Τα κοσμήματα της Bulgari μπαίνουν σε βιτρίνες μαζί με το Fiat 500

Σχετικά άρθρα

Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συνεργάζονται στο πλαίσιο της καμπάνιας “διακοπές στη Ρώμη” (Roman Holiday) του διάσημου οίκου, μία καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει τις δυο ιταλικές μάρκες.

1.600 εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F, σε κλίμακα 1:6 και 1:12, θα κοσμούν τις βιτρίνες 300 μπουτίκ Bulgari σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς “επιβάτες”, που δεν είναι άλλοι από τις μοναδικές δημιουργίες των συλλογών της Bulgari.

Τα μικρά άσπρα αυτοκίνητα διαθέτουν χρυσές λεπτομέρειες είναι την της έκδοσης F του 500, που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972, και πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.

Οι μινιατούρες των Fiat 500 συνοδεύονται από μινιατούρες ενός ακόμα ιταλικού συμβόλου, της Vespa. Τα δυο μοντέλα ξεχώρισαν από την αρχή της ύπαρξής τους για το επαναστατικό design και τη συνολική φιλοσοφία, αποτελώντας κορυφαία έργα της παγκόσμιας βιομηχανίας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί το Fiat 500L του Πάπα Φραγκίσκου

Το Σεπτέμβριο του 2015 ο Πάπας Φραγκίσκος όταν επισκέφτηκε τις Η.Π.Α, δεν είχε επιλέξει κάποιο θωρακισμένο αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του, αλλά ένα ταπεινό...

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...