Ο Jeremy Clarkson κατά τη παρουσίαση της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio στο The Grand Tour είχε πει καλά λόγια για το ιταλικό σεντάν, τόσο καλά που πήγε να το αγοράσει. Τώρα, ο Βρετανός στη στήλη του στην κυριακάτικη Times του Λονδίνου, δοκίμασε την Alfa Romeo Stelvio και ενώ προτού την οδηγήσει ήθελε να την μισήσει μετά το test drive, στο τέλος είχε να πει μόνο καλά λόγια.


Με τον Clarkson να μην είναι υπέρμαχος των crossovers,, βρέθηκε στη Τοσκάνη για να οδηγήσει την Stelvio όπου έγραψε πως του άρεσε ο σχεδιασμός τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ενώ δεν έγραψε κακά λόγια ούτε για τον diesel κινητήρα. Τέλος για την QV έκδοση είπε πως θα μπορούσε “να είναι ακαταμάχητη”, περιμένοντας την ημέρα που θα έχει την ευκαιρία να την οδηγήσει. Αναλυτικά το test drive του Clarkson μπορείς να το διαβάσεις στο λινκ της πηγής, με τον Βρετανό να χαρακτηρίζει την Stelvio “αρκετά δελεαστική”.

  • George Liverpool

    Ο τελευταιος ανθρωπος που θα εβλεπε καποιος,για να σχηματισει γνωμη για ενα αυτοκινητο,ειναι ο jeremy.

    • MPAMPIS

      τι να μας πει ο τενεκές ! δυο αυτοκίνητα έχει οδηγήσει στη ζωή του….!

    • George Liverpool

      Εχει τον τροπο του για να κανει ενα ωραιο show και να ψυχαγωγει.Αλλα αν θες sensible reviews,οπου θα δεις για το αυτοκινητο και θα μαθεις πραγματα,δεν διαβαζεις τη στηλη του jeremy,ουτε βλεπεις T.G. η G.T.Απλα δεν ειναι ο clarkson αυτος.Αν εκανε τετοια reviews,θα ηταν ενας ακομη δημοσιογραφος,αλλα δεν ειναι.Φυσικα και ξερει απο αυτοκινητα.Το εχω καταλαβει απο τις 9-22 σεζον του T.G. που εχω αποθηκευμενες στον σκληρο μου,μαζι με τα specials,χωρια ολα τα ντοκιμαντερ που εχω δει με αυτον οπως:jeremy clarkson motorwolrd,war stories κλπ.

    • manowar

      Καλά την μάνα του και τον πατέρα του έχει οδηγήσει αλλά πάλι ντενεκες έμεινε..είναι θέμα ατικιουτ..

    • Mika

      Τα ειπες ολα σε δυο γραμμες!
      Απολαυστικος σ οτι λεει και γραφει, αλλα ως εκει!

