Μόνο ως τέτοια μπορείς να χαρακτηριστεί η συγκεκριμένη, καθώς αυτά τα 27 χρόνια που έχει βγει από το εργοστάσιο έχει διανύσει μόλις 119 χλμ. Σχεδόν όσο το Αθήνα-Χαλκίδα…
Η BMW Μ3 Ε30 είναι εξ ορισμού ένα κλασικό και κατά συνέπεια εξαιρετικά επιθυμητό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται δικαιολογία. Απλά είναι. Εκτός από την απλή, κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της υπήρχε και η Evolution I με τα 200 άλογα από τον 2,3 λίτρων, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δεν είναι μία Evolution I, ούτε μία Evolution II που βγήκε σε 500 μονάδες, αλλά η ακόμα πιο σπάνια Sport Evolution, γνωστή και Evolution IIΙ. Το αυτοκίνητο γενικά, αλλά και η έκδοση αυτή ανήκει στο πάνθεον των θρυλικών αυτοκινήτων, με το αυτοκίνητο να θεωρείται homologation special.
Κάτω από το καπό φοράει τον παραπάνω κινητήρα, αλλά ο S14 έχει υπερκυβιστεί 164 κυβικά και αριθμεί 2.467, ενώ τα 235 άλογα που παράγει στις 7.000 σ.α.λ., με τα 350 Nm ροπής, συναντάνε την άσφαλτο μέσω του 5ταχυτου dogleg της Getrag. Αυτά από το εργοστάσιο.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτ., ενώ την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Επίσης, οι τροχοί είναι της BBS και ελαφρώς μεγαλύτεροι, το βάρος ελαφρώς μικρότερο, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα μεταγενέστερο της M Sport ενώ έχει και άλλες μικρές τροποποιήσεις.
Ο πωλητής δεν έχει ανακοινώσει την τιμή πώλησης, αλλά κάτι μου λέει ότι θα ξεπεράσει τα €200.000.