Ένας στους πέντε παρκάρει σε ράμπες ΑΜΕΑ

Σχετικά άρθρα

O δήμος Αθηναίων έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία του απολογισμού της Δημοτικής Αστυνομίας για τον Απρίλιο του 2017, τα οποία καθόλου δεν τιμούν την οδηγική συμπεριφορά και την οδηγική κουλτούρα μας, η οποία όπως είπαμε πάει δυστυχώς “πακέτο” με τις κρατικές παθογένειες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας διαπίστωσε περισσότερες από 32.000 παραβάσεις στάθμευσης, με στόχο της, όπως ανακοινώνει, “την αντιμετώπιση της αντικοινωνικής στάθμευσης, την προτεραιότητα στον πεζό, καθώς και την τήρηση της ελεγχόμενης στάθμευσης”.

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου Αθηναίων για τον μήνα Απρίλιο του 2017, σε σύνολο 32.607 κλήσεων, το 18% αφορά αντικοινωνική στάθμευση και πιο συγκεκριμένα, παρκάρισμα σε ράμπες ΑΜΕΑ, σε διαβάσεις πεζών, πεζοδρόμους, πλατείες και πεζοδρόμια. Το 58% των πινακίδων κυκλοφορίας που αφαιρέθηκαν τον Απρίλιο αφορούσαν παράνομη στάθμευση σε πεζόδρομο.

Ούτε τον Απρίλιο έλειψαν οι περιπτώσεις ακραίας αντικοινωνικής στάθμευσης. Η Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας τοποθέτησε δαγκάνες σε 123 οχήματα τα οποία ακινητοποίησε και στη συνέχεια απομάκρυνε με γερανό. Το 33% των δαγκανών αφορούσε στάθμευση σε πλατείες, το 32% σε ράμπες για άτομα με κινητικές δυσκολίες, το 19% σε πεζοδρόμια, το 9% σε πεζόδρομους και το υπόλοιπο 7% σε άλλες παραβάσεις.

“Πρωταθλήτρια” στην παράνομη στάθμευση το μήνα Απρίλιο “αναδεικνύεται” η Πατριάρχου Ιωακείμ με 240 κλήσεις και ακολουθούν η οδός Αγίου Μάρκου με 218, η Θεσσαλονίκης 156, η οδός Αμερικής με 139, η Ερμού με 90, η Μιλτιάδου με 88, η οδός Πεσμαζόγλου με 59, η Κανάρη με 50 και η πλατεία Φιλικής Εταιρίας με 40.

Μία στις δύο βεβαιώσεις παραβάσεων (15.534) αφορούν στάθμευση σε χώρο ελεγχόμενης στάθμευσης (λευκή διαγράμμιση) χωρίς την καταβολή του ανάλογου αντιτίμου, ενώ σε θέσεις μονίμων κατοίκων (μπλε διαγράμμιση) πάρκαρε παρανόμως το 18%.

Υπενθυμίζεται ότι η Δημοτική Αστυνομία, μετά την επανασύστασή της, λειτουργεί με 390 άτομα, δηλαδή το 1/4 της δύναμής της σε σύγκριση με το 2013, έτος κατά το οποίο αποφασίστηκε η διάλυσή της που διήρκεσε περισσότερο από ενάμιση χρόνο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...