Σύμφωνα με την υφυπουργό Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, το υπουργείο της έχει υπό επεξεργασία πρόταση για αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας.


Σύμφωνα με την υφυπουργό, η πρόταση θέλει τα τέλη κυκλοφορίας να γίνουν αναλογικότερα, καθώς θα συνυπολογίζονται τα κυβικά και η παλαιότητα, ενώ γίνεται προσπάθεια να συμπεριληφθεί και η τιμή αγοράς, καθώς και κριτήρια όπως η ρύπανση.

Σε παλαιότερες δηλώσεις της, η κα Παπανάτσιου είχε δηλώσει πως στο “μικροσκόπιο” έχει μπει αλγόριθμος που θα λαμβάνει υπόψη τα εξής στοιχεία: παλαιότητα, αξία, εκπομπές ρύπων, κυβικά και από αυτά θα βγαίνει ένα πιο αναλογικό κόστος σε σχέση με σήμερα. Η κυρία Παπανάτσιου είπε ότι επιδίωξη της κυβέρνησης είναι “κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες τους πίσω“, αναφερόμενη στα οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια ακινητοποιήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Συμπλήρωσε πως προσδοκία τους είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο.

  • αλλαγες στα τελη με ενα δικαιοτερο συστημα ???
    ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ !!!!!!!!!! ;-)

    • Bon Viveur

      Με τίποτα. Ο Μαδούρο δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει έτσι εύκολα την εξουσία.

  • paparoach

    Καλα θα μας πριξουν τους ορχεις παλι με τις αλλαγες που θα κανουν στα τελη. Σαν περυσι, διαβασαμε 30 διαφορετικα σεναρια για το πως θα ειναι τα τελη και τελικα κανανε ακριβως τα ιδια με προπερσι, +-5%. Στα διαλα ρε.στους γιαυτρους να τα φατε.

  • Anestis Genk

    Το περίεργο είναι που έχουμε ήδη 3 τέλη. Τα παλιά για όσα είναι ως τον 11/2010 και νομίζω τα “πράσινα” που μετράν διαφορετικά για τα “παλιά” και διαφορετικά για τα νέα.

    Το νέο σύστημα υποθέτω θα είναι ολικό. Εγώ θέλω να βάλω και έναν ακόμα παράγοντα. Την χρήση. Δλδ ένα fairlady μπορεί να είναι πολλές χιλιάδες κ.εκ. αλλά το βγάζεις βόλτα μια στο τόσο, δλδ για 20 βόλτες τον χρόνο σε χρεώνουν 1000 ευρώ τέλη. Αν πάλι εσύ το κινείς κάθε μέρα τότε έχεις πληρώσει πολύ περισσότερα από τα τέλη…σε μπετζίνες.

    Αν θα είναι “δίκαια” τα τέλη θα χαθούν έσοδα από τα τέλη και δεν θα πιάσουν τον στόχο. Αν θα είναι “δίκαια” τότε θα πλήξουν τα νέα αμάξια γιατί το “λογικό” είναι να είναι ακριβότερα στα νέα μιας και έχεις το λίπος να σκάσεις 10 20 30 χιλιάρικα για νέο κάρο.

    Οπότε την “δικαιοσύνη” θα την κρίνει ο καθένας ατομικά ανάλογα με το πόσο θα ωφελήσει ή όχι την τσεπούλα του.

  • hellboy

    να δουμε τι θα δουμε παλι..
    μηπως αλλαξει η δικαιοσυνη.. και αυτοι που εχουν χαμηλα τελη πανε ψηλα και καταθεσουν εκεινοι πινακιδες.. τελικα οπως το πανε τα καραγκιοζακια..

