Δεν χρειάζεται να περιμένουμε μέχρι τις 6 Σεπτεμβρίου για να δούμε την εμφάνιση της νέας γενιάς του Leaf, καθώς σήμερα διέρρευσαν οι πρώτες -έστω πολύ κακής ποιότητας- φωτογραφίες του παγκόσμιου ηλεκτρικού best-seller. Αυτές τραβήχτηκαν κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του promo video του, και έτσι μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα του παρουσιαστικού του.
Φαίνεται να έχει πολύ καλύτερο σχεδιασμό από την σημερινή γενιά, με το νέο Leaf να φέρνει αρκετές από τις αισθητικές λεπτομέρειες του IDS concept, με την μάσκα του αυτοκίνητου να είναι παρόμοια με του νέου Micra. Το νέο Leaf θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητό της που θα εξοπλίζεται με το προηγμένο σύστημα ημι-αυτόνομης τεχνολογίας ProPilot, έτσι ώστε να είναι ικανό να μπορεί να κινηθεί μόνο του σε αυτοκινητοδρόμους.
Θα μοιράζεται την πλατφόρμα και τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης με το νέο Renault Zoe, με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα προσφέρεται με δύο εκδόσεις χωρητικότητας μπαταριών. Η μια θα είναι πιθανότατα κοντά στις 40 kWh, όντας η entry-level έκδοση, με αυτονομία ανέρχεται κοντά στα 265 χλμ., ενώ θα υπάρχει και καθώς έχει και μεγαλύτερη, χωρητικότητας 60 kWh, με την αυτονομία του να φτάνει τα 350 με 400 χλμ.
Το νέο Leaf θα εφοδιάζεται με το e-Pedal, μια επαναστατική τεχνολογία οδήγησης που θα ”μεταμορφώσει” τον τρόπο που οδηγούμε, όπως το χαρακτηρίζει. Χάρη σε ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, η συγκεκριμένη τεχνολογία μετατρέπει το πεντάλ του γκαζιού σε ένα ηλεκτρονικό πεντάλ, επιτρέποντας στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει, όπως και να ακινητοποιεί το όχημα, χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Η τεχνολογία e-Pedal είναι η πρώτη παγκοσμίως λειτουργία σε πεντάλ, που επιτρέπει στους οδηγούς να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο ακόμη και σε δρόμους με κλίσεις (ανωφέρειες και κατωφέρειες) παραμένοντας στην θέση τους. Οι οδηγοί θα μπορούν να καλύψουν το 90% των αναγκών τους με ένα μόνο πεντάλ, καθιστώντας τη διαδικασία οδήγησης πιο συναρπαστική και λιγότερο κουραστική.
O πίνακας οργάνων του χωρίζεται σε δύο μέρη, με το πρώτο -το αριστερό- να είναι ψηφιακό, και το δεύτερο στα δεξιά να παραμένει παραδοσιακό με συμβατικές βελόνες. Ακόμα διακρίνονται δερμάτινες και alcantara επενδύσεις, με δίχρωμες λεπτομέρειες, με το φινίρισμα να δείχνει πολύ καλό.
Μακάρι να το βλέπαμε στην Ελλάδα και στην Αυτοκίνηση, με την θέληση των ιθυνόντων της ελληνικής εισαγωγικής εταιρίας να είναι σίγουρα ότι είναι προς αυτή την κατεύθυνση.