1Κατατακτήριες

Δεύτερη φορά φέτος που η Ferrari καταλαμβάνει τις δύο πρώτες θέσεις στις κατατακτήριες δοκιμές, με τον Sebastian Vettel να είναι άπιαστος, και με χρόνο 1:16,276 να παίρνει μια σχετικά εύκολη pole position, την 48η στην καριέρα του. Δεύτερος ο team-mate του Γερμανού, τετράκις πρωταθλητή, με τον Raikkonen να κάνει τον καλύτερο χρόνο δευτερόλεπτα μετά το πέσιμο της καρό σημαίας της περιόδου. Τρίτος, ο Valtteri Bottas, που κατάφερε να κάνει καλύτερο χρόνο από τον Lewis Hamilton, o οποίος βρίσκεται σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, με τον Βρετανό να παραπονιέται καθόλη την περίοδο για κραδασμούς στο μονοθέσιο.

Με τις δύο Ferrari στην πρώτη σειρά, τις δύο Mercedes στην δεύτερη, η τρίτη σειρά του grid κυριεύθηκε από τις δύο Red Bull, με τον Max Verstappen να είναι ελάχιστα γρηγορότερος από τον Daniel Ricciardo. Ακολούθησε ο Nico Hulkenberg, με τις δύο McLaren να δείχνουν ότι βολεύονται στo Hungaroring, καταλαμβάνοντας την 8η και 9η θέση, με Alonso και Vandoorne αντίστοιχα. Την τελευταία θέση της δεκάδας πήρε ο Carlos Sainz Jr., με την μοναδική Toro Rosso που πέρασε στο Q3.

Ο Felipe Massa αισθάνθηκε αδιαθεσία αμέσως μετά το FP3, και δεν κατάφερε να συμμετάσχει στις κατατακτήριες. Την θέση του πήρε ο τρίτος οδηγός της Williams, Paul di Resta, ο οποίος κατάφερε να μην τερματίσει τελευταίος. Από το 2013 που ήταν η τελευταία του χρονιά στην F1, είχε οδηγήσει μονοθέσιο μόνο για 15 γύρους το 2014, ενώ αυτή ήταν η πρώτη του επαφή με τα φετινά μονοθέσια.

2Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:17.244 1:16.802 1:16.276 14
2 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:17.364 1:17.207 1:16.444 14
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:18.058 1:17.362 1:16.530 18
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:17.492 1:16.693 1:16.707 17
5 33 Max Verstappen Red Bull 1:17.266 1:17.028 1:16.797 14
6 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:17.702 1:17.698 1:16.818 14
7 27 Nico Hulkenberg Renault 1:18.137 1:17.655 1:17.468 14
8 14 Fernando Alonso McLaren 1:18.395 1:17.919 1:17.549 17
9 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:18.479 1:18.000 1:17.894 17
10 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:18.948 1:18.311 1:18.912 19
11 30 Jolyon Palmer Renault 1:18.699 1:18.415 14
12 31 Esteban Ocon Force India 1:18.843 1:18.495 16
13 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:18.702 1:18.538 15
14 11 Sergio Perez Force India 1:19.095 1:18.639 15
15 8 Romain Grosjean Haas 1:19.085 1:18.771 15
16 20 Kevin Magnussen Haas 1:19.095 9
17 18 Lance Stroll Williams 1:19.102 9
18 94 Pascal Wehrlein Sauber 1:19.839 9
19 40 Paul di Resta Williams 1:19.868 11
20 9 Marcus Ericsson Sauber 1:19.972 8
  • antonis

    Απογοητευμένος ο ραι στις δηλώσεις όπως είπε ο ίδιος, έκανε λέει λαθος στο σικειν.

  • Βασιλης

    Απιαστος vettel απο το fp3 με μια παυση στο q2…..ο κιμι πολυ καλος και εκανε εναν καθαρο γυρο στο τελος που τον εφερε στην δευτερη θεση με bottas να ειναι καλυτερος απο τον hamilton που ειχε πολλα παραπονα….η rbr δεν περιμενα να κανει κατι καλυτερο να πω την αληθεια…απο εκει και περα εκπληξη η mclaren

    Υ.Γ εκει στην williams που και που να βαζετε τον 3ο οδηγο να κανει κανα fp για παν ενδεχομενο και οχι ετσι οπως εγινε σημερα

    Υ.Γ πλεον πιστευω οτι το skysports εχει γινει αηδια με την υποστηριξη στον hamilton

    • Christos Protopapas

      μας πρηξανε με τον χαμιλτον εχεις δικιο…….πιστευω ότι μετα την ιστορια με το πατωμα της φεραρι τον κινητηρα το οποιο εφερε μια καμπη φυσιολογικη στην αποδοση της ομαδας για 4 αγωνες Ferrari is back again……στο μαρανελο γινεται πολύ δουλεια τελικα φετος μετα από πολλα χρονια και ακολουθουν κατά ποδας σε εξελιξη

    • filip

      Τι έγινε με το πάτωμα και τον κινητήρα; Δεν παρακολουθώ και πολύ τελευταία.
      Ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων η δουλειά φαίνεται φέτος. Νομίζω έχουν να πάρουν περισσότερα από το σασί του χρόνου καθώς είναι η πρώτη φορά που το διαχειρίζονται ενώ των υπολοίπων είναι ουσιαστικά αυτό που ξέρουν χρόνια τώρα.

    • Mitsos Ribopaido

      Κινητήρια μονάδα safe Mode στην Βρετανία και πάτωμα είχε πρόβλημα αεροδυναμικα και το . αλλάξανε όλο μαζί με τις αναρτήσεις και το σασί π ελαφρυνε

    • filip

      Προσωπικά μου φαίνεται παράλογο και εντελώς ανώριμο να κρίνεται ένα μονοθέσιο (όποιο κ αν είναι αυτό) από την απόδοσή του σε κάποιον αγώνα, είτε πετούσε είτε σερνότανε. Είναι κάτι που το βλέπουμε στα σχόλια μετά από κάθε αγώνα. Το αποτέλεσμα κρίνεται από πολλούς παράγοντες μεταξύ των οποίων παίζουν μεγάλο ρόλο οι συγκυρίες και η ιδιαιτερότητες κάθε πίστας και μονοθεσίου. Ακόμα και ο Φερστάπεν λέει τώρα πως η Φερράρι έκανε ένα ξαφνικό αναπάντεχο άλμα. Είναι εντελώς ηλίθιος τρόπος σκέψης, ειδικά για κάποιον εκ των έσω (Φερστάπεν)

    • georgekaras

      Oλα θα φανουν στο Βελγιο και Μοντζα αυριο ναι μεν ηταν αλμα αλλα και η πιστα βοηθα να κρυβονται αδυναμιες οποτε εγω θα θελα να δω και αναλογη συνεχεια μετα το κραξιμο που εριχνα 2 κυριακες πριν

    • filip

      Κάνεις και εσύ το λάθος που μόλις περιέγραψα. Η πίστα μπορεί να κρυβει τς αδυναμίας στο κινητήρα αλλά δεν είναι μόνο αυτό στο μονοθέσιο. Απλά υπάρχουν πίστες που ταιριάζουν περισσότερο ή λιγότερο στα εκάστοτε σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μονοθεσίων. Η δουλειά και το επίπεδο της ομάδας πρέπει να κρίνονται συνολικά όχι να τους εξυμνείς την μια βδομάδα και να τους βρίζεις την άλλη. Δεν υπάρχουν άλματα στην F1, όλα γίνονται βήμα βήμα. Αυτό που δείνει την ψευδαίσθηση των αλμάτων είναι οι διαφορετικές πίστες, οι διαφορές στην στρατηγική και τον γενικότερο προγραμματισμό κλπ κλπ.

