Gerhard Berger: H Formula E δεν είναι motorsport!

Σχετικά άρθρα

Αβέβαιο προμηνύεται το μέλλον του DTM μετά την (αιφνιδιαστική) ανακοίνωση της Mercedes ότι αποσύρεται από το πρωτάθλημα στο τέλος του 2018. Μπορεί να έχουμε ακόμη δρόμο μέχρι το τέλος της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου, αλλά οι αποφάσεις εκ μέρους της ITR, της οργάνωσης που έχει τα δικαιώματα του DTM, για το τι μέλλει γενέσθαι πρέπει να ληφθούν το συντομότερο δυνατό και όχι εν θερμώ.

Πριν 3 μήνες, ο Gerhard Berger διαδέχτηκε την εμβληματική προσωπικότητα του Hans-Werner Aufrecht, πατέρα της AMG και του σύγχρονου DTM, αλλά ο ίδιος δε θα μπορούσε να φανταστεί  όταν ανέλαβε το “τιμόνι” του DTM ότι θα έπρεπε μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα να πάρει, μαζί με τους συνεργάτες του, αποφάσεις που αφορούν, όχι την βελτίωση του πρωταθλήματος, αλλά την επιβίωση πια του θεσμού.

Τα νέα της περασμένης Δευτέρας ήταν αιφνιδιαστικά. Nαι μεν στους αγώνες της Μόσχας υπήρχαν κάποιες διαφωνίες, αλλά κανείς δεν ήξερε για την αποχώρηση της Mercedes.

Δεδομένου ότι υπάρχει ενάμισης χρόνος ακόμη που θα βλέπουμε τις τρεις premium εταιρείες στο DTM, οι υπεύθυνοι καλούνται να καταστρώσουν τα σχέδια τους για τη μετά Mercedes εποχή, εργαζόμενοι πάνω σε μία πλατφόρμα χωρίς την εταιρεία από τη Στουτγάρδη, αλλά όχι απαραίτητα και με δύο εταιρείες ξανά.

Είναι σημαντικό να μιλήσουμε με την Audi και την BMW για το πώς φανταζόμαστε το μέλλον του DTM. Πρέπει να εξελίξουμε ένα νέο concept για το πρωτάθλημα με σκοπό να προσελκύσουμε νέους κατασκευαστές. Το DTM ήταν ανέκαθεν μία σημαντική πλατφόρμα ανάδειξης νέων οδηγών και κατασκευαστών, είναι καταπληκτικό πρωτάθλημα!

Ο Αυστριακός έχει ήδη στείλει ανοιχτή επιστολή στον CEO της Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne για μια πιθανή επιστροφή της Alfa Romeo στο DTM, ενώ, ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dieter Gass, αποκάλυψε στο πλαίσιο του πέμπτου γύρου του πρωταθλήματος ότι υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα συζητήσεις μεταξύ της ITR και κατασκευαστών για συμμετοχή τους στο DTM το 2019. Γεγονός που επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Berger:

Σίγουρα η προσέλευση νέων κατασκευαστών είναι μία επιλογή, πάνω στην οποία εργαζόμαστε. Πρέπει να δούμε πώς θα είναι το πρωτάθλημα από το 2019 και μετά.

Πρέπει να περιμένουμε πώς θα αντιδράσουν οι δύο εναπομείναντες κατασκευαστές ώστε να αξιολογήσουμε την σοβαρά την έκταση της σοβαρότητας της υπάρχουσας κατάστασης.

DTM δεν είναι μόνο αγώνες, αγωνιστικά και οδηγοί, αλλά είναι ένας οργανισμός προπάντων που εργάζονται σε αυτόν πάρα πολλοί. Έτσι, συντρέχουν πολλοί λόγοι για τη διατήρηση του οργανισμού αυτού και για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον 58-χρονο πρωήν πιλότο της Formula 1.

Μηχανικοί, μεταφορείς, διοργανωτές, και άλλες πολλές θέσεις εργασίας εξαρτιόνται άμεσα από το DTM. Επίσης, μιλάμε για το “φυτώριο” των επόμενων Wehrlein και Auer. Είναι ο δρόμος για την εξέλιξη των οδηγών στα μεγάλα πρωταθλήματα. Η ADAC παρέχει αμέριστη βοήθεια στη διοργάνωση και η Formula 3 τρέχει στο πλαίσιο των αγώνων του DTM.

Για όλα αυτά αξίζει να αγωνιστούμε για το μέλλον του DTM.

Ωστόσο, ο Berger εξαπέλυσε τα βέλη του προς την Formula E και το γενικότερο “θόρυβο” που γίνεται γύρω από αυτήν. Μας αρέσει ή όχι, πλέον τα παραδοσιακά motorsports φτάνουν στη δύση τους και σε ένα πρωτάθλημα, όπως αυτό της Formula E, οι κατασκευαστές βρίσκουν ένα ευρύ πεδίο να πειραματιστούν και να περάσουν την τεχνολογία μελλοντικά στα αυτοκίνητα δρόμου.

Ανέκαθεν ήμουν της άποψης ότι η Formula E δεν είναι motorsport! Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έχει τέτοιες προεκτάσεις.

Η μετάβαση στη Formula E υπαγορεύτηκε από το marketing της Mercedes και είναι κατανοητό αυτό.

 

 

 

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...