Μετά από μια μεγάλη διάρκεια teasing, η Hyundai παρουσίασε σήμερα το i30 N, το νέο hothatch μοντέλο που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις.

Και στις δύο συναντάμε τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η βασική έκδοση αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ με ελαστικά Pirelli P-Zero (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.

Το i30 N εξοπλίζεται με ψεύτικο σύστημα ήχου, με την εξάτμιση με βαλβίδες να επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει περισσότερες από δύο ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε με γνώμονα την διασκεδαστική οδήγηση και όχι μονάχα να είναι ταχύτερο όταν βρίσκεται μέσα σε πίστα. Περιγράφεται ως ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, ικανό να μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια πίστα, όταν το θελήσει ο οδηγός του. Η Hyundai έχει κάνει περισσότερα από 10.00 χλμ δοκιμών με το i30 N στο Nurburgring.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι και νέο επιλογέα ταχυτήτων, σπορ καθίσματα όπως και πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη και σύστημα χρονομέτρησης. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη προς τα τέλη του 2017 και θα προσφέρεται σε 6 εξωτερικά χρώματα (Performance Blue, Clean Slate, Polar White, Micron Grey, Phantom Black και Engine Red).

  • gv

    πολύ διακριτικό..
    ίσως ετοιμάζουν και κάτι πιο τούμπανο..

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Μακάρι…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Λίγο συγκρατημένο αλλά καυτό!!! Με 275 άλογα και σπορ στήσιμο, μια χαρά φαίνεται για πρώτη προσπάθεια της Hyundai στα hot hatch.

  • jim_1

    Αργά αλλά σταθερά η Hyundai ανεβαίνει επίπεδο γενιά γενιά…Πιστεύω σε λίγα χρόνια θα είναι από τα καλύτερα brand της αγοράς…

  • Πάνος

    εχουν παρει πολλα στοιχεια απο το pro ceed gt της kia μου φαινεται…

  • MikeLamar

    Ενδιαφέρον, αλλά όλα θα κριθούν από την τιμή… και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα.

  • Tsou Kostas

    ωραίο, μπράβο. Για να δούμε τώρα ποιος θα βγάλει από την τσέπη του 35 χιλιάρικα να πάρει i30?

    • λες να πηγαινει τοσο πολυ ????? με τετοια τιμη δεν πιστευω να βρει το κοινο του !!!

    • Tsou Kostas

      ε δίλιτρο, 270 άλογα, στην καλύτερη 30. Μακάρι να κάνει και πιο λίγο. Εσύ πόσα έδινες? Εγώ μέχρι 25 γιατί με 28 παίρνεις leon.

    • George Liverpool

      ΑΛηθεια ειναι πως με τα χρηματα που ειπες,παρνεις βαρβατο cupra,πολυ ομορφο και χρονια στο κουρμπετι.Για μενα μονο η δοκιμη θα με εκανε να πεισθω,εκτος κι αν παει οσο ακριβο ειπες στην αρχη.Το cupra τοτε ειναι μονοδρομος…

    • αντε μεχρι 27.000 ετσι οπως το θετεις……. :-)

  • Thanos

    Πολυ σιγουρη την βλεπω την Hyundai με μονο 10 χλμ δοκιμης εξελιξης :P (ορθογραφικο λαθος στο κειμενο!!). Κατα τα αλλα φαινεται ενα πολυ ομορφο και σιγουρα δυνατο hot hatch!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Μπροστα το βρισκω εξαιρετικο και γενικα πολυ καλη σχεδιαση.τωρα ολα θα κριθουν στην τιμη γιατι οσο καλο και να ναι δυστυχος σ αυτη την κατηγορια παιζει ρολο και το σημα

  • Mrdesperado32

    Πολυ ομορφο σιγουρα για τους πολλους πιο ομορφο απ το ταπερ.αν η τιμη ειναι σουπερ σιγουρα θα κλεψει πωλησεις απο κουπρα κλπ.

    • George Liverpool

      τα 2 λιτρα ειναι δυσκολα στη χωρα μας.Προσωπικα αν εβγαινα στην αγορα για τετοιο αμαξι,θα περιμενα να βγει αυτο και θα το δοκιμαζα μαζι με το cupra.

    • Mrdesperado32

      Τα περισσοτερα ειναι 2λιτρα αν εξαιρεσεις το 308 που ειναι και πανακριβο.αν ειναι φτηνοτερο απ το κουπρα πιστευω οτι αξιζει αν και θα ναι λιγο πιο αργο πιθανον.σιγουρα η χιουνται θα κανει και καποιες προσφορες σε σερβις κλπ οπως συνηθιζει για να χτυπησει τον ανταγωνισμο που ειναι μεγαλος και χρονια στην αγορα.στο μονο που κρατω επιφυλαξη ειναι η καταναλωση που εκει οι κορεατες μεχρι στιγμης δεν το ειχαν.

    • George Liverpool

      Δεν ξερω τα περι καταναλωσης κλπ ,ουτε την τιμη του 308.Λιγο πιο αργο να ειναι δεν πειραζει,καθως 250 ιπποι σιγουρα ειναι αρκετοι.Τρεφω ιδιαιτερη συμπαθεια στο cupra ειναι η αληθεια,λογω τιμης και εμφανισης,αλλα το N δειχνει καλο.Βεβαια,το ενα κυκλοφορει χρονια οπως ειπες,εχει και τη παραδοση της seat στους αγωνες πιστας,αλλα θα δουμε….

