Νοσταλγία, ’90s και βόλτα με το “Αστέρι” στην πίστα της Monza έχει το μενού απόψε αγαπητέ αναγνώστη. Στο “Ναό της Ταχύτητας” βρέθηκε η Mercedes 190E 2,5-16 Evo II του πατήρ Rosberg, ενός από τους πολλούς πρώην πιλότους της Formula 1 που δοκίμασαν την τύχη τους στο κορυφαίο πρωτάθλημα αυτοκίνητων Τουρισμού, το DTM.


Το πιο αναγνωρίσιμο…μουστάκι της F1 (οκ, μαζί με τον Nigel “il leone” Mansel) αγωνίστηκε στο DTM από το 1992 έως και το 1995. Στην πρώτη του χρονιά στο DTM, ο Keke αγωνίστηκε με την Mercedes και η πρώτη νίκη δεν άργησε να ‘ρθει, με τον Φινλανδό να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στον τρίτο γύρο στο Wunstorf. Σε σύνολο 23 αγώνων, ο πρώην πρωταθλητής της F1 με τη Williams FW07C (1982) είχε μια αξιοζήλευτη παρουσία, παρά τα 44 του χρόνια, ανεβαίνοντας εννέα φορές στο βάθρο των νικητών και τερμάτισε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας με 147 βαθμούς. Εκείνη τη χρονιά, ο Κlaus Ludwig, oδηγώντας μια άλλη Evo II πανηγύρισε το δεύτερο πρωτάθλημά του.

Η συγκεκριμένη Evo II, σαν άλλο ένα “Ασημί Βέλος”, είναι βαμμένη στα χρώματα της υποψηφιότητας του Βερολίνου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000, “πατάει” στις πανέμορφες 18αρες Bridgestone Aero DTM ζάντες και η “φτερούγα” είναι εκεί για να φροντίζει για την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Το άλλο “Ασημί Βέλος” το οδηγούσε μια γυναίκα, η Elen Lohr, η οποία ήταν κι η μοναδική που κατέκτησε νίκη στο DTM, στο Hockenheim του 1992, νικώντας κατά κράτος Ludwig και Rosberg.

Όπως θα δεις στο βίντεο, η “Γερμανίδα” θα κάνει πείσματα και δεν θα παίρνει μπρος με την πρώτη, άλλωστε, καθετί παλιό θέλει στοργή και υπομονή, αλλά τα περάσματα στην πίστα και ο ηδονικός ήχος από τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων και 340 ίππων (380 στην τελευταία εξέλιξή του για το 1992) θα σε αποζημιώσουν στο έπακρο.

Αγνή ατμοσφαιρίλα από την χρυσή εποχή του DTM, μιας εποχής που έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Ευτυχώς που υπάρχουν αυτά τα δημιουργήματα για να μας θυμίζουν πώς ήταν κάποτε οι αγώνες…