Στα τέλη του περασμένου χρόνου, στο τεστ αποφυγής ταράνδου που υπέβαλε το σουηδικό περιοδικό Teknikens το Toyota Hilux, το αποτέλεσμα ήταν απελπιστικά απογοητευτικό για το ιαπωνικό pick-up, καθώς σε πορεία με 60 χλμ/ώρα και απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, έφτασε μια ανάσα από το να τουμπάρει.

Στα τέλη Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε από τον Ιάπωνα κατασκευαστή ένα πακέτο μέτρων για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, τα οποία ήταν υπό αξιολόγηση. Η αξιολόγηση έγινε και το αποτέλεσμα πλέον είναι το σωστό, καθιστώντας το Hilux απόλυτα ασφαλές, καθώς η Toyota πραγματοποίησε δοκιμές στην Ιαπωνία και στην Ευρώπη.

Στις νέες μετρήσεις που έγιναν, με μεικτό βάρος του αυτοκινήτου στα 3.210 κιλά και με 55 χλμ/ώρα, δεν συνέβη το τίποτα το ανησυχητικό. Με ταχύτητες 57, 59, 61, 63, 65, 67 χλμ/ώρα ενεργοποιήθηκε το σύστημα ευστάθειας, αλλά ο οδηγός είχε τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ σε μια από τις πολλαπλές δοκιμές δεν σηκώθηκε ο εσωτερικός πίσω τροχός.

Να θυμίσω ότι το πακέτο των μέτρων περιλαμβάνει αύξηση της πίεσης των ελαστικών (+0,3 bar) στο μέγιστο φορτίο, και το δεύτερο μέρος αφορά το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, στο οποίο η νέα χαρτογράφηση δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο να μειωθεί η ταχύτητα σε περιπτώσεις ελιγμού.

Στόχος της Toyota είναι να εισαγάγει τα μέτρα το συντομότερο δυνατό, επιδιορθώνοντας και τα όσα Hilux έχουν ήδη πωληθεί.

Φωτογραφία: Marcus Engström/Teknikens Värld.

  • UltraB
  • oi ΙΑΠΩΝΕΣ σωστα το επανεξετασαν το θεμα…βρηκαν τα λαθη τους….και πλεον εχουν ενα ασφαλεστατο hilux…..
    ”Να θυμίσω ότι το πακέτο των μέτρων περιλαμβάνει αύξηση της πίεσης των ελαστικών (+0,3 bar) στο μέγιστο φορτίο, και το δεύτερο μέρος αφορά το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, στο οποίο η νέα χαρτογράφηση δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο να μειωθεί η ταχύτητα σε περιπτώσεις ελιγμού.”

    αντιθετα πριν 6 μηνες…διαβαζαμε αυτα ……δεν υπαρχουν παντα φαντασματα…….υπαρχουν και ατυχες στιγμες !!!!

    —-”Θελω να δω την ενημερωση που θα παρεχουν οι σουηδοι προς την toyota σχετικα με της παραμετρους στο τεστ που διεξηγαγαν για να βγαλω συμπερασματα αν και κατα ποσο ειναι ολα ορθα.Σε καθε περιπτωση αυτο θα ειναι υπερ του μοντελου στο να ανεβασει τα οποια στανταρ ασφαλειας εαν φυσικα το χρειαζεται.
    Δυσκολο φυσικα ενα καινουργιο επαγγελματικο που θα το εχουν προσεξει μεχρι την τελευταια λεπτομερεια…δεδομενου της κριτικης που δεχθηκε η προηγουμενη γενια…να συμπεριφερεται ετσι.
    Θα περιμενουμε τα σχετικα που θα ανακοινωσουν.
    Μεχρι τοτε θα εξακολουθει ο αρχοντας των pick up οσο και να εκτοξευουν εναντιον του μυδρους ορισμενη να εχει δυνατοτητες που αλλα ανταγωνιστικα μοντελα ουτε της φανταζονται”!!

