Δύο διαφορετικοί κόσμοι. 27 ολόκληρα χρόνια να τους χωρίζουν. Ένας κοινός παρονομαστής: DTM.

Στην ιταλική πίστα της Vallelunga συναντήθηκε το παρόν με το παρελθόν της Mercedes. Δύο οδηγοί της εταιρείας στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, ένας πρώην και ένας νυν, έφεραν ο καθένας τους το δικό του “παιχνίδι”.Ο λόγος για τον Αυστριακό Karl Wendlinger και τον Maro Englel. O Wendlinger αγωνίστηκε το 1989 και το 1990 στο DTM με την εταιρεία από την Στουτγάρδη- όχι με ιδιαίτερη επιτυχία-οδηγώντας την εμβληματική 190Ε 2,5-16 Evo II, με τον τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων κινητήρα του να αποδίδει, με τις ευλογίες της Cosworth, 380 ίππους στη τελευταία έκδοσή του το 1992, χρονιά που ο Klaus Ludwig κατέκτησε το πρωτάθλημα.

Από όποια μεριά και να την κοιτάξεις, ξεχειλίζει τεστοστερόνη· από το φαρδύ bodykit έως και την “Φτερούγα” σήμα κατατεθέν της, φαντάζει επιθετική. Δημιούργημα μιας εποχής που τα αγωνιστικά βασίζονταν στις εκδόσεις δρόμου, η δρομίσια 2,5-16 Evo II είναι ένα από τα κορυφαία δείγματα homologation special, σπάνια και ακριβοθώρητη, με τα 502 κομμάτια (500 σε μαύρο χρώμα και δύο σε ασημί). Η αγωνιστική του DTM, μοιάζει λες και έχεις πάει ένα γρήγορο ταξιδάκι στην Autobahn και μετά να μπαίνεις στην πίστα να παίξεις “ξύλο” με τον αιώνιο αντίπαλο από το Μόναχο, σε εκείνα τα χρυσά χρόνια του DTM και του Group A γενικότερα. Και μιλάω για αυτήν την ομορφιά:

Άντε να πάμε και στο νέο της παρέας. Ο Maro Engel επέστρεψε στο DTM, πάντα με την Mercedes, και έφερε στην Vallelunga το δικό του “όπλο” για φέτος, που δεν είναι άλλο από την C 63 DTM. Το όνομα μπορεί να λέει “C 63”, αλλά ουδεμία σχέση έχει με την έκδοση δρόμου. Το DTM, από την επανασύστασή του το 2000, συνεχίζει με αγωνιστικά που άνετα τα λες και πρωτότυπα. Carbon monocoque σασί, DRS, κιβώτιο ταχυτήτων με paddles, άκρως εξελιγμένη αεροδυναμική με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας συνθέτουν το παζλ της σημερινής γενιάς του DTM, με το “ουρλιαχτό” του τετράλιτρου ατμοσφαιρικού V8 να ξεσηκώνει τα πλήθη. Ήδη στους τέσσερις πρώτους αγώνες, ο “Ροζ Πάνθηρας” του Lucas Auer έχει τερματίσει στην πρώτη θέση δύο φορές και γενικότερα η Mercedes δείχνει ότι θα αποτελέσει έναν σκληρό αντίπαλο για τη συνέχεια, θέλοντας να επιστρέψει στους τίτλους.

Old school vs New school. Τρεις δοκιμασίες θα δεις ανάμεσα στα δύο αυτά αυτοκίνητα, με την ανάδειξη του νικητή να μην έχει και πολλή σημασία πιστεύω.

Η σημερινή γενιά των αγωνιστικών του DTM είναι ό,τι ταχύτερο και δυνατότερο έχουν να επιδείξουν οι Γερμανοί στα 34 χρόνια του θεσμού. Αντίθετα, η Evo II είναι εκεί, με τις εικόνες του παρελθόντος ως παρακαταθήκη, τις μάχες σώμα με σώμα, τη θέληση να την πιέσεις στο όριο, αλλά και συγχρόνως να ξέρεις ότι δε θα συγχωρέσει λάθη. Αγνή από ηλεκτρονικά, μόνο εσύ και αυτή.

Και να σε ρωτήσω στην τελική, τίθεται θέμα διλήμματος;

  • χα!!! δεν ηξερα οτι για να δουλεψουν τ κεραμικα φρενα πως πρεπει να ειναι ζεστα !!!!!!

    παντως η παλια εχει την γλυκα της μιας και οι πολιτικες ειναι ιδιες!!! αντιθετα η φετινη merc….μονο το λογοτυπο εχει ιδιο με τις πολιτικες !!!!

    • Mika

      Μα και στην F1, το ιδιο ειναι, οταν ειναι πισω απο το Safety car, δεν ζεσταινουν μονο τα λαστιχα,αλλα και τα φρενα!

    • Τα φρένα νομίζω πρώτη φορα το ακούω …. Μπορεί να το είχα ακούσει η διάβαση αλλα με την μνήμη χρυσόψαρου που εχω να το ξέχασα αυτο !!!! ???

    • Mika

      Φρενα και λαστιχα, μαζι πανε αυτα, οχι μονο τα λαστιχα!

  • Mika

    Χαος γενεων, τι να λεμε τωρα!!!