Το 2016 ήταν άκρως πετυχημένη χρονιά για την McLaren, με την βρετανική εταιρία να πουλά 3.286 αυτοκίνητα, αύξηση της τάξεως του 99,3% σε σχέση με το 2015, όταν η εταιρία είχε πουλήσει 1.654 οχήματα.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, πουλήθηκαν 2.031 570S και 570GT, ενώ 1.255 ήταν 650S και τα παράγωγά της. Η μεγαλύτερη αγορά της McLaren ήταν αυτή της Βορείου Αμερικής μιας και εκεί πούλησε 1.139 αυτοκίνητα (+106%), με την ευρωπαϊκή αγορά να απορροφά 996 νέες McLaren (+153%). Στην Κίνα πουλήθηκαν 228 αυτοκίνητα, ενώ στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, η McLaren είδε αύξηση στις πωλήσεις της, της τάξεως του 90%. αύξηση 69% παρουσίασαν οι αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, όπως της Κεντρικής και της Νότιας Αμερικής.

Παράλληλα η εταιρία έκανε γνωστό πως για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά παρουσίασε κερδοφορία, ενώ κατά το 2016 αύξησε τον αριθμό των υπαλλήλων της κατά 114, φτάνοντας τους 1.606. Τα έσοδα ανήλθαν σε 843,6 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση 44%, με τα 11,9 εκατομμύρια ευρώ να είναι κέρδη. Οι πωλήσεις των μοντέλων της McLaren Special Operations αυξήθηκαν κατά 147% σε σχέση με το 2015.

  • George Liverpool

    Μακαρι το αγωνιστικο τμημα, να συμβαδιζε με την εμπορικη επιτυχια….

    • Renesis1

      Υπομονή φίλε μου, η McLaren είναι μεγάλη ομάδα και σίγουρα θα βρει το δρόμο της. Άργησε μεν, αλλά του χρόνου αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις στο θέμα προμηθευτή κινητήρα. Και η ιστορική Milan στο ποδόσφαιρο είναι τα τελευταία 5 χρόνια σε μεγάλη κρίση, αλλά φέτος ετοιμάζεται για την επάνοδο.. Όλα κάνουν κύκλο και ξαναεπιστρέφουν εκεί που πρέπει..

    • George Liverpool

      Κανω υπομονη,αν παρατηρεις τα σχολια μου,εκτος απο 1 φορα,δεν εχω πει ασχημα λογια για τη honda,απλα απορω που δεν μπορουν να βρουν τι φταiει και να το διορθωσουν.Παντως,οσον αφορα τη milan,με kucka,lapadula κλπ δεν κερδισε κανεις :P…Για να πω την αληθεια,ιταλικο δεν βλεπω,μονο premier

    • Renesis1

      Μιας και πιάσαμε την Ιταλοποδοσφαιροκουβέντα, να σε ενημερώσω μια στα γρήγορα.. :) Η σάρα και η μάρα στη Μίλαν τα τελευταία 5 χρόνια. Από τότε που ο Σίλβιο έκλεισε τη κάνουλα (2012) και πούλησε πακέτο Ibrahimovic και Tiago Silva στην PSG, έριξε επίσημα και τη λευκή πετσέτα.. Οι συγκεκριμένοι που ανέφερες, στην εποχή του Shevchenko, Crespo, Kaka, Pirlo, Seedorf, Rui Costa, Maldini, Nesta κλπ, ούτε καν για ball boys στο San Siro..

      Τώρα την αγοράσανε Κινέζοι, ανοίξανε τη κάνουλα, μέχρι στιγμής 100 μύρια σε 5 παίχτες και συνεχίζεται το έργο.. Δεν είναι μεν ηχηρές μεταγραφές φτασμένων αστέρων, αλλά νέα ταλέντα ανερχόμενα, που σίγουρα φαίνονται πιο σοβαροί και εξελίξιμοι από τους προηγούμενους φιλότιμους μεν, αλλά με μικρό ταβάνι δε..

      Για αυτό σου λέω, σε όλα τα αθλήματα μηχανοκίνητα και μη, υπομονή, αργά ή γρήγορα γυρίζει ο τροχός!

    • George Liverpool

      Απο υπομονη αλλο τιποτε….

    • George Liverpool

      Απο υπομονη αλλο τιποτε….

    • Neos

      συμφωνω απολυτα,πολυ καλος σχεδιασμος με στοχευμενες μεταγραφες παικτων σε σχετικα καλη τιμη,σε μια εποχη που ο 18 χρονος Mbappe κοστιζει 120 χαρτια και το κουτσαλογο ο μπειλ γυρω στα 100.
      βεβαια ο σχεδιασμος πηγε 2 βδομαδες πισω με τα καμωματα του ντοναρουμα(η μηπως του “πιτσαδορου”?).
      για μενα το τελειο θα ηταν να ερχοταν και ο james rodriguez ,ο οποιος δεν χωραει στην ρεαλ.ολα θα κουμπωναν τοτε,μιας κ η ομαδα χρειαζεται και εναν πιο εμπειρο και φτασμενο παικτη.Εγινε προσφορα 60 εκατομμυριων,αλλα δεν θελει.