  • stemi

    To έχω ξαναγράψει αλλά ίσως χάθηκε. Ακολουθούν τα λόγια του Jeremy για τη Stelvio. Στην εισαγωγή (και λίγο παρακάτω για 2η φορά) “θάβει” απίστευτα το Q5!!
    The Clarkson Review: Alfa Romeo Stelvio.
    I have driven the latest Audi Q5 and can think of absolutely nothing interesting to say about it. It’s a well-made box that costs some money and produces some emissions and, frankly, I’d rather use Uber.
    No, really. Who’s going to wake up in the morning, sweating like a dyslexic in a spelling test, because their new Q5 is arriving that day? What child is going to stick a poster of a car such as this on its bedroom wall? Who’s going to think how hard they’ll have to work to pay for the damn thing and reckon it’s worth the sweat? No one is. You buy a car like this in the way you buy washing-up liquid. And who wants to read 1,200 words about a mildly updated bottle of Fairy Liquid?
    What I can tell you before I move on is that I hated its engine. Volkswagen’s post-Dieselgate2-litre turbo is possibly the most boring power unit fitted to any car at any time. It’s about as exciting as the motor in your washing machine. By which I mean, you only really notice it if it goes wrong. Which you hope it will in the Audi, because then you can call an Uber. At least that’ll smell interesting. And come with some unusual opinions.
    I’ll be honest with you. I loathe all the current crop of so-called SUVs, except those I dislike intensely. I cannot see the point of driving around in a car that’s slower, more expensive and thirstier than a normal saloon or estate. It just seems idiotic.
    But then I had to make a brief trip to Tuscany recently, and once I’d negotiated a path through Alan Yentob and Polly Toynbee and Melvyn Bragg and emerged into Pisa airport’s car park, I found a man offering me the keys to Alfa Romeo’s new Stelvio.
    Named after a remote Alpine pass in northern Italy, this is a direct rival of the Q5 and all the other mid-range jacked-up estates whose names I can’t be bothered to remember. In short, it’s a Giulia saloon on stilts, and I was determined to hate every bit of it.
    The man was very keen to have his photograph taken with me and to say how much he enjoyed a programme called Top Gear, but I wasn’t listening. I was thinking: “What in the name of all that’s holy was Alfa Romeo thinking of?”
    If you have a heritage as glamorous and as achingly cool as Alfa’s, why would you want to make a bloody school-run car? That is like Armani deciding to make carrier bags.
    Alfa’s engineers are at pains to explain that, while it may look like an SUV, it doesn’t feel like one to drive. They say all the power from the engine is sent to the rear wheels, but then, if traction is lost, up to half the power is sent instantly to the front. They also speak about carbon-fibre prop shafts and much lightweight aluminium in the body, and I stood there thinking: “Yes, but it’s still a bloody carrier bag.”
    I had much the same sense of teeth-gnashing rage when I first encountered Maserati’s Levante, and that turned out to be just as bad as I’d feared. But as the man brought over more friends for more selfies, I started to gaze more carefully at the Stelvio, and there was no getting round the fact that, actually, it’s quite good-looking.
    Eventually, after I’d posed with all the police force, everyone in border security and 3,000 taxi drivers, all of whom loved Top Gear, it was time to step into the Stelvio, and there was also no getting round the fact it was a nice place to sit. Way, way nicer than the Audi.
    methode%2Fsundaytimes%2Fprod%2Fweb%2Fbin
    There’s some genuine sculpture in there. You get the impression in a Q5 that the dash was built with all the care of a kitchen worktop. It’s just a housing for the dials and the switches. Alfa has made its one something worth looking at. I suppose it’s an Italian thing. It’s why Siena is a better place to sit and people-watch than Dortmund.
    Setting the sat nav, however, was a challenge. This is because every town in Italy has 5,000 letters in its name, and then, when you finally manage to type it in, the sat nav asks which Santa Lucia del Menolata di Christoponte you would like to set as the destination. And it turns out there are 5,000 towns with that name.
    Eventually, though, as Alan and Melvyn and Polly were returning to the airport from their week of brainstorming, I had the right town and fired up the engine. The diesel engine. Oh, dear Lord. A diesel Alfa Romeo SUV.
    The funny thing is, though, that because everyone in Italy has a diesel-powered car, it didn’t feel all that weird to be clattering out of the car park. And then it felt fine, because soon I was on the racetrack known as an autostrada, where it felt very powerful. The figures say it’ll go from 0 to 62mph in 6.6 seconds, which is good, but it’s the mid-range surge that impresses most of all. It’s a surge you just don’t get from Audi’s Q5. And it means you can always break free from the walnut-faced peasant who has affixed his aged Fiat Ritmo to your back bumper at 100mph.
    And it’s not as if you’re leaving a trail of death in your wake because, despite the power and the torque, this engine is considerably cleaner than the diesel Porsche puts in its Macan. And Alfa says it’ll do almost 60mpg.
    So it’s as fast as the badge would suggest, but does it handle as well as Alfa promises? Well, obviously, as it’s more than 7in higher than the saloon and has longer springs, it’s squidgier, which would be fine if Alfa hadn’t given it the same superfast steering setup.
    The tiniest movement of the wheel causes a big change of direction, which is great when you are on a track in a low-riding “car”, but when you are on the autostrada, on stilts, with a Ritmo up your chuff and a lorry up front that has suddenly decided to wander into your lane because the driver is watching pornography on his phone rather than the road ahead, it can be a bit alarming.
    It takes time to learn to think your way round corners, but when you get there, I must say this is a genuinely exciting car to drive. It doesn’t feel as cumbersome as all the other SUVs, and you get the impression it was engineered by people who were involved because they wanted to be. Not because they’d done something wrong.
    And because of that — because it’s a big, practical car with a huge boot and folding seats and lots of cubbyholes that’s also an Alfa Romeo — it’s the only SUV that’s quite tempting. It may even be irresistible when Alfa launches the version with the 500-horsepower petrol engine.
    https://uploads.disquscdn.com/images/5fc7997c7885c0bc12a0adf48884818ce13ba203e8cc1dd9d59ccfb1479cf35a.jpg

