Τον Οκτώβριο του 2013, η Morgan ανακοίνωσε πως ο Charles Morgan δεν είναι μέρος της ομάδας διοίκησης ή του Διοικητικού Συμβουλίου. Από την την εταιρεία δηλαδή που ξεκίνησε η οικογένειά του, με τον ίδιο να ήταν φανερά ενοχλημένος από την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας, καθώς απολύθηκε λόγω δήθεν παραπτωμάτων.

Πριν 4 μήνες η μακροχρόνια διαμάχη μεταξύ της διοίκησης της βρετανικής εταιρίας και του μεγαλομετόχου της, Charles Morgan διευθετήθηκε, και ο τελευταίος επέστρεψε στην εταιρία του. Και ένα ακόμα στοιχείο που δείχνει ότι η ηρεμία στην εταιρία έχει επιστρέψει είναι η πρόσφατα αγορά του εργοστασίου της.

Όλα ξεκίνησαν το 2006, όταν η Morgan είχε ανάγκη από ρευστότητα και γι’αυτό το είχε πουλήσει στην Stirling Investments, η οποία μίσθωσε το ακινήτου πίσω στην Morgan (μέθοδος leaseback), έτσι ώστε να συνεχίζει να κατασκευάζει τα αυτοκίνητα της.

Πλέον τα οικονομικά της εταιρίας έχουν επανέλθει σε υγιή επίπεδα, με τον τζίρο να έχει αυξηθεί κατά 14% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι, έτσι η Morgan πήρε πίσω την κυριότητα του εργοστασίου στην πόλη Malvern, στα δυτικά Midlands της Αγγλίας.

  • SAMURAI-66

    Υπεροχες χειροποιητες κατασκευες που αντικατοπτριζουν σαφως στο σημα τους εντονα το στιγμα πλουτισμου αλλα και μοναδικοτητας που σπανια βρισκεις στην εποχη μας με μοναδικη αισθητικη στης γραμμες τους πιστες στο πνευμα των αγγλων!

  • anagnwsths

    Έτσι για να καταλαβαίνουμε τι θα πει “κρίση ρευστότητας” , “σχέδιο διάσωσης” και “success story” … Πάντως δεν ξεπούλησαν τα εργαλεία τους , την τεχνογνωσία τους , τα ανταλλακτικά , το ανθρώπινο δυναμικό τους ή κάποιο άλλο ζωτικό για την παταγωγική διαδικασία κεφάλαιο.