    • Renesis1

      Ο Dollarumma δυστυχώς έπεσε “θύμα” του πιτσαδόρου, όσον αφορά το επαγγελματικό και επικοινωνιακό κομμάτι.. Γιατί το να θες πολλά μύρια στο σύγχρονο ποδόσφαιρο δεν είναι κακό, αλλά όταν τα ζητάς, στα δίνουν (4,5 το χρόνο) και μετά ζητάς και άλλα… Κατά τα άλλα το φίλησε το σήμα στη φανέλα, πούλησε οπαδισμό και πάθος για τους ροσονέρι, αλλά άλλο τα λόγια άλλο οι πράξεις. Δυστυχώς ο πιτσαδόρος τραβάει γερά τα γκέμια σε ένα 18χρονο παιδί..

      Οι άρνηση του Rodriguez και του Morata έχουν να κάνουν με τη 5ετη απουσία της Milan από το τσουλου. Όταν μένεις στην απέξω τόσο καιρό, πιάνεις σκόνη πάνω στο “κουστούμι” και αυτό χάνει κάπως τη λάμψη του. Έτσι λοιπόν όλοι θέλουν να πάνε σε μια από τις 2 κραταιές ισπανικές για γρήγορες κούπες ή προς Γαλλία μεριά για τα πετροδόλαρα των τουρμπανάδων..

      Οι συγκεκριμένοι 5 που έχει ήδη πάρει, φαίνονται εξελίξιμοι και είναι σε ιδανική ηλικία, για ακούραστα χλμ εντός γηπέδου. Ο φετινός στόχος άλλωστε δεν είναι το πρωτάθλημα (η Juventus το έχει ρεζερβέ και φέτος), αλλά μια θέση στη 3αδα για το εισιτήριο στο τσουλου + μια αξιοπρεπή πορεία στο φετινό Europa.. Αν γίνει αυτό και του χρόνου κουνήσει σεντόνι η Milan, πιστεύω οτι τότε θα αποκτήσει πιο πρωτοκλασάτους και φτασμένους παίκτες. Στην φετινή Milan άλλωστε..

      http://www.zarpanews.gr/wp-content/uploads/2013/12/papandreou-lefta-yparxoun.jpg

      :)))

    • Neos

      οπως εγινε δηλαδη φετος με γκριζμαν και μαντσεστερ,που απαιτουσε να ερθει η προκριση στο τσου λου,πριν την τιμωρια στην ατλετικο που αναγκασε τον γαλλο να παραμεινει για να μην διαλυθουν(οχι οτι θελουν και πολυ αλλωστε).
      ο μορατα ειναι η επιθυμια του μουρινιο,και σε αυτον οφειλεται (δυστυχως) το οτι θα υποστουμε τον 32,5 χρονων ροναλντο για ακομα τουλαχιστον 2 χρονια στην ρεαλ.
      για τον χαμες εχει ακουστει και για τσελσι και για μαντσεστερ,απλα θα ηθελα να τον δω στην μιλαν γιατι ειναι τεραστια συμπαθεια.
      η παρι αποτελει λυση αναγκης καθως το γαλλικο πρωταθλημα ειναι πολυ αδυναμο σε σχεση με περεμιερ και λα λιγκα.
      για μενα το βασικο ηταν να ερθουν οι κινεζοι.2-3 χρονια και 100 εκατομμυρια τον χρονο για να επανελθει ξανα η μιλαν.δες και την μαν.γιουν που το παλευει τοσα χρονια αλλα δεν…

    • Renesis1

      Έτσι είναι, στο ποδόσφαιρο χρειάζεται πλέον πάρα πολύ χρήμα, πετυχημένη συμμετοχή στο CL και βαριά φανέλα, για να προσελκύσεις top class παίχτες. Πάντως καλό είναι να ανέβουν ξανά ιστορικές ομάδες όπως Milan, Inter, Man U, Liverpool, Ajax κλπ, για να έχουμε περισσότερο ανταγωνισμό και θέαμα στο CL και να μην καταλήγουμε κάθε χρονιά με τις ίδιες ομάδες στους ημιτελικούς, Real Madrid, Barcelona, Bayern + τη 4η (μεταξύ Atletico, PSG, Juventus).

      Όσο περισσότερες οι ομάδες και όσο πιο δυνατός ο ανταγωνισμός, τόσο το καλύτερο για εμάς τους θεατές!

    • Γιάννης

      Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει του χρόνου στο θέμα του προμηθευτή κινητήρα, διότι οι ποινικές ρήτρες για όποιον «σπάσει» τη συμφωνία είναι τεράστιες, και επιπλέον η McLaren θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο αφού αφενός στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να πληρώνει και για τους κινητήρες (που τώρα τους έχει τσάμπα), και θα χάσει και τη μεγάλη χορηγία της Honda σε μετρητά.

      Θα βάλει την υπογραφή του για τα παραπάνω ο Αμερικανός χαρτογιακάς, που μέχρι τώρα έχει αποτύχει πλήρως στο σκοπό για τον οποίο τον έφεραν (να βρει περισσότερους χορηγούς, καθώς και κεντρικό χορηγό); Χλωμό το κόβω…

    • Mika

      Τελικα, ουτε για τσαμπα δεν κανει τετοιος κινητηρας…
      Ποση υπομονη πια…..
      Για να δουμε…

    • Mika

      Θα τρωμε με τις μασελες μας σε καποια χρονια, κι ακομα επιτυχια δεν θα εχουμε δει!
      :p

  • Mika

    Τhings can only get better!!!