Τόσο απλά ένα Honda NSX μπορεί να κάνει τα ελαστικά του κάνοντας donuts. Το υβριδικό σπορ μοντέλο φορά τον twin-turbo V6 3,5-λίτρων κινητήρα συνολικής απόδοσης 580 ίππων με 645 Nm ροπής. Ο V6 3,5-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει 507 άλογα με 550 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ και ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο 9-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, αποδίδει 48 άλογα με 135 Nm ροπής.


Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον μπροστά άξονα και διαθέτουν torque vectoring, ολοκληρώνουν το SH-AWD σύστημα και αποδίδουν ο καθένας 36 άλογα με 73 Nm ροπής. Ο V6 κινητήρας είναι τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα, έχει περιεχόμενη γωνία 75 μοίρες και το “Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive” όπως το ονομάζει το υβριδικό powertrain η Ιαπωνική εταιρία, στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς με την Honda να τοποθετεί συνολικά πάνω στο αυτοκίνητο 10 μονάδες ψύξης. Το υβριδικό σύστημα είναι παρόμοιο με αυτό της McLaren P1. Οι μπαταρίες βρίσκονται συνεχώς σε μια διαρκή κατάσταση φόρτισης, έτσι ώστε να μην μείνει ποτέ το αυτοκίνητο χωρίς απόδοση. Παρέχει σταθερή ώθηση, με τον κινητήρα και τους ηλεκτροκινητήρες να λειτουργούν μαζί ώστε να κρατηθεί σταθερή η ροπή.

  • liospi

    πέρα από το αυτοκίνητο, πόσο χαίρομαι τέτοιου είδους γυναικών

  • Μαχητής Σαολίν

    Τόσο απλά ένα Honda NSX μπορεί να ***κάΨει τα ελαστικά του κάνοντας donuts.

    Το υβριδικό σπορ μοντέλο συνδυάζει τον twin-turbo V6 3,5-λίτρων κινητήρα συνολικής απόδοσης 580 ίππων με 645 Nm ροπής. ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙ;

    Η κίνηση περνά από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και στους τέσσερις τροχούς. ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ 4 ΤΡΟΧΟΙ; ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;

  • Μαχητής Σαολίν

    ***κάΨει