Το Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των πιο πρόσφατων δοκιμών πρόσκρουσης που έκανε σε τέσσερα νέα μοντέλα της αγοράς.

Συγκεκριμένα τα Mini Countryman και Skoda Kodiaq απέσπασαν 5 αστέρια ασφαλείας συγκεντρώνοντας το πρώτο 90% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 80% στη προστασία παιδιών, 64% στη προστασία πεζών και 51% στα συστήματα ασφαλείας και το δεύτερο 92% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 54% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Nissan Micra με τον βασικό εξοπλισμό ασφαλείας πήρε 4 αστέρια με 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 68% στη προστασία πεζών και 49% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ με το πρόσθετο πακέτο ασφαλείας πήρε 5 αστέρια συγκεντρώνοντας 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 79% στη προστασία πεζών και 72% στα συστήματα ασφαλείας.

Το Suzuki Swift πήρε 3 αστέρια με τον βασικό εξοπλισμό, έχοντας 83% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 75% στη προστασία παιδιών, 69% στη προστασία πεζών και 25% στα συστήματα ασφαλείας, ενώ με το πρόσθετο πακέτο ασφαλείας πήρε 4 αστέρια συγκεντρώνοντας 88% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 75% στη προστασία παιδιών, 69% στη προστασία πεζών και 44% στα συστήματα ασφαλείας.

  • panos

    τα υπερασφαλη σουπερ ουαου τιμια ρενοντατσουν κ μαρουτι με στανταρ
    εξοπλισμο απεσπασαν 4 κ 3 στα 5 αστερια ενω η σαπια fake αναβιωση κ
    η φωτοτυπια της τριτοτεταρτης 5 στα 5, πως γκενεν ατο..
    edit : μιλαμε παντα για τον στανταρ εξοπλισμο, που μεταφραζεται οτι σαν
    τιμια που θελει να λεγεται η νισαν θα επρεπε να μοιραζει απλοχερα ασφαλεια
    σε ολους τους πελατες της κ οχι μονο σε οσους εχουν να δωσουν τα επιπλεον
    χρηματα, επισης μετα απο ακομα πιο προσεχτικη αναγνωση το πιο ασφαλες
    απο ολα στην προσταστια ενηλικων ειναι το skoda με 92%, αλλα με την
    λογικη οτι ενα κουβαδακι ειναι πολυ ασφαλεστερο απο ενα αυτοκινητο δυο
    κατηγοριες πανω, δεν ειναι ορατο το 92% του skoda. Να λεμε ομως κ κανενα
    ευχαριστω στην ρενο που εβαλε το χερακι της στο μικρα, γτ διαφορετικα ειναι
    πολυ πιθανο να γεμιζε λαμαρινες το πεδιο δοκιμων :ρ

    • japan3

      Εσύ ξέρεις εσύ να την ευχαριστήσεις. Πάντως είναι γενικότερα το ασφαλέστερο της δοκιμής και ας το συγκρίνουν με το αντίστοιχο x trail

    • panos

      αν το 91% που πηρε το μικρα στην προστασια ενηλικων ειναι
      μεγαλυτερο απο το 92% που πηρε το σκοντα τοτε σιγουρα
      ειναι ασφαλεστερο το μικρα, εσυ αλλωστε ξερεις καλυτερα..

    • japan3

      Τα υπόλοιπα που έχουν 15 τοις εκατό διαφορά δεν μετράνε δηλαδή οκ. Σε κανένα φαν κλαμπ δεν ανήκω. Σε άλλα σαιτ επιδοκιμαζουν έντονα τον υψηλό βαθμό που απέσπασε το μικρα ξεπερνώντας αυτοκίνητα με διπλάσια αξία. Προφανώς το 92 είναι καλύτερο του 91 αλλά και 15 τοις εκατό παραπάνω στα υπόλοιπα είναι αρκετά μεγαλύτερο. Στέκεσαι στο 1 τοις εκατό και όχι στο 18 στα ηλεκτρονικά συστήματα. Φαντάσου να ήταν ένα το fabia πάνω να έχανε το x trail σε όλα τα υπόλοιπα και μάλιστα με διαφορά σχεδόν στο ένα με 20 τοις εκατό να δω τι θα έλεγες. Οκ λοιπόν το skoda είναι πιο ασφαλές

    • panos

      με βασικο εξοπλισμο skoda 5 αστερια ” 92% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στη προστασία παιδιών, 71% στη προστασία πεζών και 54% στα συστήματα ασφαλείας. ”
      με βασικο εξοπλισμο nissan 4 αστερια ” 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 79% στη προστασία παιδιών, 68% στη προστασία πεζών και 49% στα συστήματα ασφαλείας. ”
      αυτα ειναι απο το αρθρο, δεν θα ασχοληθω αλλο..

    • japan3

      Μου δίνει τη δυνατότητα με επιπλέον χρέωση να πάρω πιο ασφαλές αυτοκίνητο από αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Εγώ θα επιλέξω τον ακριβό εξοπλισμό και θα έχω ένα αυτοκίνητο ασφαλέστερο σε όλα από το Σκόντα, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν το κατηγορώ όπως εσύ ειρωνεύεσαι, απλά δεν είναι το ίδιο ασφαλές.

