Μόνο ως τέτοια μπορείς να χαρακτηριστεί η συγκεκριμένη, καθώς αυτά τα 27 χρόνια που έχει βγει από το εργοστάσιο έχει διανύσει μόλις 119 χλμ. Σχεδόν όσο το Αθήνα-Χαλκίδα…

Η BMW Μ3 Ε30 είναι εξ ορισμού ένα κλασικό και κατά συνέπεια εξαιρετικά επιθυμητό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται δικαιολογία. Απλά είναι. Εκτός από την απλή, κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της υπήρχε και η Evolution I με τα 200 άλογα από τον 2,3 λίτρων, ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι δεν είναι μία Evolution I, ούτε μία Evolution II που βγήκε σε 500 μονάδες, αλλά η ακόμα πιο σπάνια Sport Evolution, γνωστή και Evolution IIΙ. Το αυτοκίνητο γενικά, αλλά και η έκδοση αυτή ανήκει στο πάνθεον των θρυλικών αυτοκινήτων, με το αυτοκίνητο να θεωρείται homologation special.

Κάτω από το καπό φοράει τον παραπάνω κινητήρα, αλλά ο S14 έχει υπερκυβιστεί 164 κυβικά και αριθμεί 2.467, ενώ τα 235 άλογα που παράγει στις 7.000 σ.α.λ., με τα 350 Nm ροπής, συναντάνε την άσφαλτο μέσω του 5ταχυτου dogleg της Getrag. Αυτά από το εργοστάσιο.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 5,6 δευτ., ενώ την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Επίσης, οι τροχοί είναι της BBS και ελαφρώς μεγαλύτεροι, το βάρος ελαφρώς μικρότερο, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί με ένα μεταγενέστερο της M Sport ενώ έχει και άλλες μικρές τροποποιήσεις.

Ο πωλητής δεν έχει ανακοινώσει την τιμή πώλησης, αλλά κάτι μου λέει ότι θα ξεπεράσει τα €200.000.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφη και ///ΜΟΝΑΔΙΚΗ…

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Η απόλυτη M3. Η τελευταία ειδική έκδοση της Ε30 η Sport Evolution είναι και η καλύτερη.
    Τα χρήματα είναι πολλά άλλα είναι ‘καινούργια’ και πιστεύω τα αξίζει.

    • Mika

      Με τα σημερινα δεδομενα, σιγουρα! Αλλα ειναι collector’s item….

  • Mikoyan Gurevic

    Για αυτοκίνητο εκείνης της εποχής θα πήγαινα σε 75 3.0 V6 QV και ας έχει λιγότερα άλογα…

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Να πας.

    • sergio360

      Top….Απο τα καλυτερα εκεινης της εποχης.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Εξαιρετικη η QV και σπανια ειδικα για τη χωρα μας.
      Τωρα τι σχεση εχει μια σπορτιφ μπερλινα με τον πιονερο της κατηγοριας και ειδικα με ενα απο τα ποιο σπανια και εστιασμενα μονο εσεις μπορειτε να μας εξηγησετε.

    • sergio360

      Πισωκινητα και τα δυο και σπανια.Στην παρουσα φαση,ενα χοτ χατς πενταετιας ειναι πιο γρηγορο και απο τα δυο,οποτε τα παιρνεις μονο για την νοσταλγια.Το σχημα της Ε30 το εχουμε δει απο 1600αρι μεχρι V12 μετατροπη.Μονο ενας ψαγμενος θα καταλαβει τι ειναι αυτη η Μ3.Ενω η 75 δεν ειναι τοσο συχνα απαντωμενη.Μετα,ειναι και ποια ”σχολη” σου αρεσει.Εγω δεν θα κοιτουσα ποτε Γερμανικο αμαξι η Ιαπωνικο.Αλλα δεν λεω οτι ειναι ολα για πεταμα.Απλα παντα θα προτιμω μια Ιταλικη η μια Γαλλικη επιλογη,ασχετα αν τυχον ειναι κατωτερα.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ευχαριστο ,και συναμα παρηγορο γεγονος οτι μπορει γινει να διαλογος χωρις κορωνες και αναθρες κραυγες.
      Επι ουσιας αυμφωνω σε οσα γραφεις,αλλα παντα υπαρχει ενα αλλα.
      Δυστηχως μονο οι μεγαλυτεροι και γνωριζοντες θα εκτιμησουν την 75 και ειδικα της γρηγορες εκδοσεις με τους μεγαλους προφυλακτηρες,οι λοιποι θα της θεωρησουν ασχημα κουτια παπουτσιων.
      Τα 30 συμφωνοι ειναι πολυφορεμενα και κακοποιημενα,αλλα εδω εχουμε να κανουμε υπερσπανια και ειδικη εκδοση.
      Κλεινω εδω λεγοντας πως περα απο τους χρονους της ευκολιες και την ανεση των συχρονων,οι ‘αναλογικη’συμετοχικη εμπειρια οδηγησης δεν θα ξανα υπαρξει.

    • sergio360

      Ποτε δεν αγορασαμε αμαξι για να το ξεχωριζουν οι πολλοι.Η αν το θες,προτιμω ενα αμαξι που να μην το εχουν πολλοι. :-P

  • Satsok

    πόσο ανέραστοι άνθρωποι υπάρχουν; Να έχεις τέτοιο μωρό και να μην έχεις κάνει τουλάχιστον 5-6 φορές το γύρο της Γης;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ευχη και καταρα η σπανιοτητα της.

  • Δημητρης Μαρκοπουλος

    τα 200 τα ξεπερναει χαλαρα…

  • Esperto

    h alh8eia einai oti exei ginei uperbolika mu8os h E30 m3. Ok htan ena grhgoro autokinhto gia thn epoxh tou kai panemorfo alla gia paradeigma to E36 325is htan kalutero. Kai auto to grafw apo proswpikh mou peira mias kai hmoun katoxos tou deuterou kai o ksaderfos mou tou prwtou grafwntas polla km stous idious dromous. Ap to M3 ebgaines kai den mporouses na kounhseis to podi sou ap to baru sumplekth enw ap to 325is atsalakwtos kai kinoumenos me tis idies taxuthtes stis strofes.

  • Dimimav

    Το αυτοκίνητο πουλήθηκε μέσα σε λιγες ώρες.
    Λογικό με τέτοια χιλιομετρα και σπανιότητα !