Εν αναμονή του pick-up της Tesla και την πιθανότητα ηλεκτρικής βερσιόν του F-150, η πρωτοεμφανιζόμενη Bollinger αποκάλυψε την πρότασή της στην κατηγορία των ηλεκτροφόρων off-road.

Σύμφωνα με την εταιρία, το B1 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα. Οι επιρροές από το Willys Jeep είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όμως οι επιδόσεις προσεγγίζουν περισσότερο το Grand Cherokee SRT8. Οι μπαταρίες των 60 ή 100 kW συνεργάζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που στέλνει 360 ίππους και 64 κιλά ροπής στους 4 τροχούς. Το μέγεθος της μπαταρίας ορίζει την αυτονομία, ήτοι 200 χιλιόμετρα max η μικρή και 320 η μεγάλη. Το 0-100 διαρκεί μόλις 4,5” και η τελική ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα, τιμές εντυπωσιακές για τα 1.770 κιλά του.

Η κατανομή βάρους βρίσκεται στο 50-50, ενώ το Β1 μπορεί να ρυμουλκήσει άνετα μέχρι 3 τόνους. Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 7 ώρες για την «60αρα» μπαταρία και 12 για την «100αρα», αλλά με τη χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στα 45 και 75 λεπτά αντίστοιχα.

Η Bollinger στοχεύει στη διάθεση του μοντέλου της από το 2019, ωστόσο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με εξωτερικούς συνεργάτες για την ανάθεση της κατασκευής του.