Επιστρέφουμε στην πίστα που είναι χωμένη στο δάσος των Αρδεννών με έναν άγριο και θυμωμένο “Ταύρο” από την Sant’Agata. Αγνή, ανόθευτη ατμοσφαιρίλα, από τον V12 των 6,5 λίτρων, σήμα κατατεθέν της ράτσας που “εκτρέφεται” στην Ιταλία, θα φτάσει στα αυτιά σου και εσύ εννοείται ότι θα δυναμώσεις την ένταση στα ηχεία σου!

Μιλάμε, βεβαίως, για την Lamborghini Murcielago 670 R-SV GT1, την αγωνιστική έκδοση της “Murci” SV, που ειδικά στην περίπτωσή μας, έχει προετοιμαστεί απ΄την Reiter Engineering. Τρόπον τινά, η συγκεκριμένη Murcielago επιστρέφει στον “τόπο του εγκλήματος”, αφού ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος είχε παρουσιάσει τον Ιούλιο του 2010 για πρώτη φορά στο κοινό το αγωνιστικό στην πίστα του Spa στον αγώνα αντοχής των 24 ωρών, μόλις λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση της έκδοση δρόμου της SV στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.

Χωρίς περιττές πολυτέλειες, η Murcielago 670 R-SV GT1 ζυγίζει 1.15ο κιλά, το αμάξωμα είναι εξ’ολοκλήρου από ανθρακονήματα και ο δωδεκακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 670 ίππους.H κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου ταχυτήτων και η 670 R-SV GT1 θα λάμβανε συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GT της FIA εκείνης της χρονιάς.

Καλή η ιστορική αναδρομή, ακόμη καλύτερη η ηχητική πανδαισία στο βίντεο που ακολουθεί!

  • κυρ θαναση…SURVIVOR εσυ με την κυρα κατινα ????
    παρε λιγο να γουσταρεις απο τα logitech https://uploads.disquscdn.com/images/b2ed96306862e36cd46a803b40bd749366cf0b35116ce14bad5eafd344dbad39.gif !!!!!!!!!!!!!

  • gv

    γενικα η murcielago ειχε καλυτερο ηχο απο την aventador η οποια εχει πολυ συγκεκριμενο και ιδιαιτερο ηχο εξατμισης ο οποίος γινεται μονοτονος και προβλεψιμος αν τον ακουσεις πολλες φορες και φυσικα δεν εχει το βαθος,τη ποικιλια σε ηχους και τη μουσικοτητα του V12 της F12 πχ,αν και σχεδιαστικα σαφως και προτιμω τις lamborghini..