DTM 2017, Hungaroring: Πρόλογος

Σχετικά άρθρα

Μετά από σχεδόν ένα μήνα, το DTM επιστρέφει με τον τρίτο γύρο πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Hungaroring, τη γνωστή σε όλους μας από την Formula 1 ουγγρική πίστα που βρίσκεται λίγο έξω από τη Βουδαπέστη. Ο συγκεκριμένος γύρος είναι ο πρώτος από τους τέσσερις που θα διεξαχθούν σε πίστα εκτός Γερμανίας. Οι υπόλοιποι τρεις είναι στην Μόσχα (22-23 Ιουλίου), στο Zandvoort (Ολλανδία, 19-20 Αυγούστου) και στο Red Bull Ring (Αυστρία, 23-24 Σεπτεμβρίου).

To 1988, το DTM επισκέφθηκε για πρώτη φορά την ουγγρική πίστα και έπρεπε να περάσουν 26 χρόνια για να ξαναδούμε αγώνα στην χώρα των Μαγυάρων. Οι επόμενες δύο χρονιές που είχαμε δράση στο Hungaroring ήταν το 2014 και 2016 και φέτος προμηνύεται ένας πολύ ενδιαφέρων γύρος πρωταθλήματος, με τη μάχη μεταξύ Audi και Mercedes να έχει ανάψει για τα καλά, με το μέχρι στιγμής “σκορ νικών” να είναι στο 2-2.

Lucas Auer, το νέο “Αστέρι” της Mercedes και του DTM

Όλα τα φώτα της δημοσιότητας δικαίως θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχουν πέσει πάνω στον νεαρό Αυστριακό. Δύο νίκες σε δύο διαφορετικές πίστες, δύο pole positions και ο ανιψιός του νέου επικεφαλής του DTM Gerhard Berger πάει “καβάλα στ’αλογο” στη βαθμολογία των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει 69 βαθμούς έναντι των 53 του δεύτερου Jamie Green. Επίσης, έχει αποδείξει ότι έχει τον τρόπο να μπορεί να διεκδικεί τις πρώτες θέσεις, ακόμα και αν ξεκινάει από τις πιο πίσω θέσεις του grid, όπως χαρακτηριστικά έκανε με την όγδοη θέση της εκκίνησης στο δεύτερο αγώνα στο Hockenheim, όπου και τελικά τερμάτισε τέταρτος, και στον δεύτερο αγώνα στο Lausitzring στον οποίο και “τσίμπησε” τον έναν βαθμό της δέκατης θέσης ξεκινώντας από την 15η θέση.

Μπορεί ο Mattias Ekström, η “παλιοσειρά” του DTM, να μίλησε με κολακευτικά λόγια για την αξία του Auer και ότι κάλλιστα θα μπορούσε να βρίσκεται σε ένα μονοθέσιο της Formula 1, ωστόσο ο Αυστριακός παραμένει προσηλωμένος στον στόχο του, και το βασικότερο, προσγειωμένος:

Μέχρι τώρα, έχουμε αγωνιστεί σε τέσσερις από τους 18 αγώνες. Μπόρεσα να νικήσω σε δύο εξ αυτών και αυτό για μένα είναι τρέλα! Η Βουδαπέστη είναι φανταστική πόλη και έχει μία πολύ καλή πίστα. Αλλά, οι τελευταίοι αγώνες στο Hungaroring δεν ήταν πολύ καλοί για τη Mercedes. Έτσι, πρέπει να περιμένουμε για να δούμε πώς θα τα ανταπεξέλθουμε με τους νέους κανονισμούς και τα νέα ελαστικά. Θα δώσω, όπως συνήθως, το 100% των δυνατοτήτων μου και τότε θα δούμε τι θα γίνει.

Για τον Paul di Resta, η πίστα του Hungaroring είναι ιδιαίτερα απαιτητική. Σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του DTM τόνισε ότι ο αγώνας εκεί είναι μια πρόκληση και η εύρεση του κατάλληλου set up είναι δύσκολη, δεδομένου της διαφορετικότητας των χαρακτηριστικών της ουγγρικής πίστας με καθεμιά από τις άλλες πίστες του πρωταθλήματος. Ο συναθλητής του στη Mercedes και πρωταθλητής του 2005 Gary Paffett συμπλήρωσε:

Η πίστα έχει πολλές στροφές και μόνο λίγες ευθείες. Η πλειονότητα των στροφών είναι μεσαίας δυσκολίας, αλλά υπάρχουν και μερικές οι οποίες είναι γρήγορες. Θα μπορούσα να πω ότι το Hungaroring έχει ενδιαφέρουσα χάραξη.

Kαι όντως, έτσι είναι. Πολλές στροφές δεν ευνοούν τα προσπεράσματα και τις πρώτες δύο στροφές θα πρέπει να τις πάρουν οι οδηγοί με δεύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο, κάτι το οποίο ισχύει και για το chicane της πίστας. Δράση σίγουρα θα έχουμε στις στροφές 4 και 11 (με 4η στο κιβώτιο), στις οποίες, οι 18 οδηγοί θα έρθουν αντιμέτωποι με τις ψηλότερες πλευρικές επιταχύνσεις στον αγώνα και κάθε λάθος σε αυτές θα στοιχίσει σε χρόνο, ίσως και σε έξοδο από την πίστα. Κλασικό σημείο προσπεράσματος είναι σίγουρα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, όπου με 250χλμ/ώρα (με ανοιχτό το DRS) θα φτάσουν οι οδηγοί στην πρώτη στροφή.