    • panos

      ναι αλλα ακομα κ με τα επιπλεον χρηματα που θα δωσεις
      για το πακετο ασφαλειας του nissan, παλι δεν θα ειναι πιο ασφαλες για τους ενηλικες απο το skoda, επισης δεν ειρωνευωμαι ακριβως, εσυ το πηρες ετσι, κ καπου εχεις
      δικιο γτ δεν εισαι υποχρεωμενος να διαβαζεις ολες τις
      συζητησεις που γινονται στο διαδικτυο..

    • Αννίβας

      Έχω την εντύπωση πως το Skoda Kodiaq” είναι στο μέγεθος του qashqai οπότε είναι άδικο να το συγκρίνεις με ένα της κατηγορίας Β . Η σύγκριση πρέπει να γίνει με το Fabia και νομίζω πως το micra είναι καλύτερο.

      http://www.euroncap.com/en/results/skoda/fabia/7892

    • panos

      νομιζω οτι δεν μπορει να γινει αμεση συγκριση γτ το fabia το ειχαν
      δοκιμασει το 2014, παντως του ειχαν δωσει 5 αστερια με στανταρ εξοπλισμο..

    • Αννίβας

      Ακόμα αυτό είναι το fabia και είχε 81% ενήλικες 81% παιδιά.

    • panos

      για τον υπολογισμο του συνολικου ποσοστου συμπεριλαμβανεται κ η βαθμολογια του aeb city,
      το fabia ομως δεν ειχε aeb city..

    • Αννίβας

      Και μάλλον το Kodiaq aeb city έχει στο βασικό που δεν έχει το 3008. Εγώ βλέπω ότι έχει 81% ενήλικες 81% παιδιά και αυτό δεν το κάνει κακό αυτοκίνητο αλλά σε σχέση με το micra έχει αρκετά χαμηλότερη επίδοση.

    • panos

      στο εξηγω, για να βγει η ποσοστιαια αποδοση για την
      προστασια ενηλικων μετραει κ η βαθμολογια για το aeb city,
      το aeb city του micra βαθμολογηθηκε με 2,8 βαθμους,
      του fabia με 0 βαθμους, γτ πολυ απλα δεν ειχε aeb
      city, οποτε με συστημα aeb city το fabia θα ειχε ποσοστο
      προστασιας ενηλικων μεγαλυτερο απο 81%

    • Αννίβας

      Αν και κάνω πολλά χιλιόμετρα σε δρόμους που δεν σε προφυλάσσουν από το απέναντι πιωμένος παππού με το αγροτικό που έχει αρχίσει τα τσίπουρα από Ντεπινα στην καλύτερη ή Ζαμπέλα από της 10 το πρωί ποτέ δεν κοίταξε όταν πήρα το πρώτο ή το δεύτερο αυτοκίνητο μου-που μάλλον δεν θα το αλλάξω άμεσα-την παθητική ασφάλεια. Θεωρώ πως τα ευρωπαϊκών προδιαγραφών αυτοκίνητα πλέον προσφέρουν αρκετή παθητική ασφάλεια και εγώ φοράω την ζώνη μου ψυχαναγκαστικά και όχι γιατί θα κάνει μπιπ-μπιπ.
      Σε μια χώρα όμως που μου βάζουν την ζώνη πίσω από το κάθισμα και βάζουν ειδικά κλείστρα για να μην χτυπούν πιστεύεις πως το 1% παίζει ρόλο;
      Εγώ που ήμουν καλός στη φυσική στο μακρινό λύκειο πιστεύω πως είναι τόσες οι δυνάμεις που αναπτύσσονται που δεν παίζει .
      Άσε που τις προάλλες μια κλούβα των ΜΑΤ προσπερνούσε φορτηγά στο δρόμο για Κόνιτσα και αν δεν σταματούσα!!!-όχι έκοβα!!!-αν δεν είχα λέοπαρτ δεν θα σου έγραφα τώρα.
      Υ.Γ. Ευχαριστώ για την διευκρίνιση και για τον πολιτισμένο διάλογο.

  • japan3

    Είναι μικρά αυτοκινητα. Με τον πλήρη εξοπλισμό το micra είναι πολύ ασφαλέστερο από ένα αυτοκίνητο δύο κατηγορίες πάνω. Το suzuki θα έπρεπε να είναι ασφαλέστερο αλλά όσον αφορά το nissan μια προσεχτικοτερη ανάγνωση θα σε έκανε να καταλάβεις ότι είναι το πιο ασφαλές από όλα.

  • a_f_a

    ειμαι σχεδόν έτοιμος να κλείσω το σουζουκι αλλά αυτο το αποτέλεσμα δε μου αρεσε καθόλου. βεβαια, στις πλαγιες συγκρουσεις τα πήγε αρκετά καλά.
    κρίμα μιας και το προηγούμενο έιχε χτυπήσει 90αρι στη προστασία οδηγού.
    το στο διαόλο κάναν;
    όλο vag οδηγούσα, έλεγα να φύγω αλλά μάλλον η μερκελ θα μαζέψει καμια ωρα το μπαγιόκο μου. οκ, μπορει να μην ειναι τσαχπίνικα αλλά ειναι ολοκληρωμένα που να με πάρει.

  • Mika

    Ασχημη επιδοση για το Swift…Κριμα…