    • jim_1

      Γιατί τι έχουν τα μοτέρ τους μια χαρά κατανάλωση έχουν…έχεις εμπειρία και το λες η από αυτά που διαβάζεις…?

    • Mrdesperado32

      Εννοω τα γρηγορα τους.το κια gt για παραδειγμα και πολυ σεσχη με τον ανταγωνισμο.13 14 λιτρα με νορμαλ.εχω μια μικρη εμπειριααππ συνοδηγος αθηνα χαλκιδα

    • jim_1

      Μπορεί να έχεις και δίκαιο πάω πάσο γιατί δεν γνωρίζω, αλλά επειδή έχω οδηγήσει όλα τα μικρά σχεδόν πετρελαιοκινητα και βενζινοκινητα δεν καίνε παραπάνω τα hyundai πληροφοριακά, οι ελάχιστες διαφορές είναι λογικές και έχει να κάνει με το βάρος του αυτοκινήτου σε κίνηση στην πόλη με 1,2,3 σχέση..

    • Mrdesperado32

      Ναι εννοειται δεν εντιλεγω για τα μικρα πολης.εκει ειναι πολυ καλοι οι κορεατες.ειδικα το i20 ειναι πολυ καλο και πανεμορφο.

  • GREEK POLICE LIKES THAT CAR !!!!! χεχεχεχεχεχεχεχεεχεε

    • Mika

      Best comment in here!!!!!

    • Mika

      Best comment in here!!!!!

    • ε ναι….αυτα τα i30 δεν βλεποντε που εχουν !!!!! :-P

  • SAMURAI-66

    Εκπληξη πρωτου μεγεθους απο τους κορεατες που αλλη μια φορα κλεινουν τα στοματα που τους θεωρουν φτωχους συγγενεις ιαπωνων και ευρωπαιων και με το νεο τους οπλο που αν συνδυασει επιδοσεις οδηγικα χαρακτηριστικα και τιμη σε επιπεδα ανταγωνιστικα θα παει μια χαρα!
    Στα πανω της η hyundai!

    • αυτο η το nissan pulsar nismo ??

    • quattroliebe

      Ανάβεις φωτιές ανάβεις κι ολα τα καις….

    • περιμενω να δω ποιο θα βγαλεικουβα !!! :-D

    • Dimitris

      Ακομα περιμενουμε για Pulsar…
      Αντε να δουμε ρε αγαπημενη NISSAN!

    • George Liverpool

      εκλαψα

    • jim_1

      Όποιος θεωρεί την Hyundai φτωχό συγγενεί απλά δεν τα έχει δοκιμάσει..

  • georgekaras

    Oι μοναδικες εταιριες μαζι με την kia που εχουν κανει αλματα μπροστα σε σχεση με αλλες στο που ηταν και στο που εφτασαν μπραβο

  • Fonis

    Πολύ ωραίο, αλλά δίλιτρο.
    Όχι και πολύ δημοφιλής επιλογή για την Ελλάδα του 2017.

  • quattroliebe

    Με 25.000 θα είναι μια εξαιρετική εναλλακτική

    • υπαρχει αυτην τη στιγμη τετοια προταση σε αυτα τα χρηματα ??
      ασε που πλεον τα χιουνται δεν ειναι αισθητα φθηνοτερα απο τον ανταγωνισμο…..

  • Κυριακος

    Πανέμορφο. Κ σχεδίαση κ χρώμα ωραίο. Κ τα 250 άλογα μια χαρά είναι. Καλό τιμόνι να έχει κ ωραίο στήσιμο

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ τιμουλα θα είναι με 25.000 ευρώπουλα! (Αν κάνει τόσο για να δούμε).

  • Sensei Konstantinos

    Ωραιο , γρήγορο , καλο , αλλα …. στα λεφτά του θα αγόραζα Leon Cupra

  • geo drich

    Οταν μου λετε για cupra στο μυαλο μου αναβουν απανωτα check engine

  • shaoqing14

    ειναι αρκετα ομορφο αν και θα το ηθελα λιγακι ποιο επιθετικο στην εξωτερικη του εμφανιση,δεν πειραζει αν εχει και την αξιοπιστια που μας εχουν συνηθησει οι κορεατες,τοτε η επιτυχια του ειναι δεδομενη.

  • Sciroccakias

    Αξιόλογο αν και δεν θα έδινα τα λεφτά μου στη Hyundai σε σπορ επιλογή. Στο εσωτερικό έχουν αντιγράψει αρκετά την Ford θα έλεγα…!

  • Mika

    Oμορφο, αρκετα διακριτικο, με αρκετα ωραιες πινελιες οπως το 3ο stop πισω και το σποιλερ οροφης….
    Θα περιμενα πιο αγωνιστικα καθισματα σε εμφανιση,αλλα ισως αυτο ειναι συνειδητη επιλογη, απο τους Κορεατες, για το χαρακτηρα που θελουν να δωσουν στο μοντελο τους…
    Μια κι ειναι νεος κι αγνωστος παικτης στη κατηγορια, ΠΑΡΑ πολλα θα εξαρτηθουν για την επιτυχια του απο τη τιμη του, οχι μονο στη χωρα μας,αλλα και στο εξωτερικο..
    Καταρχας, να δουμε ποσο ικανο ειναι οδηγικα…