    • Fαν1ς

      Για ένα αμάξι μπορείς να πεις πως είναι καλό ή κακό όταν το έχεις δει πως αποδίδει σε διαφορετικων χαρακτηριστικών σιρκουι! Φέτος λοιπόν έχουμε ένα αρκετά μεγάλο δείγμα και μπορούμε να βγαλουμε ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα…. Κατά την γνώμη μου λοιπόν φέτος η σκουντερια έχει ένα πολύ καλό σασί και πρωτοποριακό..! Αλλά σε ανοιχτά σιρκουι που παίζει ρόλο η δύναμη του κινητήρα φαίνεται πως είναι πίσω από την Mercedes! Τώρα αν έκανε βήμα προόδου η Ferrari θα μαστε λίγο πιο σίγουροι μετά το διάλειμμα των διακοπών στο Βέλγιο…. Αν και εκεί είναι δυνατή η Ferrari τότε ναι μπορούμε να πούμε πως βελτιώθηκε!

    • georgekaras

      με αντιγραφεις χαχχααχα

    • Fαν1ς

      Χαχαχαχα κακές συνήθειες από τα σχολικά χρόνια……

    • georgekaras
    • Fαν1ς

      Χαχαχαχα

    • filip

      Δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς μέχρι τότε για να συμπεράνει πως έχουμε βελτιωθεί. Είναι ξεκάθαρο πια !!!
      Και ξαναλέω, δεν χρειάζεται να αποδίδει άριστα ένα μονοθέσιο σε όλες τις πίστες για να χαρακτηριστεί ως το καλύτερο ή να πάρει τον τίτλο

    • Mitsos Ribopaido

      Μπορούμε σαν μηχανικοι και σαν θεατές να κρίνουμε το μονοθέσιο.. Συμφωνώ στα άλλα, η βελτίωση όμως φαίνεται… Για το ηλιθιο σχόλιο φαντάζομαι πήγαινε αλλού

    • filip

      Αυτό που είπα για τον Φερστάπεν εννοείς?
      Μάλλον το παρεξήγησες, σε εκείνον αναφέρθηκα, εκείνος είναι ένας εκ των έσω

    • Mitsos Ribopaido

      Νόμιζα το ηλιθιο αναφερόταν σε όλο το σχολιασμό ζητώ συγγνώμη Filip

    • filip

      Όχι, παρακαλώ. ίσως το διατύπωσα λίγο βιαστικά

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι όλα οκ Φίλιπ απλά ξέρεις είναι η στιγμή

    • filip

      Ας διατυπώσω λοιπόν το ίδιο πράγμα ως εξής:
      Η Φερράρι έχει ένα πολύ καλό σασί και πρωτοποριακό το οποίο είναι ικανό να υπερκαλύψει την υστέρηση έναντι των Γερμανών στον κινητήρα, παρά την σημαντική πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με πέρυσι. Αν η Μερς δεν καταφέρει να πετύχει σημαντική πρόοδο στην αεροδυναμική της απόδοση (σε κλειστά σιρκουι) και στην διαχείριση των ελαστικών είναι πολύ πιθανό να χάσει τον τίτλο των οδηγών.

    • Mitsos Ribopaido

      Χρήστο αν δεις safe Mode πήγαμε στην Βρετανία ίσως δεν περιμέναν πολλά και λένε πάμε άνετα για 3-4

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ας μη βιαζόμαστε γιατί η ουγγαρία δεν θέλει κινητήρα…ας περιμένουμε Μονζα και Σπα να δούμε τι θα γίνει…

    • filip

      Δεν μπορώ να σας καταλάβω με την εμμονή στο θέμα του κινητήρα (προφανώς και είναι σημαντικό)
      Η Wiliams, έχει αντικειμενικά καλύτερο κινητήρα από την Φερράρι αλλά έχει πολύ χειρότερο μονοθέσιο. Τι σας παραξενεύει σε αυτό;

    • Akis-F1 FAN

      Ναι αλλά δεν ανταγωνιζόμαστε τη williams…η Μερκ έχει το ίδιο καλό σασί με μας, αλλά αρκετά καλύτερο κινητήρα. Έτσι όπως έχει φανεί μέχρι τώρα, η φερράρι είναι λίγο πιο δυνατή σε κάποιες πίστες που την ευνοούν, αλλά η Μερκ είναι πιο δυνατή στις περισσότερες…και σε κάποιες μάλιστα όχι απλά είναι πιο δυντή αλλά κάνει πλάκα στους Ιταλούς. Οπότε συνολικά είναι μπροστά.

    • filip

      Εγώ την εμμονή στον κινητήρα δεν καταλαβαίνω, και η περίπτωση την Williams αποδεικνύει πως είναι τέτοια. Μια σχεδόν παράλογη εμμονή δηλαδή. Να τα βάλουμε στο δυναμόμετρο τότε και να τους μοιράσουμε τα αντίστοιχα βραβεία. Πλάκα στους υπολοίπους κάνουν οι Γερμανοί στα χρονομετρημένα (με αρκετά ύποπτο τρόπο κατά την γνώμη μου) στους αγώνες η κατάσταση είναι μάλλον μοιρασμένη (αυτό δείχνει και η βαθμολογία, με αυτή των κατασκευαστών να αποτυπώνει περισσότερο την αδυναμία του Κίμι και την ατυχία της Φερράρι). Οι Ιταλοί να είναι πολύ καλύτεροι μέχρι την Ισπανία και Οι Γερμ από κει και μετά, με τις αναβαθμίσεις τους . Περιμένουμε να δούμε τις αντίστοιχες και των Ιταλών λίγο πριν κλείσουμε το μισό του πρωταθλήματος. Νομίζω ουσιαστικά σήμερα είχαμε το πρώτο δείγμα. Συμφωνώ πως είναι λίγο μπροστά η Μερς αλλά δεν δικαιολογεί κατά την γνώμη μου αυτή την υπερβολή και την μιζέρια, ακόμα και αν δεν πάρει κανέναν τίτλο η ομάδα φέτος. Εμένα μου αρέσει η δουλειά, η προσπάθεια και δεν μπορώ να την μηδενίζω

      ΥΓ. Σέβομαι τις απόψεις σου φίλε Άκη, τις περισσότερες φορές συμφωνώ μαζί σου και ότι λέω είναι με χαλαρή και φιλική διάθεση.

