Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συνεργάζονται στο πλαίσιο της καμπάνιας “διακοπές στη Ρώμη” (Roman Holiday) του διάσημου οίκου, μία καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει τις δυο ιταλικές μάρκες.
1.600 εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F, σε κλίμακα 1:6 και 1:12, θα κοσμούν τις βιτρίνες 300 μπουτίκ Bulgari σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς “επιβάτες”, που δεν είναι άλλοι από τις μοναδικές δημιουργίες των συλλογών της Bulgari.
Τα μικρά άσπρα αυτοκίνητα διαθέτουν χρυσές λεπτομέρειες είναι την της έκδοσης F του 500, που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972, και πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.
Οι μινιατούρες των Fiat 500 συνοδεύονται από μινιατούρες ενός ακόμα ιταλικού συμβόλου, της Vespa. Τα δυο μοντέλα ξεχώρισαν από την αρχή της ύπαρξής τους για το επαναστατικό design και τη συνολική φιλοσοφία, αποτελώντας κορυφαία έργα της παγκόσμιας βιομηχανίας.