Είδαμε τις προάλλες την χαμένη ευκαιρία της Peugeot με το RC. Μια εταιρία που είχε όλα τα εφόδια (βλέπε ρευστό) να υλοποιήσει ένα προσιτό supercar, δίστασε και άφησε στην Porsche Cayman το μονοπώλιο μέχρι τον ερχομό της Alfa Romeo 4C (η Lotus Exige παραήταν/είναι hardcore). Μια μικρή εταιρία από τη Σλοβακία, ωστόσο, φαίνεται αποφασισμένη να δείξει περισσότερο νεύρο από τον γαλλικό κολοσσό.

Η Brutal, όπως πολύ «ευφάνταστα» βάφτισε ο Jakub Starman την επιχείρησή του, παρουσίασε το S1 (ακόμα μεγαλύτερη έμπνευση). Σκοπός του να αποτελέσει την ασυμβίβαστη εναλλακτική στις Alpine A110 και Alfa 4C. Από τεχνικής σκοπιάς προσεγγίζει περισσότερο την Ιταλίδα, καθώς το σασί του είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα ενώ στο αμάξωμα χρησιμοποιείται ένας συνδυασμός fiberglass και ενισχυμένου φελιζόλ! Οι ομοιότητες σταματούν στην έλλειψη υποβοήθησης για το τιμόνι, καθώς το S1 πηγαίνει παραπέρα και δεν διαθέτει απολύτως τίποτα στο εσωτερικό. Εκτός, δηλαδή, από 4 όργανα για την εποπτεία του κινητήρα, μια οθόνη LED αντί καντράν και 2 ολόκληρους αεραγωγούς. To συνολικό βάρος υπολογίζεται στα 800 κιλά και από επιδόσεις ανακοινώθηκε μόνο ένα υποθετικό 0-100, το οποίο βρίσκεται στα 3,9”.

Κινητήριος δύναμη είναι ο 2,0-λιτρος υπερτροφοδοτούμενος boxer του Subaru Ιmpreza WRX, ο οποίος εδώ είναι ενισχυμένος κατά 30 ίππους και φτάνει τους 300. Τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει το 6αρι κιβώτιο του Scooby, ενώ θα διατίθεται και ένα 5αρι με κοντύτερες σχέσεις για χρήση σε μικρότερες πίστες. Η προσήλωση στα track days φαίνεται τόσο από την παρουσία roll cage, όσο και στο μονό στρώμα βαφής προς εξοικονόμηση βάρους. Ομοίως και η απουσία κάθε ηλεκτρονικής βοήθειας, ακόμα και ABS.

Όπως κάθε μικρή και ανεξάρτητη προσπάθεια στην κατηγορία των sportscars, το μεγαλύτερο μειονέκτημα βγάζει μάτι κατευθείαν. Η σχεδίαση είναι αποτέλεσμα της δουλειάς ενός φοιτητή σχεδιασμού στο πανεπιστήμιο της Μπρατισλάβα, ο οποίος σήμερα εργάζεται για τη Skoda. Ξεχωρίζουν οι gullwing πόρτες και οι ζάντες OZ Superleggera, που βρήκαν τον δρόμο ακόμα και για εδώ.

Προς το παρόν το project βρίσκεται στη φάση του λειτουργικού πρωτοτύπου, αλλά σύμφωνα με τον Starman, η Brutal θα μπορούσε να κατασκευάζει 5-6 αυτοκίνητα τον χρόνο, αγνώστου τιμής και χρόνου παράδοσης.

  • μεγαλεπηβολα σχεδια εχει ο κατασκευαστης του εν λογω οχηματος αλλα δεν το βλεπω..
    στο μπροστινο μερος παιζει να εκατσε και ελεφαντας,σαν να απλωνει καπως.. :-P

    https://m.popkey.co/7449e8/VoWd1.gif

  • Νικόλαος244turbo

    Θυμάμαι μια Βρετανική εταιρία που έβγαζε ένα παρόμοιο κεντρομήχανο με κινητήρα Impreza-μόνο που εκείνο είχε κρατήσει και την 4κίνηση του 22Β(με mode 30%-70% bias)
    Αλλά όσο φανατικός και να είμαι με τους boxer,θα ήθελα έναν 4G63 επάνω,αφού θέλουν 4κύλινδρο…

  • Mika

    Μοιαζει τοσο πολυ με kit car απο fiberglass ποδηλατου θαλασσης!!!!
    :p

  • Anonymous

    http://www.factoryfive.com/kits/project-818/
    Πιστευω πιο πετυχημενο και πιο δοκιμασμενο ;)

  • xtra

    αν κανει 20000 , ισως εχει μια ελπιδα..

  • και εγω αν ειχα λεφτα θα εφτιαγνα σαφως ενα καλυτερο ποιο πληρες και ποιο ομορφο αυτοκινητο ..δεν εχει καμια τυχη …