  • Nikolas Karampelas

    Τιμή αγοράς; 800€ το πήρα το atos, μετράει; :P

    (dejavu κάθε χρόνο “Έρχονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας”)

  • anagnwsths

    Βρε δεν πάτε να….BG στην πινακίδα και άσε τους να ψάχνουν “δικαιώτερο” σύστημα
    Σαν οικογένεια χοντρικά σε άμεσους φόρους δίναμε αρκετά για να ζούμε τρεις δημόσιοι υπάλληλοι και βάλλε . Φέτος θα δώσουμε 500 ευρώ απ’οτι μας είπε ο πρώην λογιστής μας που έχασε και αυτός εισόδημα λόγο μεταφοράς της επιχείρησής μας.
    Τους μόνους που πραγματικά λυπήθηκα ήταν τον κόσμο που αναγκαστήκαμε να στείλουμε στο ταμείο ανεργίας προκειμένου να συνεχίσουμε να ….δουλεύουμε το μαγαζί μας και να παράγουμε προϊόν.
    Υ.Γ
    Όσο για τα αυτοκίνητα , άλλη αίσθηση το V6 και το V8 απο τα σαπάκια που χρυσοπληρώνουμε στην νότια βαλκανική .

  • ad276

    καλα καθε χρονο το ιδιο βιολι και στο τελος τρωμε το ιδιο παλουκι για να μην το πω αλλιως.Πληρωνω για 1400αρι δεκαετιας 240 ευρω και καποιοι εξυπνοι με Μερσεντες της κουτας 100 ευρω.
    ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.

    • Bon Viveur

      Πάρε Μερσεντέ. :P

  • Mika

    Tελικα, ακομα δεν εχω καταλαβει πως πρεπει να τα ονομαζουμε?? Ειναι τελη κυκλοφοριας???Που εκει πρεπει να λαμβανονται υποψη τα χιλιομετρα που κανει καποιος και ποσους ρυπους εκπεμπει?
    Η τελη κατοχης, ενος οχηματος????Οπου εκει παιζουν ρολο τα κυβικα κι η αξια του?Ειναι κατα πως βολευει το κρατος να το ονομαζει, για να κονομαει…

  • Bon Viveur

    Στην Σουηδία είναι με το βάρος του οχήματος. Όσο πιο βαρύ είναι, τόσο πιο πολύ πληρώνει γιατί φθείρει περισσότερο τον δρόμο. Τα λεφτά πάνε για την συντήρηση και ασφάλεια των δρόμων και οχι για να ταΐσει τους καρανίκες

  • DimiE92

    Ωραια, βρηκαμε ασχολια για το καλοκαιρι.

  • Tony T

    …….no comments….

  • Aisixtir

    Ο σοφός λαός λέει όσο τα Α νακατευεις τα Σκατα τόσο βρομάνε.
    Αφήστε τα ελεύθερα να πάρει ο καθένας ότι θέλει.
    Μια ζωή σκοτώνεται το αμάξι.
    Καλά να είναι οι Αλβανοί, Ρουμάνοι, Σκοπιανοί,Βούλγαροι, με τις αμαξάρες τους που έρχονται και βλέπουμε κάτι καλό.

  • Sensei Konstantinos

    Καμμια αλλαγή δεν πρόκειται να γίνει υπερ του πολίτη . Οτι και να αποφασίσουν θα κερδίζει φορολογικά καθαρά το κράτος με τον ενα η τον αλλο τρόπο

  • evoluzione

    Σύμφωνα με την υφυπουργό, η πρόταση θέλει τα τέλη κυκλοφορίας να γίνουν αναλογικότερα, καθώς θα συνυπολογίζονται το ποσο αριστερος ή δεξιος δειχνεις με το αμαξι σου,σε τη θρησκεια πιστευεις και εαν εχεις εγραφτει στο κομμα κτλ.Εγω οταν γινω υπουργος θα υπολογισω τα τελη βαση οδοστρωματος και το ποσο κοστιζουν οι αναρτησεις σας.Εαν φορας ohlins η κατι αντιστοιχο θα εχεις και επιδομα συντηρησης εαν παλι φορας stock και της σειρας απλα δεν θα πληρωνεις τελη.Ψηφιστε με!