Η σεντάν έκδοση του Jazz στην Ιαπωνία πωλείται με το όνομα Grace και η Honda παρουσιάζει την ανανεωμένη έκδοση του. Αυτή αποκτά νέα γρίλια, νέα LED φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες και στο εσωτερικό υπάρχει LED κρυφός φωτισμός, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δυνατότητα σύνδεσης smartphone και νέες επενδύσεις.

Επίσης συναντάμε το πακέτο ασφαλείας Honda Sensing και μηχανικά προσφέρονται δύο κινητήρες. Ο 1.500αρης τετρακύλινδρος i-VTEC απόδοσης 132 ίππων με 155 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων και ο υβριδικός που συνδυάζει έναν 1.500αρη κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο του Atkinson, ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (με ενσωματωμένο ηλεκτρικό κινητήρα) και μια “έξυπνη μονάδα ισχύος” με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο κινητήρας παράγει 110 άλογα και 134 Nm ροπή, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με 29,5 άλογα και 160 Nm ροπή. Η μέση μικτή κατανάλωση που ανακοίνωσε το ιαπωνικό εργοστάσιο φτάνει τα 2,9 λίτρα/100 χλμ, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση η κατανάλωση αυξάνεται και φτάνει τα 3,4 λίτρα/100 χλμ.

  • SAMURAI-66

    Απλο οικογενειακο με στοχευση στους μεγαλους χωρους και την μικρη καταναλωση χωρις εξαρσεις στην υπολοιποι εικονα του.