Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια έχουν ξεκινήσει να ενσωματώνουν τις πολλαπλές εξαγωγής πάνω στην κυλινδροκεφαλή, ψύχοντας τες με αντιψυκτικό. Τι οφέλη όμως προσφέρει μια πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη πάνω στο μπλοκ;

O Jason Fenske του Engineering Explained ετοίμασε ένα ακόμη υπέροχο video που εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια τα οφέλη της συγκεκριμένης υλοποίησης, όπως είναι η καλύτερη οικονομία καυσίμου, η μείωση των εκπομπών, η καλύτερη θέρμανση της καμπίνας, η εξοικονόμηση βάρους και η μακροζωία του κινητήρα.

  • Mika

    Νicely explained!

  • Marios Georgiades

    Λοιπόν
    1. Ο κινητήρας ήδη την ακούει άσχημα αφού βγάζει 170 ίππους από 1.4 λίτρα όποτε το θέμα ψύξη ειναι δύσκολο και ειδικά σε χώρες με ζεστά κλίματα.
    2. Σε περίπτωση που χρειαστεί επέμβαση ( άνοιγμα) δεν θα ήθελα να μάθω το κόστ

    Τώρα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα….ο χρόνος θα δείξει και μακάρι ψεύτης να βγω…

    • DJ_D

      Για ποιον κινητήρα λες 1,4L/170hp γιατί στο βίντεο για έναν 1,8L λέει. Επίσης 2L/310hp με παρόμοιο σύστημα είναι ζόρικο ή όχι;

    • Marios Georgiades

      Λάθος δικό μου αλλα δεν παύει να ειναι επίφοβο στο θέμα ψύξη.

  • Νικόλαος244turbo

    Δε πα να βάλετε και χτιστές με τιτανοκονίαμα και inconel…
    Όποιος θέλει να το βελτιώσει,πάντα θα την ξηλώνει και θα βάζει μια tubular με έξοδο για external ?

    • DJ_D

      Θα ξηλώσει την κεφαλή; Θα ήθελα να το δω.

    • Νικόλαος244turbo

      Αν ασχοληθώ ποτέ,θα σε φωνάξω να δεις