Το IndyCar έδωσε τις πρώτες renderings φωτογραφίες με το πως θα μοιάζουν τα μονοθέσια του πρωταθλήματος του 2018. Τα αεροδυναμικά κιτ συμμορφώνεται με τα πιο πρόσφατα πρότυπα ασφαλείας, ενώ η αεροδυναμική τους είναι βελτιωμένη.

Τα μονοθέσια θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται είτε με κινητήρες της Chevrolet είτε της Honda, με το IR-12 πλαίσιο να είναι της Dallara. Στις φωτογραφίες βλέπουμε δύο διαφορετικά κιτ (της Honda και της Chevrolet), με το ένα να χρησιμοποιείται σε πίστες που χρειάζονται περισσότερο αεροδυναμική πίεση και το άλλο στις πίστες που απαιτείται μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

  • Anestis Genk

    Καλύτερα απ’ότι είναι τώρα. Αν αναβαθμίσουν τα μοτέρ ίσως απειλήσει την παραπαίουσα F1

    Αλλά τότε ενδεχομένως θα ανεβεί πολύ το κόστος, γι’αυτό και δεν το κάνουν.

  • Bon Viveur

    Πολύ πιο ωραία απο της F1

    • ε οχι !!!! ειδικα τα φετινα……που του χρονου θα καταργηθει το σαρκ φιν……δεν παιζοντε !!!
      αυτα που θυμιζουν τα μονοθεσια που εφτιαχνα μικρος με τα lego !!! :-)

    • ε οχι !!!! ειδικα τα φετινα……που του χρονου θα καταργηθει το σαρκ φιν……δεν παιζοντε !!!
      αυτα που θυμιζουν τα μονοθεσια που εφτιαχνα μικρος με τα lego !!! :-)

  • gv

    πολυ καλο αλλα οταν σκεφτεσαι οτι γυρναει μονο γυρω γυρω τοτε πραγματικα δεν εχει καμια σημασια..

    • LJ

      Δεν ειναι έτσι, τα IndyCars έχουν πολλούς αγώνες σε πίστες κ δημόσιους δρόμους.

    • αεροδυναμικα σε μια πιστα δρομου ειναι πιο αποδοτικα ?? ειναι εξισου αποδοτικα ?? η υστερουν σε σχεση με ενα μονοθεσιο της F1 ?

    • Spider

      Από άποψη downforce,δεν υστερούν. Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο η μέγιστη τιμή της,αλλά από που παράγεται αυτή,πως επηρεάζει την συμπεριφορά του μονοθεσίου πίσω από ένα άλλο και πως για κάθε πίστα ξεχωριστά,έχουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση.
      Άσε το κόστος αυτής.50 φορές παραπάνω κοστίζει ένα κορυφαίο μονοθέσιο F1 σε σχέση με ένα των indycars. Και μην κοιτάς που λόγω των υβριδικών μηχανών τα τελευταία χρόνια οι κορυφαίοι κατασκευαστές επένδυσαν κολοσσιαία ποσά (πάνω από 500.000.000€ λένε για την Mercedes). Τα περισσότερα λεφτά στην F1 τα τρώει η αεροδυναμική.

    • LJ

      Μπαμπη ότι κ να σπυ πω θα ειναι ψέμα γτ απλά δεν ξερω.

      Ξερω ότι έχουν αλλο αεροδυναμικό πακέτο για τα oval και αλλο για τα “road courses” όπως λένε τις πίστες και τους δημόσιους δρόμους.

      Η μόνη πραγματική σύγκριση θα ειναι οταν στην ίδια πίστα τρέξουν ενα μονοθέσιο F1 και ενα IndyCar.

      Αυτο που ξερω ομως ειναι ότι οι κινητήρες των Indy “αντέχουν περισσότερη κατεπονεση” απο της F1 γτ ειναι σχεδιασμένοι να τρέχουν συνέχεια στις μέγιστες στροφές τους. Και το θυμάμαι απο την εποχή που γινόταν το US GP στην Ινδιανάπολη που υπήρχε θέμα με τους κινητήρες της F1 που έτρεχαν περίπου το 1/4 του oval.

    • πραγματικα θα ηθελα ενα συγκριτικο σε 4 πιστες !!!
      απο τα indy σε μια οβαλ και σε μια στριφτερη……και απο την F1 στην monza και στην ουγαρια !!
      και μετα να βγαζαμε τον μεσο ορο των χρονων!!!! :-D

      απορω γιατι δεν το εχει κανει κανεις ως τωρα !!

    • LJ

      Γτ κανεις δεν θελει να χάσει πουθενά.

      https://youtu.be/Cea4AO49d1s

    • επισημα λογικο το βρισκω….αλλα ενας φραγκατος ιδιωτης δεν θελει να το κανει ???? :-D

    • LJ

      Ποιος εχει μονοθέσιο F1 με κινητήρα κ μηχανικά που να μην εχει θέμα να το βάλει σε πίστα; Κ οταν λέω “θέμα” εννοω να μην του την πουν απο την ομάδα που πήρε το μονοθέσιο.