    —-”Η δοκιμή γίνεται με 18άρια.Άν δείτε προσεχτικά,κατά τον ελιγμό,τα ελαστικά ”μαγουλιάζουν” πάρα πολύ, έτοιμα να ξεζαντάρουν.
    Η TOYOTA ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ, πως το Hliux έχει δοκιμαστεί με παρόμοια test κατά τον σχεδιασμό του μοντέλου,τα οποία πέρασε με επιτυχία.
    ”Hilux has been repeatedly tested according to the ISO 3888 standard for evasive maneuver tests during the development of the model and then it passed the tests successfully. Several technical parameters have an impact on the outcome of an evasive maneuver, so we want to better understand the exact parameters for your test”.
    http://www.iso.org/iso/cata
    Η ΤΟΥΟΤΑ ΖΗΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ.
    Έτσι και έχουν κάνει καμιά #oυστιά στις πιέσεις των ελαστικών,ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ!
    Τα όρκς στις πιο άγριες εμπόλεμες ζώνες του ΠΛΑΝΗΤΗ,τα έχουν ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ ΧΥΜΑΔΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ στην καρότσα και δεν μασάνε!”’

    • Mika

      Noμιζω ησουν καταπελτης! Ουτε ο Τραγκας στα καλυτερα του, η ο Χιος στο Μακελειο τωρα!
      Στο βιντεο αναφερεται πως χρησιμοποιησαν σαν point of reference το Ford Ranger, το best seller στην Ευρωπη.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ότι να΄ναι. gr Έλα παππού μου να σου δείξω που το έχει η Γιαγιά.
      Προ 6 μηνών σας έλεγα, πως οι Σουοαηδίες έχουν κάνει φουστιές με τις πιέσεις των ελαστικών!

    • Mika

      Ρε Νικολα, συνελθε!! Κι ετσι να ηταν, πιστευεις πως με 0.3 bar πανω, σε αυτοκινητο παραγωγης, λυνεται το θεμα??? Αυτο ειναι στο οριο στατιστικου λαθος..Σε 10 διαφορετικα βουλκανιζατερ να πας, δεν μιλαω για βενζιναδικα που δειχνουν αλα νταλον, 10 διαφορετικες ενδειξεις θα παρεις στα μανομετρα τους…
      Εδω σου λεει πως η Τοyota προσπαθησε να κρατησει το αμαξι της πιο κοντα στα αρχικα του δυναμικα χαρακτηριστικα..Αυξησε μονο τη πιεση στα λαστιχα με το αστειο οριο των 0.3 bar? Οχι. Aλλαξε ρυθμισεις στην χαρτογραφηση για να κοβει ταχυτητα, το καταλαβαινεις????? Αλλιως δεν περναγε αλωβητο..Ουτε με φουσκωματα, ουτε με προσευχες!!!
      Δεν ειναι κακο να κανει updates, δεν τη καταδικασε κανεις γι αυτο..Αλλα να καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε…Δεν ηταν πιεσεις μονο το θεμα!!!
      Μακαρι οι Σουηδοι οταν κανουν το τεστ στα εδαφη τους, οπως ειπαν, να παρουν και το παλιο και να ανεβαζουν πιεση 0.3. Θα περασει??? Ουτε για αστειο.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      O Homoπροφήτης ΠΡΟ 6μηνών,σας έλεγε πως έχουν κάνει φουστιές οι
      Σουοαηδίες με τις πιέσεις των ελαστικών!
      Ρόμπα τους έκαναν οι ΤοyotaΙοι πάλι!
      Και επειδή γράφουμε τα ψευτοtest τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι,έτσι στρίβουμε στους κωλοταράνδους τους. : )

      https://youtu.be/6aIcvFJM4DU

    • ειναι γνωστο οτι ενα λαστιχο μαγουλιαζει επειδη του λειπει 0.3bar….
      για την ecu θα μας πεις τιποτα ???? :-D

    • Mika

      0.3 bar σε αυτοκινητο παραγωγης, χωρις να πειραξεις ΤΙΠΟΤΑ αλλο, δεν νομιζω πως κανει καμια απολυτως διαφορα..
      Να μιλαγαμε για motorsport, DTM, F1, Indy, Nascar να το δεχτω βαρια βαρια….