    • Fαν1ς

      Δεν υπάρχει εμμονή…. Το προφανές λέμε όλοι! Φέτος σε πίστες που δεν παίζει ρόλο ο κινητήρας είμαστε μπροστά! Το πακέτο της Ferrari Δλδ είναι πολύ δυνατο! Μόλις Πιάσαμε τις πίστες με μεγάλες ευθείες είδαμε τις Mercedes να ορίζουν την μοίρα των αγώνων και να μην μπορούν οι Ιταλοί να τους κοντράρουν!Δεν αντιλέγει κάνεις πως έχει γίνει τεράστιο βήμα προόδου και δεν λέμε πως θα ναι αποτυχία αν δεν πάρουμε τπτ και φέτος αν σκεφτούμε που βρισκόμασταν πέρσι… Αλλά πιστεύω πως πρέπει να γίνει μια ακόμα τελευταία προσπάθεια για φέτος ώστε να ανεβάσουμε την ιπποδύναμη για τα επόμενα γκραν πρι που θα χρειαστεί να μιλήσει η ωμή δυναμη(Μοντσα-Σπα-Ιαπωνια-Μεξικο)! Θεωρώ δεδομένο πως θα μαστε δυνατοί σε Σιγκαπούρη Άμπου Ντάμπι! Αν δεν γίνει κάποιο γενναίο update στο κινητήρα με το 4ο και τελευταίο κομμάτι για φέτος πιστεύω πως δύσκολα ο Φετελ θα μπορέσει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και θα είναι κρίμα για την φετινή προσπάθεια…. Αυτα

    • filip

      Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτά που λες και όπως είπες είναι κάπως αυτονόητα. Οι παρατηρήσεις μου, ίσως δεν καταφέρνω να το εξηγήσω όπως πρέπει, έχουν να κάνουν με το γεγονός πως η υστέρηση της Φεράρρι στον κινητήρα υπερτονίζετε σε σχέση με την αντίστοιχη των Γερμανών στην αεροδυναμική. Ακόμη και από οπαδούς της ομάδας, στα λόγια των οποίων διακρίνω μια συστολή η οποία όμως δεν υπάρχει στις επιτυχίες της RBR, οπότε και βλέπω τα σχετικά μπράβο, συγχαρητήρια κλπ κλπ. Μέχρι την αστοχία του προηγούμενου αγώνα, ο Φέτελ ήταν 25 βαθμούς μπροστά από τον Χαμ, όντας περισσότερο άτυχος συνολικά.
      Οι οπαδοί της Μερς έχουν δημιουργήσει ένα είδος κόμπλεξ στους δικούς μας με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνουν μονότονα:
      “Ναι κερδίσαμε αλλά είμαστε αργοί στις ευθείες”
      “Ναι είναι πρώτος ο Φέτελ αλλά είμαστε αργοί στις ευθείες”
      “Ναι καταφέραμε “πυρηνική σύντηξη” (συνένωση ελαφρών πυρήνων σε βαρύτερους με ταυτόχρονη απελευθέρωση ενέργειας) :P αλλά είμαστε πιο αργοί στις ευθείες”
      Στους αγώνες τρέχουν τα μονοθέσια και οι οδηγοί όχι οι κινητήρες, και δεν υπάρχει καμιά ενοχή στο να πάρεις ένα πρωτάθλημα όντας πιο αργός στις ευθείες. Και χάρη στην αεροδυναμική να το καταφέρεις πάλι δίκαιο θα είναι (αρκεί να παίζεις δίκαια βέβαια) ….. :)

    • Fαν1ς

      Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις… Αυτό όμως που θέλω να πω εγώ από μεριάς μου είναι πως οι οπαδοί της Ferrari είναι απαιτητικοί και δεν βγάζουν κόμπλεξ…. Περιμένουμε από την σκουντερια αυτοκίνητο κυρίαρχο! Δεν είναι πάντα εφικτό αυτό είναι σίγουρο… Αλλά δεν γίνεται όμως να μαστε ικανοποιημενοι μόνο με την νίκη! Και κακά τα ψέματα για να κερδίσεις στο τέλος της χρονιάς πρέπει να σαι ο καλύτερος η f1 δεν είναι ποδόσφαιρο να κερδίσει και ο πιο αδύναμος στα χαρτιά κάποιες φορές! Η θα σαι ο πιο γρήγορος η όχι…. Και αυτή την στιγμή η Mercedes είναι μπροστά! Μακάρι να έχουμε βελτιωθεί τόσο ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοι ως το τέλος! Αν όμως δεν τα καταφέρουμε δεν έγινε τπτ… Θα επιστρέψουμε στην κορυφή αυτό είναι σίγουρο! Αλλά πάντα οι απαιτήσεις από τους Ιταλούς είναι μεγάλες…. Η Ferrari δεν είναι γκαζόζα να χαιρόμαστε με μια νίκη από συγκυρίες όπως αυτοί στο Αζερμπαϊτζάν! Δεν υποτιμώ την Red Bull αλλά νομίζω υπάρχει διαφορά πίεσης! Ferrari McLaren δεν συμβιβαζονται με τπτ άλλο πλην της κορυφής….

    • filip

      Σου είχα απαντήσει πιο πριν αυτό:
      “Η Φερράρι έχει ένα πολύ καλό σασί και πρωτοποριακό το οποίο είναι ικανό να υπερκαλύψει την υστέρηση στον κινητήρα έναντι των Γερμανών, παρά την σημαντική πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με πέρυσι. Αν η Μερς δεν καταφέρει να πετύχει σημαντική πρόοδο στην αεροδυναμική της απόδοση (σε κλειστά σιρκουι) και στην διαχείριση των ελαστικών είναι πολύ πιθανό να χάσει τον τίτλο των οδηγών.”
      Φυσικα, ολοι θέλουμε την ομάδα μας να είναι καλύτερη σε όλους τους τομείς και προφανώς είναι υψηλές οι απαιτήσεις αλλά δεν μπορεί κανείς να φτάσει εκεί απο την μια μέρα στην άλλη.
      Αυτο που προσπαθώ να εξηγήσω είναι πως: “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” δεν σημαίνει πως εχω τον καλύτερο κινητήρα.
      “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” = εχω την καλύτερη ομάδα, που σημαίνει συνδυασμό μονοθέσιου (οχι απλά κινητήρα) οδηγού και μηχανικών.
      Ακόμη και αν πάρω τον τίτλο με τον τρόπο που περιγράφω, φυσικά και θα έχω την φιλοδοξία να φτιάξουμε και καλύτερο κινητήρα.
      Δεν μπορω να το εξηγήσω πιο απλά.

