμονιές” με όσα και δεν είναι βάρκα στο γυαλό (συμπεριφέρεται περίπου σαν τα “τραπέζια”) αλλά από την άλλη σιδερώνει και τις ανωμαλίες.

    Όπως κάνει του Κορρέ, όπως κάναν παλιότερα τα Citroen for sure.

  • θελω ”αντιγραφη” της διαφημισης του pathfinder….και να δειχνει το μαγικο χαλι !!! να μενουν ακινητα !!!!! :-P
    https://www.youtube.com/watch?v=simzNdlt_G4

    • ZafMio

      χαχαχαχα :P

    • Giannisk

      Δεν την ήξερα αυτήν την διαφήμιση. Ωραία και τραβάει το βλέμμα.

  • ZafMio

    Μπράβο στους Γάλλους!! Επιτέλους, παίρνουν στα σοβαρά τον ανταγωνισμό!!! Τα τελευταία προϊόντα τους, είναι εξαιρετικά!!!

  • Grekko

    Στον σχεδιασμό διαφωνώ, είναι σαν ένα c3 με αναβολικά !

    • αναλογα πως το βλεπεις….
      αλλοι θα το πουν εταιρικη ταυτοτητα……αλλη φωτοτυπια !!! ;-)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Έχετε μπλέξει τα μπούτια σας με την ”εταιρική ταυτότητα” και τις φωτοτυπίες.
      Η CITROEN το νέο C5 Aircross, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΟΛΟΙΔΙΟ με ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ TOY C5!
      Τα σαπάκια τα κουβάγκεν αλλά και πάμπολα Γερμανικά,ακόμα ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,είναι ολόιδια!
      Γι’αυτό και λέγονται ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΡΕ!

    • οπως εχ πει…και θα το ξαναπω….
      στο θεμα φωτοτυπια το GROUP ειναι 2π μπροστα!!!
      πλεον σιγα σιγα πολλοι βγαζουν νεα μοντελα που απλα δειχνουν σαν FL !!!
      οποτε μπορει να βλεπουμε την αρχη της φωτοτυπιας !!

      και οπως ειπα στο πρωτο σχολιο μου……αλλοι το λενε φωτοτυπια….αλλοι εταιρικη ταυτοτητα !!

      υ.γ ψαξε παλιοτερα σχολια για τα AUDI…που οι απανταχου haters κραζαν τον σχεδιασμο..γιατι δεν μπορεις να καταλαβεις αμα βλεπεις Α4..η Α6……. δεν κραζαν γιατι μοιαζουν με τα παλιοτερα…..αλλα γιατι μοιαζαν μεταξυ τους !!! ;-)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τι λες μωρέ τρομάρα σου ότι θες λες!
      Είναι δυνατόν ρε να μπερδέψεις ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ την Giulia
      και τα Stelvio-Giulietta ή να είναι ολόιδια με προηγούμενες γενεές 156-159;;;
      Είναι δυνατόν να μπερδέψεις το νέο Suv C5 aircross με το C4 και το σημερινό C3 ή προηγούμενων ετών;;

      Στα ρημάδια τα γερμανικά, ΔΕΝ μπορείς να ξεχωρίσεις ΟΥΤΕ την ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, άμα τα βάλεις σε φωτογραφίες όλα μαζί!
      Αυτό λέγεται ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ και κράζει ο κόσμος!

    • βγαλε τις αντιγερμανικες παρωπιδες σου….και σκεψου το ξανα αυτο που λες για την ”εταιρικη ταυτοτητα” των υπολοιπων οπως και για τους γερμανους !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ΑΛΛΟ Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΟ ΟΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ!
      Η εταιρική ταυτότητα. υπάρχει ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες!
      Οι ηλίθιοι μόνο πασάρουν φωτοτυπίες και μετά από 10χρόνια!
      Τι μου λες τώρα ρε;;;Έχεις το Golf 5 και είναι ολοίδιο με το 6 το 7 και το φτού και βγαίνω!
      ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ μοντέλα δεν συνέβη αυτό,που ειδικά τα παλαιότερα καθημερινά μοντέλα τους, έχουν συντηρητικό σχεδιασμό!

    • αρα οτι μοιαζουν πλεον τα AUDI μεταξυ τους και που τα κοιτας απο μπροστα και δεν πολυκαταλαβαινεις ποιο μοντελο ειναι ποιο….οπως πλεον το ιδιο και με τις mercedes…δεν ειναι κακο!!! σωστα ???

    • Ψυχίατρος

      Πας να μου παρεις τη δουλεια :P :P :P

    • εγω ψυχολογος θελω να γινω !!!! ειμαι υπερ του διαολογου !!! εσυ με τη μια πας στα φαρμακα και την χημεια !!! ! :-P

    • Tony T

      σωστός…
      άλλο εταιρική ταυτότητα όπως λέει και ο @babinos1983:disqus και άλλο μια από τα ίδια….
      για να μην κράζουμε μόνο τους Γερμανούς με τις φωτοτυπίες..
      στην περιπτωση αυτή, ωραίο το σχέδιο για το παιχνιδιαρικο CACTUS και το μικρό C3 αλλά σε αυτή την κατηγορία θέλει και κάποια στοιχεία σοβαρότητας….

  • gv

    ασχημο..
    η funky σχεδιαση που μας αρεσε στο с3 δε ταιριαζει σε ενα μεγαλο suv..
    εχει ωραιο εσωτερικο ομως..

  • Giannisk

    Τι να λέμε? Πανέμορφο, σιγουρα γεμάτο τεχνολογία και θα είναι υπερανετο. Μπράβο στους Γάλλους.

  • Mika

    Δεν μ αρεσουν τα μπροστινα φαναρια……Το υπολοιπο ομως ειναι καλο,και το εσωτερικο μια χαρα..Ευτυχως λειπουν τα εμφανη κι απαισια air bumps στις πορτες….
    Παντως θα προτιμουσα το αδερφακι του 3008,αν και λογικα το C5 θα ειναι πιο προσιτο,κι ισως πιο πλουσια εξοπλισμενο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αρκετά κομψό, ξεχωριστό και κυριλάτο μέσα κι έξω. Έγινε και το C5, crossover…