“Εντός έδρας” αγώνας για την Audi

O τρίτος γύρος του πρωταθλήματος στην Ουγγαρία λογίζεται ως εντός έδρας αγώνας για την Audi, αφού, το εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Győr βρίσκεται μιάμιση περίπου ώρα από την πίστα του Hungaroring. Έτσι, πάρα πολλοί από τους 11.000 εργαζομένους της Audi θα βρεθούν στην πίστα, όπως συνέβη τις προηγούμενες χρονιές, για να υποστηρίξουν τους “Τέσσερις Κύκλους”.

Η Audi θέλει να επαναλάβει το περσινό θρίαμβο στην Ουγγαρία, καθώς έγινε η πρώτη εταιρεία στην ιστορία του DTM που κατάφερε να έχει καταλάβει τις τέσσερις πρώτες σειρές της εκκίνησης και να σημειώνει το “1-2-3-4-5-6”! Ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi Dieter Gass δήλωσε σε συνέντευξή του:

Ελπίζουμε να είμαστε το ίδιο δυνατοί με το νέο Rs 5 DTM. Στο Hockenheim και στο Lausitring ήμαστε δυνατοί. Ωστόσο, επειδή οι ευκαιρίες για προσπέρασμα είναι λίγες στην Ουγγαρία, είναι σημαντικό να κατακτήσουμε καλές θέσεις στην εκκίνηση. Βλέποντας τους προηγούμενους αγώνες της χρονιάς, καταλαβαίνουμε ότι έχουμε προοπτικές να συμβεί κάτι τέτοιο.

Ο νικητής των δεύτερων αγώνων σε Hockenheim και Lausitzring Jamie Green ελπίζει φέτος να κατακτήσει τη νίκη, αναγνωρίζοντας, όμως, τη δυσκολία του αγώνα:

Για μένα, το Hungaroring είναι μία από τις προκλήσεις του αγωνιστικού ημερολογίου. Λόγω των πολλών στροφών και των ελάχιστων ευθειών, πρέπει να φρενάρεις και να επιταχύνεις συνέχεια. Δεν υπάρχει κανένα σημείο στην πίστα που μπορείς να χαλαρώσεις το ρυθμό σου και δεν υπάρχει χρόνος για να σκεφτείς. Το 2014, αντιμετώπισα αρκετές δυσκολίες και πέρσι κατάφερα να τερματίσω δεύτερος την Κυριακή.

Χάνει έδαφος η BMW

Ξεκάθαρα τρίτη δύναμη οι Βαυαροί, αλλά έχουν χάσει αρκετό έδαφος. Ήδη μετά από τέσσερις αγώνες βρίσκονται 111 βαθμούς πίσω από την Audi και 123 πίσω από τη Mercedes. H BMW πηγαίνει στην Ουγγαρία ως το outsider, μην έχοντας δώσει πειστικά δείγματα για την δυναμική της M4 DTM.

O Timo Glock είναι όγδοος στη βαθμολογία και μια από τις μεγάλες ελπίδες της εταιρείας για μια καλή παρουσία το Σαββατοκύριακο. Σε συνέντευξή του στο Motorsport-Total δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του και ανέφερε:

Γνωρίζουμε τις δυνατότητες μας, αλλά και τις αδυναμίες μας. Γνωρίζουμε επίσης ότι οι αντίπαλοί μας είναι αρκετά δυνατοί και έχουν κάνει πολλή καλή δουλειά μέχρι τώρα. Όμως, κάθε Σαββατοκύριακο μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Υπάρχουν δηλαδή πίστες στις οποίες δε θα είναι καλές η Audi και η Mercedes και εμείς θα είμαστε καλύτεροι.

Για μένα, σε κάθε γύρο πρωταθλήματος, τα πράγματα ξεκινούν από το μηδέν. Αυτό το έμαθα πέρσι. Μπορεί το ένα Σαββατοκύριακο να είσαι στην κορυφή και στο επόμενο να ξεκινάς από τις τελευταίες θέσεις. Γι’ αυτό, ανυπομονούμε για αυτούς τους αγώνες. Μπορούμε να δώσουμε μόνο ό,τι καλύτερο έχουμε και φυσικά το μέγιστο των δυνατοτήτων μας για να φέρουμε τα αποτελέσματα που πρέπει. Μετά, θα δούμε πάλι σε ποιο σημείο θα βρεθούμε.

Τα δοκιμαστικά για τον αυριανό αγώνα θα διεξαχθούν στις 12.40 και ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 15.45 ώρα Ελλάδος. Δες στις παρακάτω φωτογραφίες πώς η πανέμορφη πόλη της Βουδαπέστης καλωσόρισε τον θίασο του DTM!

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...