Με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Leaf να τοποθετείται στις 6 Σεπτεμβρίου, η Nissan ανακοίνωσε ότι το νέο Leaf θα εφοδιάζεται με το e-Pedal, μια επαναστατική τεχνολογία οδήγησης που θα ”μεταμορφώσει” τον τρόπο που οδηγούμε, όπως το χαρακτηρίζει.

Χάρη σε ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, η συγκεκριμένη τεχνολογία μετατρέπει το πεντάλ του γκαζιού σε ένα ηλεκτρονικό πεντάλ, επιτρέποντας στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει, όπως και να ακινητοποιεί το όχημα, χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Η τεχνολογία e-Pedal είναι η πρώτη παγκοσμίως λειτουργία σε πεντάλ, που επιτρέπει στους οδηγούς να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο ακόμη και σε δρόμου με κλίσεις (ανωφέρειες και κατωφέρειες) παραμένοντας στην θέση τους.

Οι οδηγοί θα μπορούν να καλύψουν το 90% των αναγκών τους με ένα μόνο πεντάλ, καθιστώντας τη διαδικασία οδήγησης πιο συναρπαστική και λιγότερο κουραστική. Σε βαριά κυκλοφορία και σε μετακινήσεις στην πόλη, οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται πλέον να μετακινούν το πόδι τους από το ένα πεντάλ στο άλλο, γεγονός που μεταφράζεται σε μια απλούστερη και πιο “ελκυστική” οδήγηση.

Η τεχνολογία e-Pedal αντιπροσωπεύει ένα ακόμα ορόσημο της συνεχιζόμενης δέσμευσης της Nissan να προσφέρει προσβάσιμες, προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού στην καθημερινή ζωή. Με στόχο να καταστεί η οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη, η ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών αποτελεί μέρος του Intelligent Mobility της Nissan, του οράματος της φίρμας για τη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

  • Πάνος

    μυτη-τακουνι πως θα κανει;

  • xtra

    αναρωτιέμαι πως θα το εφαρμοζε η toyota …

    • xtra

      επισης , φρεναρισμα πανικου πως θα γινεται ? η΄θα αναλαμβανει ενα συστημα αποφυγης συγκρουσης με καμερες ?

  • Demetris Katsaris

    Όσα περισσότερα πεντάλ, τόσο το καλύτερο (εκτός και αν έχω πήξει στην κίνηση και βαριέμαι άρα 2 είναι οκ)

  • η νισσαν παιζει με το μυαλο…..σου λεει αμα τους φερω απευθειας το αυτονομο…θα το παρουν με κακο ματι…οποτε στην αρχη 3 πενταλια…..μετα 2…τωρα 1…αυριο θα σου πουν 1=κανενα…και θα το αποδεχτεις πολυ πιο ευκολα !!!

    παντως αυτο που καθε φορα θα αφηνεις το γκαζι και θα φρεναρει….δεν θα αυξανει κατα πολυ την καταναλωση ???? ουτε κοστινγκ θα μπορεις να κανεις……

    • George

      kosting fisika k mporei na kanei giafto k epidradinoun sto afima tou gkaziou, odigise i3 na deis

    • τι σχεση εχει το κοστινγκ με την επιβραδυνση ???

    • George

      eksartimeni! to kosting fisika kai einai epidransi PANTA ales fores mikri ales megali, san to dinamo se ena podilato pio nomizeis oti frenarei pio polu sto afima tou petaliou afto pou exei dinamo gia na exei fotaki ‘h afto pou den exei? to kosting idika otan ginete apo ”plimnes” einai akoma pio entono

  • Φωτόνιον

    Νομιζω λογική συνέπεια του τρόπου με τον οποίο οδηγούνται τα ηλεκτρικά. Το ‘φρενάρισμα’ που νοιώθεις αφήνοντας το γκάζι είναι έντονο, οπότε η Nissan το πάει στο επόμενο επίπεδο και καλά κάνει. Ακούγεται τέλειο για την κίνηση. Στη χώρα μας θα το δούμε κι αν ναι θα κάνει κι αυτό καμιά 40αριά χιλιάρικα ή θα το δούμε κοντά στα 20κ που κάνει Αμερική;;; Αυτό έχει πιο πολλή σημασία απ οτιδήποτε άλλο…