    • Fαν1ς

      Για να γίνεις καλύτερος αυτή την στιγμής όμως…. Με δεδομένο πως έχεις λίγο καλύτερο σασί είναι απαραίτητο να βελτιώσεις τον κινητήρα σου! Δεν είναι απαραίτητο να έχεις το δυνατότερο κινητήρα… Απλά λείπει λίγη ακόμα δύναμη ώστε να μην σε προσπερνάμε τόσο εύκολα στις ευθείες (Αγγλία-Ισπανία). Δεν είπα πως θέλω καλύτερο σασί και καλύτερο κινητήρα και καλύτερες αναρτήσεις και καλύτερα φρένα από όλους… Χρειάζεται να έχεις το καλύτερο πακέτο και για να το έχεις το μόνο που σου λείπει είναι λίγη περισσότερη δύναμη πιστεύω! Για αυτό γίνεται τόσο θέμα για τον κινητήρα… Γτ ενώ τα έχεις σχεδόν όλα σε κορυφαίο επίπεδο ο κινητήρας υστερεί σημαντικά και δεν είσαι πρώτος ενώ θα μπορούσες!

    • filip

      Μα μπορεί να είμαι ήδη καλύτερος !!! Ειδικά μέχρι την Ισπανία είναι σίγουρο. Οπότε αν οι αναβαθμίσεις της Φερράρι είναι αντίστοιχου επιπέδου με της Μερς (της έδωσαν προβάδισμα από κει και μετά) θα συνεχίσω να είμαι, ασχέτως αν θα καταφέρω να φτάσω στο ίδιο επίπεδο τον κινητήρα ή αν θα πάρω τελικά το πρωτάθλημα.

      “Ο καλύτερος κινητήρας” είναι μια περισσότερο αντικειμενική άποψη αφού μπορεί να μετρηθεί, ενώ το “καλύτερο μονοθέσιο” είναι μάλλον υποκειμενική, και ακόμη περισσότερο το “καλύτερη ομάδα”

    • Fαν1ς

      Άρα εδώ έχουμε την βασική διαφορά μας…. Πιστεύεις πως είσαι ο καλύτερος! Εγώ νομίζω πως υστερούμε ακόμα σε σχέση με την Mercedes! Μακάρι να έχω άδικο και εσύ δίκιο…. Θα είμαστε πιο σίγουροι μετά το Βέλγιο και την Ιταλία! Αν όμως είμαστε μπροστά πίστεψε με δεν θα ακούσεις από κανένα ξανά “να είχαμε λίγο δυνατότερο κινητήρα”!

    • filip

      Αυτήν την στιγμή υστερούμε σίγουρα. Απλά περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων. Η απόδοση των ομάδων δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Είναι θέμα ικανότητας φυσικά αλλά και διαφορετικού προγραμματισμού.

    • Fαν1ς

      Εννοείται αυτό… Απλά να σου πω και κάτι τελευταίο! Αν και δεν ξέρω την ηλικία σου και ίσως να είσαι νέος φίλος της f1 αλλά αν όχι και έβλεπες f1 την εποχή Σουμι-τοντ-μπρον στην Ferrari θα θυμάσαι πως δεν είχαμε την δυνατότερο κινητήρα και παλι(νομίζω τον είχε BMW και μετά Mercedes) κανένας δεν γκρίνιαζε για λίγο παραπάνω δύναμη! Γτ είχαμε με ΔΙΑΦΟΡΑ καλύτερα όλα τα υπόλοιπα! Οδηγό, ομαδα αεροδυναμικό πακέτο! Αν όμως δεν είχαμε τόσο μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους σε αυτά τα κομμάτια τότε ναι θα μας πονουσε η υστέρηση του κινητήρα και τότε όλοι θα το λέγαμε… Αυτό πιστεύω ισχύει φέτος! Δεν έχεις καλύτερη ομαδα(στρατηγικες-πιτ στοπ) μην πω και λίγο χειροτερη στο θέμα οδηγό είσαι πάνω κάτω στα ιδια(ο κιμι βεβαια υστερεί σημαντικά σε σχέση με τον μποτας) το αμάξωμα σου είναι ελαφρώς καλύτερο και έρχεται ο κινητήρας που υστερεί σημαντικά να γύρει την πλάστιγγα τον τελευταίο καιρό υπέρ της Mercedes! Να σου πω πως από κάναδα και πέρα έχουν πάρει 159β και εσύ 79β και ενώ αυτοί αντιμετωπισαν θεματακια με το κιβώτιο… Βέβαια εσύ είχες τα κλατάρισμα τα άλλα και πάλι είναι σημαντική διαφορά!

    • filip

      Μέχρι στιγμής έχουμε δύο φάσεις στο πρωτάθλημα. Πριν και μετά τον Καναδά, όπως είπες. Φυσικά, αν δεν υπάρξει απάντηση δεν τίθεται κανένα θέμα. Αλλά αυτό είναι “ΑΝ” Θα φανεί στους επόμενους αγώνες.
      Οι παρατηρήσεις μου αφορούν την μέχρι τώρα πορεία, απλά εσείς κάνετε αναγωγή του μομέντουμ μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Κάτι που μοιάζει κάπως παράλογο.
      Ας το δούμε απολαμβάνοντας το ταξίδι :P

    • Fαν1ς

      Για εμένα θα πω… Δεν είπα ποτέ θα πάρουμε το πρωτάθλημα η δεν θα το πάρουμε! Το μόνο που λέω είναι την μέχρι τώρα αχίλλειο φτέρνα μας! Τώρα το τι θα γίνει στην πορεία του πρωταθλήματος δεν το ξέρω….. Αν το ξερα θα είχα βγάλει λεφτά από το στοίχημα! Συμφωνώ μαζί σου πως δεν πρέπει την μία να πετάμε και την άλλη να κλαίμε αλλά νομίζω πως το να λέμε που ποναμε και τις αδυναμίες μας δεν σημαίνει πως γκρινιάζουμε…. Καλό αγώνα να χουμε και εμένα ένα πράγμα με απασχολεί ήδη! Πως θα αντέξουμε ένα μήνα χωρίς f1!