  • Bon Viveur

    Το είχα ένα άγχος…

  • Giannisk

    Αντιλαμβάνεστε ότι οι εταιρείες πληρώνουν τον κάθε Jeremy να κάνει δοκιμές έτσι? Επίσης αντιλαμβάνεστε πως δήθεν πήγε να αγοράσει την τζουλια και ντεμεκ τελικά πήγε να πάρει μία 4c και όλα αυτά είναι ένα ωραίο μάρκετιγκ. Σιγά μην ακούσω τον τύπο αυτό για τα αυτοκίνητα. Όποιος δώσει τα περισσότερα κερδίζει.
    Οι fan που χαίρεστε μάθετε ποια αυτοκίνητα οδηγάει ο Clarkson στην προσωπική του ζωή. Ναι, καλά μαντέψατε,δεν είναι η Gulia, δεν αγόρασε ποτέ Gulia

    • MPAMPIS
    • Giannisk

      Τι είναι αυτό? Έγινε Ιταλός ο Jeremy και πήρε αυτοκίνητο με Ιταλικές πινακίδες? https://uploads.disquscdn.com/images/d5c643216106b54128940dc193e911ad6d431764ae406360e53b010a2796a488.png

      Το έχει δηλώσει πολλές φορές ότι οδηγεί golf gti. Δεν μου αρέσει αλλά έτσι είναι.

    • MPAMPIS

      το άρθρο του autoblog λέει για αγορά !

    • Giannisk

      Τώρα επικαλείσαι το autoblog, στα προηγούμενα άρθρα για τις alfa romeo το έκραζες, μεχρι και οι τίτλοι σε πείραζαν. Σύμφωνα λοιπόν με την wikipedia και όσο αξιόπιστη μπορεί να είναι ο τύπος δεν αγόρασε την Giulia.

    • ασε το αυτο….οταν ειπε οτι οδηγα golf…ειπαν οτι ειναι πληρωμενος απο το γερμανικο συστημα προβατοποιησης υης μαζας….τωρα που σκεφτεται η που εχει αγορασει AR…το εκανε με την καρδια του !!!!

    • George Liverpool

      Το αγορασε αμεσως μετα το dieselgate.ΕΙχε κανει κι ενα challenge στο GT με αυτο.

    • ak156

      Χαχα…πρώτη φορά βλέπω εδώ μέσα να κοιτάμε τι οδηγάει αυτός που κάνει το review. Νομίζω ειναι λίγο τραβηγμένο να το κανετε αυτο και αστείο ταυτόχρονα…:P O chris harris έχει BMW E39 523i BMW E28 M5 BMW E30 M3 2.5-litre Sport Evolution BMW 325i rally car BMW E30 M3 rally car, σε επόμενο άρθρο που θα δοκιμάζει bmw να σας δώ να τον κράζετε!

    • εγω ??? δες πρωτα το αρθρο με τον JC να λεει πως του αρεσε τοσο πολυ το golf..που αγορασε ενα…..και ποιος ειπε τι !!!!
      just say……. ;-)

    • ak156

      Επειδη αφορουσε golf δικαιολογησε…:Ρ ;)

    • οι αποψεις των δημοσιογραφων μου ειναι αδιαφορες…δεν πα να πει ο καθενας οτι θελει…….εγω ξερω για ποιον λογο το θελω ενα αυτοκινητο και η οχι!!
      απλα το ανεφερα αυτο….γιατι δεν γινετε οταν μιλαμε για το ιδιο ατομο…οταν κανει μια επιλογη να λεμε οτι ειναι κατευθυνομενη…ενω σε αλλη να λεμε οτι την εκανε γιατι ξερει και αρα σημαινει πολλα !!!

    • ak156

      Το μονο που ξερω για jeremy περαν οτι εχει πει πλ καλα λογια για τις alfa ειναι οτι του αρεσε το ford gt. Οποτε δεν μπορω να τον κρινω τι εχει πει για αλλα αυτοκινητα.

    • Mika

      Παντα ειχε cuore sportivo κατα βαθος!!!!

    • MPAMPIS

      πάντως στο προηγούμενο άρθρο δικαιώθηκα μιας και αλλαξε τον τίτλο !όσο γι αυτό το άρθρο έτσι λέει …..

    • ak156

      Περα απο την πλακα για jeremy…δεν εχω δει κανενα review για την stelvio που να μην λενε καλα λογια…

    • Giannisk

      To ίδιο για το q5, την X3, το XC60, την mercedes, τα Land Rover κλπ….Δεν θα δεις πουθενά review που να θάβει αυτοκίνητο. Στο τέλος όλα καταλήγουν σε θετικά σχόλια. Έτσι είναι τα review παιδιά και όσο πιο πολλά “παρέχουν” οι εταιρίες τόσο πιο καλά λόγια θα πουν.

