Σύμφωνα με τον Ulrich Eichhorn, τον επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της VW, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την επόμενη δεκαετία θα χρειαστεί 40 εργοστάσια παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου σαν το Gigafactory της Tesla.


H VW θέλει το 1/4 των συνολικών της πωλήσεων μέχρι το 2025 να αποτελείται από ηλεκτρικά μοντέλα, με τον Eichhorn να δηλώνει πως η VW μονάχα θέλει 200 γιγαβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας για να πιάσει τον στόχο του 25% των πωλήσεων, ενώ το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα χρειαστεί 1,5 τεραβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας σε μπαταρίας, κάτι που ισοδυναμεί με τις μπαταρίες που μπορούν να κατασκευάσουν 40 Gigafactories.

Η Volkswagen θέλει να εξελίξει την τεχνολογία των μπαταριών προκειμένου να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα τους, δοκιμάζοντας υλοποιήσεις μπαταριών λιθίου-θείου, όπως και αερίου λιθίου.