    • filip

      χαχαχαχα …….. Σε καμιά παραλία αν μπορείς, με φρέντο εσπρέσο.
      Εγώ ανήκω στους πόντιους που έφυγαν από νησί για να δουλέψουν στην Αθήνα τον Αύγουστο :P

    • Mitsos Ribopaido

      Θεός! Εγώ παιδιά πιστεύω ότι η φερραρι δουλεύει πάνω στο κινητήρα… Νομίζω το λαδακι πλέον και τα νέα όρια πονάνε κόσμο… Επισης η εξέλιξη θα δείξει τον πρωταθλητή . μην βγάλουμε εκτός παιχνιδιού κανένα από τους 2. Ο αγώνας σήμερα και μετά από ένα μήνα θα μας πουν πολλά.. Άκουσα από ισπανική τηλεόραση για νέα mguk της φερραρι στο Βέλγιο .εγώ προσωπικά και θελβ να μ πείτε κ σεις.. Βλέπω ένα lag της φερραρι στο φορτισμα.. Πιστεύω ότι πρεπει να δουλέψουν τα ηλεκτρονικά τους στο αμάξι.. Εκεί δεν παίζεται η μερκ

    • filip

      Η βαθμολογία όμως δεν μετράει από την στιγμή που έφερες αναβαθμίσεις αλλά από την αρχή της χρονιάς. Είναι αθροιστική και αποτυπώνει τα “πάνω” και τα “κάτω” σου, αλλά και τις ατυχίες σου φυσικά

    • Fαν1ς

      Τέλος να συμπληρώσω πως ενώ η Mercedes στο Μονακό γύριζε στο πουθενά όντας πίσω και από τις Red Bull σε ρυθμό αγώνα έρχεται εδώ σαφώς βελτιωμένη στο κομμάτι που υστερούσε (αεροδυναμική-μηχανική) πρόσφυση! Γενικά πιστεύω πως έχει βελτιωθεί σε προβληματάκια που είχε (βάρος – διαχείριση ελαστικών) οπότε και οι Ιταλοί από την μεριά τους πρέπει να βελτιωθούν στο μοναδικό όπως φαίνεται κομμάτι που υπάρχει disadvantage τον κινητήρα για να παραμείνει το πακέτο της ανταγωνιστικο ως το τέλος! Αυτό λοιπόν πιστεύω πως είναι κάτι που θα το λέμε μέχρι να δούμε πως όντως έχουμε μείωση το μοναδικό μας μειονέκτημα σε σχέση με τους Γερμανούς…. Ο φίλος ribopaido γιαυτό όλο μας λέει για τυχόν αναβαθμίσεις σε αυτό το κομμάτι και γενικότερα όλοι το ψάχνουμε! Γτ πιστεύουμε είναι το μόνο θέμα που δεν μας αφήνει να είμαστε ξεκάθαρα πρώτοι! Καλό αγώνα και καλή Κυριακή να έχουμε και θα συμφωνήσω μαζί σου πως ότι λέμε είναι σε χαλαρή διάθεση και δεν χρειάζεται να τρελαινομαστε…

    • Akis-F1 FAN

      Με τον κινητήρα δεν είναι εμμονή…το έχει πει και ο Σεμπ αρκετές φορές. Σε πίστες όπως Καναδά, Μπακου και Silverstone που θέλει κινητήρα ήμασταν αρκετά πίσω. Στην Αυτστρία άμα δεις σύγκιση Μποττας-Σεμπ τα mini sectors στις ευθείες έτρωγε καρότσες η φερράρι και μάζευε στις στροφές. Στην Ισπανία αν θυμάσαι πόσο εύκολα πέρασε ο Χαμ τον Σεμπ στην ευθεία και πόσο δύσκολα ο Σεμπ τον Μποττας ενώ έβγαινε πιο κοντά του από την τελευταία στροφή ήταν απογοητευτικό. Δε λέει κανείς ότι δεν έχουν κάνει φοβερή δουλειά οι Ιταλοί αλλά, αντικειμενικά, στη πλειονότητα των αγώνων η Μερκ είναι καλύτερη συνολικά λόγω κινητήρα. Στην Αγγλία έπεσε κράξιμο κυρίως επειδή είχε έρθει η αναβάθμιση και η διαφορά ήταν τεράστια, ενώ περιμέναμε να πάμε για νίκη…ίσως ήταν υπερβολικές οι αντιδράσεις. Δυστυχώς, όμως, η αλήθεια είναι ότι μέσα στη χρονιά η Μερκ έχει βελτιωθεί περισσότερο από τη φερράρι.

      Υ.Γ. Και εμένα μ΄αρέσει να συζητάω μαζί σου γιατί βλέπεις τα πράγματα αντικειμενικά και είσαι ανοιχτός σε αντίθετες απόψεις…και εννοείται ό,τι λέμε, το λέμε με χαλαρή διάθεση.

    • filip

      Δεν υπάρχει λόγος να εξηγείς το αυτονόητο, ειναι προφανές. Όλοι το βλέπουμε πως η Φερραρι υστερεί στον κινητήρα.
      Βέβαια, αν το καλοσκεφτει κανείς, ένα μονοθέσιο που εχει ως ατού την αεροδυναμική του είναι αναμενόμενο να επενδύσει πανω της και να κάνει έναν συμβιβασμό στις τελικές ταχύτητες, οπότε η διαφορά να μην είναι όση φαίνεται.
      Επίσης συμφωνώ στο ότι οι Γερμανοί έχουν βελτιωθεί περισσότερο από την Ισπανία και μετά, είναι οφθαλμοφανες.
      Ας μην βιαζόμαστε όμως. Να δούμε και την δικη μας απάντηση, αν υπάρξει τέτοια.
      Θα επαναλάβω αυτο που εγραψα στον φίλο πιο πάνω …..
      “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” δεν σημαίνει πως εχω τον καλύτερο κινητήρα.
      “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” = εχω την καλύτερη ομάδα, που σημαίνει συνδυασμό μονοθέσιου (οχι απλά κινητήρα) οδηγού και μηχανικών.
      Ακόμη και αν πάρω τον τίτλο με τον τρόπο που περιγράφω, φυσικά και θα έχω την φιλοδοξία να φτιάξουμε και καλύτερο κινητήρα.
      Δεν μπορω να το εξηγήσω πιο απλά.

      ΥΓ. Ελπιζω σήμερα να είναι ωραίος αγώνας και να κάνουμε το 1-2, θα βοηθήσει σε βαθμολογικό και ψυχολογικό επίπεδο (και εμένα προσωπικά που ειχα αρχίσει να απογοητευομαι χαχαχαχα)

    • filip

      Δεν υπάρχει λόγος να εξηγείς το αυτονόητο, ειναι προφανές. Όλοι το βλέπουμε πως η Φερραρι υστερεί στον κινητήρα.
      Βέβαια, αν το καλοσκεφτει κανείς, ένα μονοθέσιο που εχει ως ατού την αεροδυναμική του είναι αναμενόμενο να επενδύσει πανω της και να κάνει έναν συμβιβασμό στις τελικές ταχύτητες, οπότε η διαφορά να μην είναι όση φαίνεται.
      Επίσης συμφωνώ στο ότι οι Γερμανοί έχουν βελτιωθεί περισσότερο από την Ισπανία και μετά, είναι οφθαλμοφανες.
      Ας μην βιαζόμαστε όμως. Να δούμε και την δικη μας απάντηση, αν υπάρξει τέτοια.
      Θα επαναλάβω αυτο που εγραψα στον φίλο πιο πάνω …..
      “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” δεν σημαίνει πως εχω τον καλύτερο κινητήρα.
      “ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ” = εχω την καλύτερη ομάδα, που σημαίνει συνδυασμό μονοθέσιου (οχι απλά κινητήρα) οδηγού και μηχανικών.
      Ακόμη και αν πάρω τον τίτλο με τον τρόπο που περιγράφω, φυσικά και θα έχω την φιλοδοξία να φτιάξουμε και καλύτερο κινητήρα.
      Δεν μπορω να το εξηγήσω πιο απλά.