    • ak156

      Εχω δει review να μιλανε για αμεσους ανταγωνιστες με καλυτερα λογια και η μπεμπα ειναι καλυτερη εδω και το audi ειναι καλυτερο εκει…δεν ειναι το ιδιο??

    • Giannisk

      Δεν θα δεις review που να λέει άσχημα λόγια για αυτοκίνητο. Όλα θα ειναι εξαιρετικά, το ένα ίσως να είναι πιο γρήγορο, το άλλο πιο αθόρυβο αλλά όλα είναι στο τέλος είναι ωραία.

    • George Liverpool

      Ενταξει,αν βλεπεις reviews απο αρκετα καναλια στο youtube και διαβαζεις αρθρα,οι δημοσιογραφοι (συνηθως)δινουν μερικα “σημαδια”,για το που ενα αυτοκινητο δεν ειναι και τοσο καλο.

    • Giannisk

      Κατέληξε ποτέ κάποιο review στο συμπέρασμα ότι κάποιο αυτοκίνητο δεν αποτελεί καλή αγορά ή δεν είναι καλό αυτοκίνητο γενικότερα?

    • George Liverpool

      Οχι,αλλα μπορω να σου πω οτι στο carwow για παραδειγμα,υπαρχει κατηγοριοποιηση στο τελος καθε video,οπου αναφερονται τα εξης:
      -avoid
      -consider
      -shortlist
      -buy
      Προφανως κανενας δεν προκειται ποτε να πει avoid this car.Ομως εχω δει πολλα consider,αρκετα shortlist και ελαχιστα buy.Θαψιματα δεν γινονται,reviews κανουν.Θα σου πει αυτο ειναι θορυβωδες σε σχεση με αυτο πχ,αυτο εχει σκληρα πλαστικα και οχι και τοσο καλη συναρμογη,αλλο εχει καλυτερη ποιοτητα κυλησης,αλλο πιο σκληρη κλπ

  • ak156

    Εντάξει, αφού ακούσαμε και για πληρωμένους δημοσιογράφους σε άρθρο για την Alfa Romeo…μπορώ να πώ ότι τα έχω δεί όλα.

    • Giorgos Papaspyros

      Διότι ως γνωστόν, η Alfa δεν μετέχει στο σπορ της προσέγγισης του τύπου.
      Έχει το ιερό δισκοπότηρο και το έχει αποδείξει…

      Και για ένα λόγο επιπλέον
      ότι ειδικότερα από τον Clarkson και την ομάδα του
      μόνο αρνητικές αναφορές σε ό,τι έχει να κάνει με Alfa romeo
      ακούμε επί χρόνια τώρα που η Alfa ‘κλείνει στόματα’,
      έτσι δεν είναι;

    • ak156

      Η alfa romeo απειχε πολλα χρονια απο το <> που λεγεται αυτοκινητο γενικα!!…μαλλον πληρωνε δημοσιογραφους εδω και 10 χρονια για να λενε καλα λογια για τη giulietta ε??? Nooooot…

    • Giorgos Papaspyros

      εεε δε θα το λεγα…
      το hype που έχει απολαύσει η alfa romeo από τον ειδικό τύπο
      και
      αναλογικά με την πορεία και την παρουσία της τα πολλά χρόνια που λες,
      μάλλον δεν συναντά αντίστοιχο παράδειγμα προώθησης πουθενά αλλού στην αγορά και ειδικά τα πολλά τελευταία χρόνια

    • ak156

      Εχω ακουσει και κακα λογια απο τον συγκεκριμένο δημιοσιογραφο. Αλλα η αληθεια ειναι οτι εχει πει αρκετα κολακευτικά λογια για πολλα μοντελα της alfa romeo. Δεν σημαίνει οτι δεν εχει κανει το ιδιο και για αλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

    • Giorgos Papaspyros

      Αν λες ότι “η alfa romeo απειχε πολλα χρονια απο το <> που λεγεται αυτοκινητο”
      και ταυτόχρονα “η αληθεια ειναι οτι εχει πει αρκετα κολακευτικά λογια για πολλα μοντελα της alfa romeo”
      τότε κάτι δεν πάει καλά με τον Clarkson.

      Το ότι έχει πει καλά λόγια για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες
      που αξίζουν τα καλά λόγια γιατί δεν απείχαν από το συγκεκριμένο <>,
      δεν είναι το ίδιο.

