Το βασικό πρόβλημα ύστερα από τις τεράστιες αλλαγές που είδαμε πριν από τρία χρόνια είναι οι κινητήρες. Η Formula 1 έχει περάσει σε μια διαφορετική εποχή, η οποία δεν χαίρει της εκτίμησης του κόσμου, αφού τα power units είναι εξαιρετικά περίπλοκα, με ήχο που δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις μας, ενώ η πλήρης ισχύς δεν ενεργοποιείται κάθε φορά που ο οδηγό πατά το γκάζι, καθώς τα 161 «ηλεκτρικά» άλογα είναι διαθέσιμα για 33 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο.

Τα παράπονα του κόσμου είναι πολλά, έτσι οι υπεύθυνοι αποφάσισαν ότι θα έχουμε νέους κινητήρες το 2021, που θα είναι πιο δυνατοί, πιο φθηνοί και με καλύτερο ήχο, χωρίς να γνωρίζουμε αν θα έχουμε και πάλι turbo V6. Σε μια πρόσφατη συνάντηση, το παρών έδωσαν οι Aston Martin, Cosworth, Zytek και Magneti Marelli, όπως αναφέρει το έγκυρο Motorsport.

Οι παρουσία των τεσσάρων αυτών εταιρειών μπορεί να μη σημαίνει και τίποτα, αφού η FIA και οι κάτοχοι των εμπορικών δικαιωμάτων θέλουν να ακούσουν πολλές γνώμες και πολλές ιδέες μέχρι να παρθεί η τελική απόφαση. Η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα μέσα στον Σεπτέμβρη, με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να συνεδριάζει στις 21 του ίδιου μήνα.

Από τη συνάντηση της Δευτέρας, το βασικό σημείο που προέκυψε είναι πως οι νέοι κινητήρες θα πρέπει να παραμείνουν οι κορυφαίοι τεχνολογικά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, γεγονός που κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει ότι το υβριδικό κομμάτι αποτελεί αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του αθλήματος.