Έφτασε η ώρα να δούμε τα πρώτα review video της Ferrari 812 Superfast, του μοντέλου που αντικατέστησε την F12berlineta. Κίνηση παίρνει από τον νέο V12 6,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 800 ίππων στις 8.500 σ.α.λ με 718 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 340 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αποδίδει 123 άλογα ανά λίτρο, την υψηλότερη σε προσθιομήχανο μοντέλο παραγωγής, με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 σ.α.λ, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές.

Ο κινητήρας διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, που τοποθετείται πρώτη φορά σε κινητήρα υψηλών επιδόσεων και συνδυάζεται με την εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της F1. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που κάνει τις αλλαγές ακόμη γρηγορότερα (30% γρηγορότερα ανεβάσματα και 40% γρηγορότερα κατεβάσματα). Ο κινητήρας αποδίδει 60 άλογα περισσότερα από τον 6,3-λίτρων V12 της F12 που αντικαθιστά και είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari.

Η 812 Superfast είναι η πρώτη Ferrari που διαθέτει το EPS (Electric Power Steering), ενώ φέρει την πέμπτη έκδοση του SSC (Side Slip Control) και την δεύτερη -βελτιωμένη- έκδοση του Virtual Short Wheelbase που πρωτοείδαμε στην F12tdf. Πρόκειται ουσιαστικά για σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.

Σχεδιασμένη από το Styling Centre της Ferrari, η νέα 812 Superfast επαναπροσδιορίζει την επίσημη γλώσσα των προσθιομήχανων V12 μοντέλων της Ferrari, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, έχοντας πολύ σπορ γραμμές και αναλογίες. Η ουρά της 812 Superfast αντλεί έμπνευση από την 365 GTB4 του 1963, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ενσωματώνονται στον σχεδιασμό του μοντέλου.

Το καπό έχει διπλές εισαγωγές αέρα, δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, με το πίσω μέρος να φέρει τέσσερα στρόγγυλα φωτιστικά σώματα, τετραπλές απολήξεις και αεροτομή. Περιττό να αναφέρω πως η 812 Superfast έχει ενεργή αεροδυναμική, με πολλά μέρη του σώματός της να κινούνται, όπως τα ενεργά μπροστά πτερύγια στο κάτω μπροστινό μέρος του αμαξώματος και η αεροτομή.

Η 812 Superfast προσφέρεται και σε ένα νέο χρώμα, το Rosso Settanta, που έχει δημιουργηθεί για τα 70στα γενέθλια της Ferrari. Το εσωτερικό της 812 Superfast έχει γίνει πιο σπορ, έχοντας νέα εργονομικά bucket καθίσματα, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, νέας σχεδίασης αεραγωγούς και νέα μονάδα συστήματος κλιματισμού.

  • Γιώργος Βαρδου
  • rafael

    Συγνωμη για αυτο που θα πω….ferrari συνελθε και βγαζε ομορφοτερα αυτοκινητα….. Δεν μιλαω για επιδοσεις τεχνολογια κινητήρα κλπ κλπ…. Μιλαω μονο για την ορατη εξωτερικη εμφανιση…

    • Κούκος

      Ήθελα να το πω κι εγώ και φοβόμουν ότι θα με πούνε και τρελό!!! Πολύ ”γιαπωνεζια” δε φέρνει για Ferrari;;;;

    • rafael

      μα αμα κοιταξει κανεις τη σχεδιαστικη γραμμη θα δει οτι ολα εχουν αλλαξει….η ορατη εξωτερικη εμφανιση ειναι πλεον , χωρις χαρακτηρα….εαν το δεις απο μακρυα ουτε soupercar κανει, ουτε λες ουαοοοο….περναει η aventador και λες κατσε τωρα αυτο εχει βγει απο εργοστασιο???? δες την f50….που μολις την δεις πεφτεις κατω και γινεσαι hulk απο τις καμψεις…το χα πει και στο παρελθον και πεσαν και με φαγανε…ferrari εισαι η ντροπη της αυτοκινησης πλεον…ονομα βαρυ ιστορια καταντησε να βγαζει αυτοκινητα παραγωγης της πλακας…και μιλαω και ως tifozi οταν εχω παει μαρανελο πιστα φιορανο κλπ κλπ…

  • Scooby r22b
  • Fotis

    Κακή απομίμηση της supra

  • ακουγεται σαν γνησια φερραρι……..αλλα δεν δειχνει σαν φερραρι !!!!