    • ak156

      Τα καλα λογια τα αποσπαει ενα αυτοκινητο οχι η πορεια της αυτοκινητοβιομηχανιας. Απο κει και περα δεν θεωρω οτι υπαρχει λογος να προσεγγισεις δημοσιογραφους αν εχεις μονο 2 μοντελα. Δεν νομιζω οτι εχει νοημα κατι τετοιο. Τωρα που ειναι σε φαση αναπτυξης ναι μπορει και να προσεγγιζει δημοσιογραφους, θελει να φανει. Αλλα αυο θα τ δουμε κυριως σε δημοσιογραφους που εκραζαν την εταιρια οχι σε αυτους π ήδη την πανε.

    • Giorgos Papaspyros

      σαν τότε που η 159 αποσπούσε διθυράμβους από την ομάδα του Clarkson
      και σήμερα που το μοντέλο καταργήθηκε
      μέσα από την ίδια την Alfa romeo ομολογούν ότι δεν έλεγε πολλά…

      όταν ο ειδικός τύπος ξεπερνά σε επαίνους κάθε φαντασία
      να λέμε

    • ak156

      Η 159 αποτελουσε και αποτελει ενα απο τα ομοργοτερα sedan. Και στην εκδοση tbi δεν ειχε αντιπαλο. Αυτο π εχει υποθει απο την alfa romeo για το συγκεκριμενο μοντελο αφορα καθαρα τις πωλησεις καθως συγκρινεται παντα με την 156. Εχω δει review απο chris harris για brera π λεει καλα λογια. Τα παίρνει και αυτος?? Τελος καλυτερα να μην μιλαω αλλο επειδη θα καταληξω να υπερασπιζομαι εναν ανθρωπο π δεν τον παρακολουθω και να σ πω την αληθεια και δεν με ενδιαφερει κιολας…

    • Giorgos Papaspyros

      Η αισθητική είναι υποκειμενικό πράγμα, ας πούμε ότι πχ το προφίλ της 159 το βρίσκω πολύ συντηρητικό αν όχι ατσούμπαλο.
      Για την πλατφόρμα και τις επιδόσεις της δε θα σταθώ.

      Αλλά δε γίνεται να είναι πληρωμένοι οι δημοσιογράφοι όταν επαινούν άλλες εταιρείες
      και να μην είναι όταν επαινούν την Alfa romeo,

      πόσο μάλλον όταν εκ των υστέρων βγαίνει ο πρόεδρός της και μιλάει απαξιωτικά για τα συγκεκριμένα μοντέλα που ο τύπος προστάτεψε όσο ήταν στην παραγωγή.

      Γενικά η Alfa romeo έχει χτίσει όνομα περισσότερο από κάθε άλλο χάρη στην εκτεταμένη προώθηση της εικόνας της.

    • George Liverpool

      Εγω τον παρακολουθω και εχει συμπαθεια σε αρκετα ταλικα.Εχει κανει αρκετες αναφορες σε alfa και lancia,η τριαδα γενικα.Εγραψα παραπανω ενα σχολιο,στο οποιο ειπα ο,τι ο τελευταιος ανθρωπος που θα κοιταξεις για κανονικο review,ειναι ο clarkson.Δεν ειναι το στυλ του απλα.Ο jeremy και ο καθε jeremy,εχει την οικονομικη ευχαιρια να αγορασει οσες αλφα θελει στο κατω κατω…
      https://www.youtube.com/watch?v=N1RKpdFjE4I

    • ak156

      Συμφωνω απολυτα…

  • manowar

    Η εποχή είναι γμισετα για μένανα..η εποχή σήμερα και η μόδα προστάζει alfa και bmw (2φιρμες με απόλυτα πετροχεντ dna και κοινό) προστάζουν άλφα Ρομέο Τζούλια και σειρά 3 με κομμένους κώλους υπερυψωμένα χωρίς ιδιαίτερες ικανότητες off road όπως έχει ένα ραγκλερ αλλά ούτε και ιδιαίτερες στην πίστα λόγο άνετης ανάρτησης βάρους κτλ κτλ..αυτή είναι η εποχή φάτε την..το αμάξι για μένα αυτό όπως και το x3 κτλ κτλ είναι για σφαλιάρες αυτό δεν αλλάζει

    • George Liverpool

      Πραγματικα η σειρα Χ ειναι οτι χειροτερο.Ειδικα με τη Χ6,εχω κατι φιλους που τρελενονται και εγω κανω εμετο απο τα ματια…

  • skeptikos

    Alfa Romeo, η καινοτόμος βιοτεχνία ηλικίας 107 ετών πλέον, γιατί το μέγεθός της πάντα τέτοιο ήταν, δεν το γράφω αρνητικά, που λατρεύεται να μισείται.
    Να φανταστείτε ότι είναι η μοναδική φίρμα που ξεπερνάει σε fan clubs και querries στο google ακόμη και αυτήν, την Ferrari.

  • bulgary