  • SAMURAI-66

    Μετα το ασχημο καζο μερικα χρονια πριν που δημιουργησε χαμο γυρω απο το ονομα της σημερα αμεσα και χωρις πολλα πολλα δινουν αμεσες απαντησεις στο καθε προβλημα χωρις χρονοτριβη οι ιαπωνες και μελετουν καθε στραβοπατημα και πιστευω οτι ο akio toyoda ειναι αξεπεραστος στην διορατικοτητα αναμεσα στα στελεχη της βιομηχανιας αυτοκινητου σημερα και πιλοταρει αριστα τον κολοσσο που εχει στα χερια του.
    Εφτασαν το 4τρακινητο τους στο βαθμο ασφαλειας που του πρεπει.
    Ευτυχως ειναι και δειχνουν σοβαροι και αξιζουν συγχαρητηρια!

    • μην απαντήσεις ποτέ…….αλλά οκ…

      Και σε μια άκρη του πλανήτη ένα κολλημένο ηλεκτρονικό γκάζι κλαίει με την διορατικότητα του τογιοντα

      Τέλος συζήτησης

    • Mika

      Να σου πω την αληθεια, ενα αγχος το εχω ΚΑΘΕ φορα που καβαλαω το RAV4 του πατερα μου…Το οποιο καλως η κακως εχει γινει μονιμο στο γκαραζ μας…
      Μακρυα απο εμας τετοια κακα!
      :p :p

    • SAMURAI-66

      Μηπως θες να μαθεις ποσες χιλιαδες κλαινε για διαφορους λογους με την αιματοβαμμενη εταιρεια vw του ναζιστη αδολφου που αγαπας με παθος εσυ και η παρεα σου???
      Μηπως???
      Τουμπεκι ψιλοκομμενο λοιπον γιατι δεν σε παιρνει…παιξε γυαλενια καλυτεραι!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ρε Toyota σε αγαπαω και σε σεβομαι πολυ αλλα λυνεις το προβλημα απλα λεγοντας στο ηλεκτρονικο συστημα ευσταθειας να μειωσει ταχυτητα για να “μετριασει” το προβλημα; Αληθεια τωρα;

    • Mika

      Νομιζω ειναι η πιο ευκολη οικονομικα λυση!
      :-)

  • rous

    Κλαιν μαιν λυση. Θελω να μας πουν και με ποσα χιλιομετρα βγαινει απο την διαδικασια του τεστ να πεσουμε κατω απο τα γελια.
    Τι να το κανω εγω εαν ξεκιναω να κανω ελιγμο και μεχρι να τελειωσω το αμαξι παει με τα μισα χιλιομετρα?

  • manowar

    Τι ειδους λυση ειναι αυτη?χαχαχαχαχα φρεναρει λεει για να μην εχει θεμα ααα ρε μλκες παραμυθα που σας πουλάνε μετα λετε για ονειροπαρμενα βορειοτρολλ

  • Christos Dimou

    Η Toyota δεν είναι η πρώτη φορά που προχωρά σε αναθεώρηση των παραμέτρων λειτουργίας του VSC. Το ίδιο είχε πράξει και για το LX570 όταν το Consumer Reports είχε αναφερθεί σε ανάλογο πρόβλημα.

    Για το stuck acceleratοr όσα χρόνια και αν περάσουν από τότε, ακόμα και η ίδια η Nasa έχει δώσει αφεση αμαρτιων στην Toyota θα υπάρχει αυτός που θα την θυμάμαι την υπόθεση χωρίς όμως το πως τελείωσε.

    Κάτι σαν την ιστορία του αυτισμου και των εμβολιων ένα πράγμα… Με τυπαδες που ανέφεραν περιπτώσεις κολλημενου πενταλ γκαζιου στο Prius το οποίο μόλις πάρεις το πόδι σου απο το γκάζι και πατήσεις φρένο σβήνει τον κινητήρα.

  • Κώστας

    ”Να θυμίσω ότι το πακέτο των μέτρων περιλαμβάνει αύξηση της πίεσης των ελαστικών (+0,3 bar) στο μέγιστο φορτίο, και το δεύτερο μέρος αφορά το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, στο οποίο η νέα χαρτογράφηση δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο να μειωθεί η ταχύτητα σε περιπτώσεις ελιγμού.”

    και καπως ετσι εντελως δια μαγειας λυθηκε το προβλημα!!
    αστεια εταιρεια…