      ΥΓ. Ελπιζω σήμερα να είναι ωραίος αγώνας και να κάνουμε το 1-2, θα βοηθήσει σε βαθμολογικό και ψυχολογικό επίπεδο (και εμένα προσωπικά που ειχα αρχίσει να απογοητευομαι χαχαχαχα)

    • Akis-F1 FAN

      Ναι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς αλλά η “εμμονή” που έχουμε με τον κινητήρα δεν είναι επειδή θέλουμε να έχουμε την καλύτερη τελική ή επειδή θέλουμε να έχουμε τον καλύτερο κινητήρα σαν “ψώνιο” δηλαδή. Το αναφέρουμε γιατί έχει φανεί ότι μας κοστίζει αρκετά σε απόδοση. Αν τους ρίχναμε πχ 0,5 sec σε κάθε πίστα λόγω αεροδυναμικής και τρώγαμε 20 χλμ στις ευθείες επειδή ο κινητήρας ήταν χρέπι, δε θα έλεγε κανείς τίποτα και δε θα μας ένοιαζε και καθόλου, γιατί, όπως λες κι εσύ, δεν έχει σημασία πως κερδίζεις, αρκεί να κερδίζεις ( νόμιμα φυσικά ). Τώρα όμως που βλέπουμε ότι ο πιο αδύναμος κινητήρας μας κοστίζει αρκετά σε πολλές πίστες, ε λογικό είναι να γκρινιάζουμε γι αυτόν. Γι αυτό λέμε ότι, από άποψη μονοθεσίου ( ας το κρατήσουμε στο μονοθέσιο μόνο γιατί μετά γίνεται πολύ περίπλοκο ) η Μερκ είναι λίγο μπροστά συνολικά, έχοντας πιο ιδιότροπο σασί ( όχι απαραίτητα χειρότερο ) αλλά καλύτερο κινητήρα.

    • filip

      Οι Γερμανοί μας πέρασαν σε συνολική απόδοση μετά τις αναβαθμίσεις τους. Φυσικά, αν οι δικές μας δεν είναι αντίστοιχες δεν έχουμε καμία πιθανότητα και δεν τίθεται καν θέμα ποιος θα είναι καλύτερος. Αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο “ΑΝ” δεν το ξέρουμε ακόμα.
      Η απόδοση των ομάδων δεν είναι μια ευθεία γραμμή, έχει σκαμπανεβάσματα που κρίνονται από την ικανότητα (τη δική σου και των άλλων) αλλά και τον διαφορετικό προγραμματισμό.
      Τα σχόλια στα οποία αναφέρομαι είναι κλασική περίπτωση:
      – Για δες, δουλεύουν τα αλαρμ του αυτοκινήτου μου?
      – Τώρα ναι, τώρα όχι, τώρα ναι, τώρα όχι …….. κλπ κλπ

      Αυτό συμπυκνώνει τα σχόλια των περισσοτέρων
      – Τώρα πετάμε, τώρα σερνόμαστε, τώρα πάμε για πρωτάθλημα, τώρα όχι, ………

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν έχει τ καλύτερο σασί μέσο όρο εμείς τ έχουμε, ο κινητήρας κάνει την διαφορά στα άλλα σιρκουι γιαυτό μας την πετάνε

    • Akis-F1 FAN

      Ναι είπα έχουν το ίδιο καλό σασί….ίσως το δικό μας να ναι λίγο καλύτερο αλλά είναι πολύ κοντά….στον κινητήρα γίνεται η διαφορά όπως λες και συ.

    • Mitsos Ribopaido

      Όλοι τ λέμε Άκη μην μ δίνεις δικιο :p εκεί όμως φαίνεται να κάνανε αλλαγές

    • Ferrarακιας

      Tι έλεγαν στο SkySports για τον Λ(ι)ούη?

    • Βασιλης

      Στο q2 εκει που ο ham βγηκε εκτος ελεγαν οτι καταφερε να κανει τοσο καλο χρονο(1.17.0) ενω βγηκε εκτος και φανταστητε να μην ειχε βγει θα εκανε χρονο καλυτερο απο τον vettel και πολλα τετοια διαφορα….στο q3 μολις εκανε o ham την τελευταια προσπαθεια και δεν βελτιωσε αρκετα δεν μιλουσαν καθολου…..ακομα και η Ποπαρα δεν κανει ετσι

    • Akis-F1 FAN

      Lewis “big vibrations in these tyres” Hamilton ;-P

    • Βασιλης

      Χαχαχαχαχαχαχα

    • Maleas George

      Αν δεις σχόλια στο site του SkySports, οι Άγγλοι τους κατηγορούν ότι είναι αρνητικά προκατηλειμμένοι απέναντι στον Ham και μάλιστα φτάνουν να τους κατηγορήσουν μέχρι και για ρατσισμό!!

    • Βασιλης

      Χαχαχαχαχαχ οτι νανε ειναι….

  • georgekaras

    Σαν θαυμα φαινεται η pole μετα απο τοσο καιρο αλλα απλα ειμαστε καλοι στα κλειστα Σιρκουι μακαρι να παρουμε το μαξιμουμ αυριο να γινει η διακοπη μπας και φερουμε καμια αναβαθμιση να μας δωσει κατι

  • F1fan

    Ferrari on top!O Vettel απιαστος,Κιμι πολυ καλος γυρος κατω απο πιεση,Mercedes μετρια με κακους γυρους κυριως απο τον Ham.RBR μπορουσε κι καλυτερα ισως.Renault με Hulk καλα,McLaren επισης δυνατη!STR & F.I μετρια,Palmer 8 δεκατα πισω απο τον Hulk,Williams ασχημα.Get well soon Felipe :/

  • Mitsos Ribopaido

    Forza scuderia Forza Ferrari! Αν δεν κάνανε λάθη στο τελευταίο run θα είχαμε διαφορά μισου δευτερολεπτου.. Τρομερες διορθώσεις, κινητήρας τρομερός κάνανε πολύ καλή δουλειά αφού τρέχανε σε Safe Mode στην Αγγλία.. Ολο το σασί αναβαθμιστηκε… Έλεγε ότι ήταν όλη μέρα στο εργοστάσιο.. Αυτά είναι…
    Καταλάβαμε νομίζω με τα λάδια τι παιζοντουσαν κρίμα που δεν είμασταν τόσο καλοί να το εκμετάλλευομαστε όπως οι Γερμανοί αλλά νομίζω είναι μάνες μετά από εμάς τους Έλληνες στο cheat ( χωρίς το μυαλο και την πατέντα)
    Πρέπει να εκμεταλλευτουμε το πρόβλημα της μερκ να βρίσκει ρυθμίσεις τώρα με τις αλλαγές στις αναρτήσεις και πάλι π έκαναν για να μην αλλάζουν σασμαν συνέχεια ( ξεκωλα…λικι όσοι το έχουν κάνει ξέρουν..).. Ειδωμεν ως προς την συνέχεια..
    Υ.Γ αν η rb είχε κινητήρα Mercedes έστω αυτόν της force India..θα πέταγε.

