Το Hungaroring έχει χαρακτηριστεί ως «το Μονακό χωρίς τοίχους», λόγω της χάραξής του. Αυτό ίσως να μην προσφέρει το καλύτερο θέαμα, αλλά οι ομάδες που έχουν μειονέκτημα στο θέμα του power unit αρέσκονται σε αυτό, καθώς η δύναμη δεν παίζει σημαντικό ρόλο στη Βουδαπέστη. Η McLaren έχει ένα τεράστιο μειονέκτημα στο πίσω μέρος της MCL32, επαινώντας διαρκώς το σασί, κάτι που μένει να φανεί τώρα.

Στο προηγούμενο Grand Prix, στο Silverstone, ο Fernando Alonso ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid, λόγω ποινών που πήρε από τις αλλαγές στα στοιχεία του RA617H. Ο λόγος που η ομάδα του Woking προχώρησε σε αυτή την κίνηση ήταν για να έχει όσο το δυνατόν πιο φρέσκα εξαρτήματα και να μην πάρει ποινές στην Ουγγαρία, αφού ο αγώνας αυτός είναι μια μεγάλη ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα, όπως λέει και ο Ισπανός.

Στα χαρτιά, το Hungaroring είναι μια από τις καλύτερες ευκαιρίες της σεζόν για ‘μάς. Η μικρή και με συνεχείς στροφές πίστα σημαίνει ότι η δύναμη είναι λιγότερο σημαντική, και οι οδηγοί θα πρέπει να βασιστούν στις δυνατότητες του σασί για να κάνουν καλύτερους χρόνους. Το σημαντικό για ‘μάς, όπως πάντα, είναι η αξιοπιστία. Ακόμα κι αν το μονοθέσιό μας είναι γρήγορο, πρέπει να έχουμε ένα απροβλημάτιστο 3ήμερο για να εκμεταλλευτούμε οποιαδήποτε ευκαιρία για βαθμούς.

Πήραμε κάποιες μεγάλες αποφάσεις στο Silverstone, όσον αφορά τις ποινές, ώστε να προετοιμαστούμε γι’ αυτόν τον αγώνα, κι ελπίζω ότι αυτό θα το ξεπληρώσουμε εδώ, ώστε να είμαστε στην καλύτερη δυνατή θέση για βαθμούς αυτό το 3ήμερο.

Στο Silverstone, ο Ferni εγκατέλειψε για μία ακόμα φορά, όμως ο επί κεφαλής της αγωνιστικής ομάδας, Eric Boullier, πιστεύει ότι η πρόσφατη αξιοπιστία στο τεστ της Pirelli αποτελεί θετικό σημάδι, ελπίζοντας πως τα πράγματα θα συνεχίσουν να κυλούν προς αυτή την κατεύθυνση.

Μαζί με τη Honda, δουλεύουμε σκληρά για να βελτιώσουμε την αξιοπιστία και, το να αποφύγουμε νέες ποινές -ειδικά σε αυτή την πίστα, όπου το μονοθέσιό μας μπορεί να είναι γρήγορο-, θα είναι κομβικό σημείο στην αύξηση των βαθμών, κάτι που όλοι είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε. Μετά από ένα επιτυχημένο τεστ με την Pirelli, ελπίζουμε να το συνεχίσουμε αυτό με ένα δυνατό αποτέλεσμα στη Βουδαπέστη και στη συνέχεια, με αρκετά χιλιόμετρα στο τεστ που ακολουθεί, που θα αποτελέσει πλατφόρμα για επιπλέον ανάπτυξη στο δεύτερο μισό της σεζόν.

  • Christos-

    Nando ζούμε στo Βάθρο να σε δούμε.

  • Renesis1

    Χωρίς καμία δόση ειρωνείας, αλλά και στο Μονακό τα ίδια είχαν πει.. Μακάρι να τα πάνε καλά το ευχόμαστε όλοι, αλλά συγκεκριμένα στη περίπτωσή τους ας μην το γκαντεμιάζουν το θέμα από πριν!

    • Spectateman

      Βασικά στο Μονακό είχαν ευκαιρία να πάρουν πόντους, άπλα και τα δυο μονοθεσία εγκατέλειψαν λόγω συγκρούσεων

  • Mika

    Ειπαν τη μαγικη λεξη..Αξιοπιστια..
    Αγνωστη εννοια στη Honda, εδω και καιρο.
    Παλι βλεπω ενα καλο πλασαρισμα ισως στη δεκαδα στο qualifying,και στον αγωνα μια απο τα ιδια….