      Για IndyCar, ισως ειναι πιο εύκολο να τα έχουν ιδιώτες γτ ειναι πιο φτηνά κ το σασί ειναι κοινό.

    • πιστευω θα υπαρχουν στον κοσμο συλλεκτες που θα εχουν !!!!
      σκεψου κατα μεσο ορο καθε χρονια τρεχουν 22 μονοθεσια…..οποτε σε βαθος 20 ετιας υπαρχουν στην ”αγορα” 440 μονοθεσια !!!! πως το βλεπεις…..καποιο απο αυτα να μην εχει παει στο γκαραζ καποιου φραγκατου ???

    • LJ

      Δεν τα πουλάνε οι ομάδες νομίζω, αυτο ειναι το θέμα. Και σε οποίους τα πουλάνε θα ειναι επιλεγμένοι πελάτες τους όποτε μπορεί να υπάρχουν όροι για το πως θα χρησιμοποιηθούν τα μονοθέσια.

      Άσε που για να το τρέξει χρειάζεσαι ολόκληρη ομάδα υποστήριξης που θα έρθει, guess where from (???) απο τη ομάδα που σου το πούλησε.

      Μόνο ισως καμία μεγάλη εκπομπή αυτοκινήτων όπως TG ή TGT να μπορεί να κανει ενα τετοιο τεστ μη την συγκατάθεση κάποιας ομάδας F1. Απο την άλλη, πιστεύω ότι πολλές ομάδες IndyCars θα ήταν διατεθημενες να δώσουν μονοθέσια τους γτ ειναι πιο ανοιχτά εκει τα πράγματα και στην τελική θέλουν την προβολή.

    • Spider

      Έτσι όπως είναι σήμερα τα μονοθέσια της F1 δεν γίνεται να τρέξουν σε oval. Διότι ούτε έντονα φρεναρίσματα έχουν τα οβάλ για να δουλέψει το υβριδικό σύστημα,ούτε μπορούν απλά να αλλάξουν πτέρυγες, όταν η κύρια downforce προέρχεται από το σώμα του μονοθεσίου, που δεν μπορεί να αλλάξει ο σχεδιασμός του. Δηλαδή ακόμη και με πολύ μικρές πτέρυγες, θα έχουν πολύ downforce,η οποία στα οβάλ θυσιάζεται χάρη της ταχύτητας….Ακόμη και πριν μερικά χρόνια στην Ινδιανάπολη έτρεχαν μόνο σε ένα μικρό μέρος του οβάλ και αυτό με πολλά θέματα.
      Για τις άλλες πίστες μην έχεις καμιά αμφιβολία για την υπέροχη της F1.. Σε πίστα με στροφές είναι τα ταχύτερα οχήματα στον πλανήτη Γή.

    • αν δεν κανω λαθος…νομιζω περσι στη ΜΟΝΖΑ με ανοιχτο DRS ειχαμε δει ταχυτητες στα 360+ !!!!! οποτε μια χαρα δεν ειναι και για οβαλ ??

    • Spider

      232mph η φετινή pole 237 το ρεκόρ. Δηλαδή 374χαω φέτος 381 το ρεκόρ έναντι 358 η montza.Αμα υπολογίσεις και το σλιπ στρίμινγκ.. Και στην Ινδιανάπολη αυτή η ταχύτητα είναι σε μεγάλο μέρος της πίστας, όχι για μιά στιγμή.

    • αυτο θελω να πω..πως στη ΜΟΝΖΑ πιαναν τοσα…που εχει και δυνατες στροφες……οποτε χαλαρα τα εχουν με μια πιο ligth ρυθμιση τα 380 !!!
      το ζητημα ειναι δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερθουν τα μοτερ συνεχεια στα 380 !! :-D

    • edurakias

      To 232 einai mesi oriea taxitita stin euthia 240 mph epianan…

    • Spider

      241.6 για την ακρίβεια. Είτε 232 είτε 241 το θέμα είναι ότι στην Ινδιανάπολη μία F1 δεν μπορεί να σταθεί αυτή την στιγμή, για πολλούς λόγους.

    • gv

      ουπς σορυ το παιρνω πισω..

  • Mika

    To low downforce kit δεν υπαρχει λεμε!!!

  • thymios tsilimparis

    Οι πρώτες λέξεις που μου ήρθαν στο μυαλό έχουν να κάνουν με…εξαιρετικά αποδοτική σεξουαλική λειτουργία…
    Θα περιοριστώ στο…ΥΠΕΡΟΧΟ!

  • Spider

    Καλά, ας περιμένουμε να δούμε τα κανονικά κιτ,γιατί αυτά είναι απλά για να γίνεται κουβέντα……….
    Επίσης λείπουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα πίσω από τους οπίσθιους τροχούς, που εφαρμόστηκαν για να μην γίνονται..απογειώσεις όταν μπερδεύονται οι τροχοί.

    • Spider

      Και που οδεύουν προς κατάργηση..