    • Christos Protopapas

      φετος πολύ δθνατη στην εξελιξη η φεραρι , δεν σταματάει να πολεμάει…..μετα τις ενστασεις που μας κανανε για πατωμα κινητηρα ηταν λογικο μια καμπη , στην αποδοση….αλλα όπως το λες ..βαλανε το κεφαλι κατω και δουλεψανε πολύ…..μητσαρα ειχες δικιος για το safe mode στην αγγλια

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτό για το πάτωμα σαν λεπτομερεια δεν το θυμόμουν, όλοσωστος

    • Red Flag

      το κινητήρας τρομερός από που το συμπεραίνουμε? εγω ισα ισα λέω ότι δυστυχώς αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά οτι στον κινητήρα εξακολουθεί και υπαρχει μεγάλο μειονέκτημα.

    • Mitsos Ribopaido

      5χλμ πάνω τελική χτες, επιτάχυνση έως την πρώτη στροφή ίδια με μερκ ενώ είχαμε θέμα, αλλαγή ταχυτήτων πιο ομαλή, μπαταρία πιο ομαλό φορτισμα..θες κ αλλά?

    • Akis-F1 FAN

      Εγώ πάντως που είδα σύγκριση Χαμ-Σεμπ τους γύρους του Q3 μας έριξε 7 kph στην τελική…

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι..ακόμα . είναι καλύτεροι στο κινητήρα ακόμα , έχουν καλύτερη χαρτογραφηση ( έχουν ένα μηχανολογο δεν θυμάμαι όνομα ο οποίος είναι τρομερός!)δες επιτάχυνση όμως πλέον..τους τρώμε..;)

  • Fαν1ς

    Επιτέλους με διέψευσε θετικά μετά από καιρό η ομαδα! Μετά τις συνεχόμενες απογοητεύσεις ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα σήμερα! Επιβεβαιωνεται για ακόμα μια φορά πως με έναν εξίσου δυνατό κινητήρα θα ήμασταν κοντά τους και στα ανοιχτά σιρκουι μην πω και γρηγορότεροι…. Το σίγουρο είναι πως στο φετινό μονοθέσιο φαίνεται πως έχει γίνει εξαιρετική δουλειά και υπάρχει η βάση για να είναι το αμάξι ανταγωνιστικο και ειδικότερα όταν θα χουμε και έναν σχεδόν ισάξιο κινητήρα….. Αύριο θέλουμε καλή εκκίνηση! Bottas-Verstapen το νου σας!

    • Mitsos Ribopaido

      Τα πες όλα ακριβώς

    • Mika

      Ο Μαξ εχει παρει μπιλιετακι λες απο το Φετελ να πεσει πανω στον Χαμιλτον?
      :p

    • Fαν1ς

      Ο Μαξ το μόνο που θα δεχόταν να πάρει από τον Φετελ θα ήταν την θέση του στην Ferrari…. Τπτ άλλο! Μυρίζει λίγο μπαρούτι η σχέση τους….

    • Mika

      Mπορει να παρει τη θεση του Κιμι, οταν κι εφοσον φυγει ο Φιλανδος…Οποτε, αν βοηθησει τον Vettel, μπορει να πει καμια καλη κουβεντα ο Γερμανος στην ομαδα!
      :-)))

  • stemi

    Δεν ξέρω αν θέλετε να σας λέω για το στοίχημα … 50 ευρώ κέρδος από τα προκριματικά, ρέφαρα τα μισά από τη χασούρα της προηγούμενης εβδομάδα!! Μου βγήκε η pole του Vettel που ήταν το βασικό μου στοίχημα.
    https://uploads.disquscdn.com/images/6bcfde82ba9fd69a74b35769a60fd947b23e252e19146803d8388dc166ac236e.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c0bf91ab0b35024d8862fc10e4fc42313a52e07e372d776f19d36395f68c5f3b.jpg

  • Nerazzuro21

    Αναμενόμενα δυνατές οι Ferrari. Δεν μπορούσαν παραπάνω Mercedes και RBR. Εκπληκτική βελτίωση από τη Renault και 7η θέση για τον Hulk. Αρκετός χρόνος δόθηκε στον Palmer. Το παιδί απλά δεν μπορεί.

    Αναμενόμενα καλή εικόνα από τη McLaren. Αν βοηθήσει η Honda με την αξιοπιστία ίσως να πάρει βαθμούς η Macca αύριο.

    • Mika

      Πιστευεις θα βοηθησει η Χοντα??Εγω τρεμω το αυριο, το εχουμε δει το εργο, θα δειξει ομως…

    • Nerazzuro21

      Όχι αλλά ελπίζω να με διαψεύσει.

    • LJ

      Palmer, Sony Ericsson κ Stroll δεν έχουν καμία θέση στο άθλημα. Θα έλεγα το ίδιο και για τον δικό μας τον Νο 2 αλλά στον προηγούμενο αγώνα και τωρα κατι πάει να δείξει.

      Ολα θα κριθούν απο την αξιοπιστία της Honda κ την στρατηγική της ομαδαρας μας. Ελπίζω μα κάνουμε κατι καλο αυριο!

  • Yiannis P

    Ευκαιρία να αυξηθεί η διαφορά του Σεμπ από Χάμιλτον γιατί είναι μόνο στον έναν βαθμό, αρκεί να μην κοιμηθεί στην εκκίνηση. Η πρώτη στροφή είναι αριστερή ή δεξιά;

    • Βασιλης

      δεξια

    • Red Flag

      Οπως ακριβώς το είπες.. αρκεί να μην κοιμηθεί (θα συμπληρώσω ένα “πάλι”) στην εκκίνηση! Αντε να δούμε!!

    • Yiannis P

      Ακριβώς, ξέχασα να το γράψω το πάλι.

  • Akis-F1 FAN

    Ωραίες κατατακτήριες και επιτέλους ξανά δυνατή η φερράρι το Σάββατο….φοβερός Σεμπ και έχασε και 2 δέκατα στο τελευταίο σεκτορ, εξαιρετικος και ο Κιμι το χρειαζόταν το 1-2 η φερράρι…Μερκ λίγο πιο πίσω…Μπόττας έκανε ότι μπορούσε ενώ ο Χαμ πιο πολύ κλαιγόταν για τα ελαστικά παρά οδηγούσε, η RB σίγουρα θα είναι απογοητευμένη μετά την χθεσινή εικόνα, Μακλαρεν πολύ δυνατή σε μια πίστα που δε θέλει τόσο κινητήρα, Χουλκ και renault επίσης πολύ δυνατοί. Αύριο η εκκίνηση θα είναι πάρα πολύ σημαντική, δεν πρέπει να την πατήσει η φερράρι όπως στη Ρωσία…

    Υ.Γ. Τι απόδοση δίνει να χτυπήσει ο Μποττας τον Κιμι στην πρώτη στροφή ;

    • Βασιλης

      Γιατι bottas-kimi και οχι verstappen-bottas? μην ξεχνας οτι πισω απο τα merc ειναι τα 2 rbr χαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Μπα…με τις Μερκ είναι κυρία ο Μαξ γιατί ξέρει ότι θα πέσει ποινή…αν περάσει τον Χαμ θα είναι θετικό, αλλά στούκα δε νομίζω….εγώ τον Μποττας φοβάμαι και για επαφή αλλα και μην μας περάσει…

    • Βασιλης

      Ποινη στον Max??Μπααααααα…..αν χωθουν αναμεσα στα merc η νικη παει στην ferrari…..μονο μην κανουμε καμια μαλ@κια με τα pit stop

    • Akis-F1 FAN

      Πωπω ναι μην γίνει πάλι τίποτα όπως στην Ισπανία και τους χαρίσουμε πάλι τη νίκη…αλλά ντάξει αν δε μας περάσουν στην εκκίνηση μετά δύσκολα χάνεται ο αγώνας.

    • Red Flag

      ο Max μετα από τοσες εγκαταλειψεις πιστευω θα εχει φρονιμεψει πολύ γιατι πρεπει να κανει και κανεναν τερματισμο. Στην Αγγλια ηταν κύριος. Πιστευω και αυριο.. αλλα με τον τρελό ποτε δεν ξερεις!

    • Fαν1ς

      Να σου θυμίσω πως στις 4 πρώτες θέσεις έχουμε ακριβώς το ίδιο γκριντ όπως στην Ρωσία…. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε την ίδια εξέλιξη αν και δεν ευνοεί η πίστα στην Ουγγαρία όπως στην Ρωσία ώστε να ξανακάνει τέτοιο ξεπεταγμα ο Μποτας!

    • Mitsos Ribopaido

      Κάνανε συνέχεια δοκιμές στις εκκινήσεις φέρανε και νέο πρόγραμμα τα φερραρι για να δούμε

    • Akis-F1 FAN

      Ρωσία η εκκίνησή του δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο…με το slipstream και την τεράστια ευθεία μέχρι την ρώτη στροφή πέρασε…οπότε αύριο δύσκολα να το επαναλεύει αλλά ποτέ δεν ξέρεις…

    • Fαν1ς

      Συμφωνώ απόλυτα άλλωστε για αυτό είπα πως δεν ευνοείται η προσπέραση στην εκκίνηση όπως στην Ρωσία…. Απλά το ανέφερα με αφορμή αυτό που είπες να μην την πατήσουμε όπως τότε, ότι τυχαίνει να είναι ίδιο ακριβώς το γκριντ ως την 4 θέση!

  • Maleas George

    Σημαντικό 1-2 για τις Ferrari, δείχνει ότι ο τίτλος θα κριθεί στο νήμα και το πλεονέκτημα θα αλλάζει ανάλογα με την πίστα. Αχ ρε Kimi, το τελευταίο sector σ’ έφαγε σήμερα. Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς ακόμα κι αν περάσεις στην 1η στροφή αύριο ξέρουμε τι θα γίνει. Δύσκολα για προσπεράσματα αύριο, ελπίζω να είναι βαρετός αγώνας γιατί θα τον χάσω :Ρ

  • Yiannis P

    Άσχετο αλλά αυτό που παρατηρώ είναι ότι πλην της Ferrari, οι υπόλοιπες ομάδες δεν έχουν σχεδόν καθόλου οπαδούς, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων σε μερικά GP. Εντάξει μπορεί να δεις εδώ και εκεί μερικούς με φανέλες Mercedes ή Red Bull αλλά όχι ολόκληρη εξέδρα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Το πιο ωραίο σχόλιο, χαχα.
      Η Φερράρι είναι ο κυρίαρχος σε αυτή την κατηγορία σαν η πιο ιστορικη ομάδα και η πιο ένδοξη.
      Έχεις απόλυτο δίκιο, η Μερσέντες δεν έχει και πολλούς τουλάχιστον φανερούς και αν πουν κάτι δεν τους πολυπερνει.
      Το αναψυκτικό ακόμα λιγότερους σαν η πιο καινούργια ομάδα.
      Η ΜακΛάρεν έχει αρκετούς αλλά τη να πουν, είναι μια λυπημένη ιστορία όπως και της Γουίλιαμς.
      Αν κατάλαβες οι περισσότεροι στις νίκες εμφανίζονται, στις ήττες είναι και αυτοί εξαφανισμένοι.
      Δες παράδειγμα την Φερράρι τα τελευταία χρόνια, λίγοι μιλούσαν μιας και το φορτηγό ειδικά της εποχής Αλόνσο δεν ήταν και το καλύτερο, όπως και τις χρονιές 2014 και 2016.
      Αν κάποια στιγμή υπάρξει μεγάλη καμπή της Φερράρι λίγοι θα γράφουν.

    • Mika

      Like, ειδικα για την τελευταια σου προταση,η οποια εχει επαληθευτει επανειλλημενως!

    • Spider

      Η Ferrari είναι η F1 και η F1 είναι η Ferrari.
      Χωρις Ferrari, F1 δεν γίνεται, όσο και αν ενοχλεί κάποιους, αυτή είναι η αλήθεια.

  • Mika

    Θα εχει πολυ ενδιαφερον η εκκινηση αυριο..
    Ακουσα πως αυτος που κερδιζει στην Ουγγαρια τα τελευταια χρονια δεν παιρνει πρωταθλημα, οποτε μηπως να το παρει ο Κιμι αυριο???
    Just a thought!!!
    :p
    O Ham εχει τον Μax πολυ κοντα του, οποτε για να δουμε τι θα γινει…
    Ελπιζω η εκκινηση να ανακατεψει λιγο την τραπουλα για να δουμε ενδιαφερον αγωνα.
    Για τη Μακλαρεν, ο Θεος της Honda να βαλει το χερι του!!

    • Nerazzuro21

      13 χρόνια κατάρα για τον νικητή της Ουγγαρίας. Ο τελευταίος που νίκησε στο Hungaroring και πήρε το πρωτάθλημα ήταν ο Schumacher το 2004.

    • Mika

      Εγω γι αυτο λεω στον Μπιμπερ να το ξανασκεφτει! Θελω να δω τον Κιμι στο πιο ψηλο σκαλι σημερα!
      :p :p

  • Spider

    Άσχετο, αλλά ολόκληρη Williams ένα νέο οδηγό δεν έχει? Τον di resta έπρεπε να φέρει για να αντικαταστήσει τον massa????
    Απίθανες επιλογές?…