Όπου υπάρχει καπνός ,υπάρχει και φωτιά, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας και το DTM αλλάζει σελίδα από φέτος, με το το μεγάλο κεφάλαιο που ακούει στο όνομα “Ηans-Werner Aurfecht” να κλείνει οριστικά.

Χθες, επιβεβαιώθηκε με κάθε επισημότητα ότι ο Αυστριακός πρώην πιλότος της Formula 1 και πρώην συνιδιοκτήτης της ομάδας της Toro Rosso αναλαμβάνει καθήκοντα προέδρου της ITR (Internationalen Tourenwagen Rennen e.V), της οργάνωσης, δηλαδή, που ελέγχει το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Παρά τις αρχικές του διαψεύσεις πριν δυόμισι μήνες, ο Βerger δέχθηκε να αναλάβει τα ηνία του κορυφαίου πρωταθλήματος τουρισμού του κόσμου, και σε συνεργασία με τα άλλα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, θα χαράξει την κατάλληλη στρατηγική για την μελλοντική επιτυχία του θεσμού.

Μετά από 31 ολόκληρα χρόνια, ο “πατέρας’ του DTM, και “κ.AMG”, 0 78-χρονος Aufrecht, αφήνει τον προεδρικό θώκο, έχοντας οδηγήσει το DTM στην κορυφή. Επί των ημερών του επετεύχθη η διεθνοποίηση του θεσμού, με την εισαγωγή της Class One των 155 V6 Ti, C Class W202 και Calibra V6, την “χρυσή τετραετία” (1993-1996) δηλαδή, αλλά ήταν και αυτός που και με τις δικές του προσπάθειες, έπεισε τους κατασκευαστές να επανέλθουν το 2000, ύστερα από τέσσερα χρόνια “σιωπής” του πρωταθλήματος.

Όπως είναι φυσικό, ο Berger πιάνει αμέσως δουλειά και με τις σημαντικές αλλαγές που θα έχουμε φέτος, το πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό, γεγονός που κάνει τον Αυστριακό να ανυπομονεί για την έναρξή του.

Ξεκίνησα την αγωνιστική μου καριέρα σε πρωταθλήματα Τουρισμού και πάντα παρακολουθούσα τα τεκτενόμενα του DTM με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το DTM είναι ένα πρωτάθλημα με ανεξάρτητους κανονισμούς, με δυνατούς συμμετέχοντες κατασκευαστές, κορυφαίους χορηγούς, σημαντικές διεθνείς συνεργασίες και πολλούς φιλάθλους. Είναι μια καλή βάση και, ως πρώτη δουλειά, θα επικεντρωθώ μαζί με με τους συνεργάτες μου στη χάραξη μιας στρατηγικής πορείας για το μέλλον του θεσμού.

Αυτό θα επιτευχθεί και με την περαιτέρω ανάπτυξη των διεθνών μας συνεργασιών, ακόμη και με καινούριους κατασκευαστές, με την εξέλιξη εντυπωσιακών αγωνιστικών και ενός format αγώνων που θα συνδυάζει το sport και το θέαμα.

Στις τακτικές εκλογές των μελών του διοικητικού συμβουλίου, ο 40-χρονος Florian Zitzlsperger εξελέγη ως νέο μέλος στην εκτελεστική επιτροπή της ITR, με καθήκοντα το μάρκετινγκ, την οργάνωση και τις επικοινωνίες του συγκεκριμένου οργανισμού. Ο ίδιος δήλωσε για την ανάληψη της προεδρίας της ITR από τον Berger:

Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που θα έχουμε στην οργάνωση τον Gerhard, έναν ιδιαίτερα έμπειρο άνθρωπο. Λόγω της εμπειρίας του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αυτής στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, είναι ο ιδανικός διάδοχος του Hans-Werner Aufrecht, ο οποίος έθεσε τις βάσεις του DTM. Χωρίς αυτόν, δε θα υπήρχε το DTM. Για την πετυχημένη του πορεία και για το πάθος που επέδειξε στη δουλειά του, αξίζει το θαυμασμό, το σεβασμό και την ευγνωμοσύνη μας.

Μαζί με τον Aufrecht, απομακρύνονται απ΄το διοικητικό συμβούλιο οι Hans-Jürgen Abt και Walter Mertes. Ο πρώτος συνεχίζει την ενασχόληση του με το DTM ως αγωνιστικός διευθυντής της Audi Sport Team Abt Sportsline και ο δεύτερος ως ο σύνδεσμος με τους χορηγούς του πρωταθλήματος. Επίσης, είναι υπεύθυνος του marketing της Ευρωπαϊκής Formula 3, του “προθάλαμου”, στην ουσία, για την συμμετοχή στο DTM και τη Formula 1.

Με την αλλαγή στην ηγεσία, περιμένουμε και άλλους “παίκτες” στη σκακιέρα του πρωταθλήματος, με το θέμα της Class Οne να έχει παγώσει προσωρινά, αλλά με τις δηλώσεις του ο Berger αφήνει να εννοηθεί ότι θα αναζητήσει συνεργασίες, ίσως και με εταιρείες με πρότερη εμπειρία στο θεσμό (Marchionne ακούς;).

Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η μετάβαση στους κινητήρες της Class One (τετρακύλινδροι, turbo κινητήρες), δηλαδή τη σχεδίαση αυτών από λευκό χαρτί για όλους τους κατασκευαστές και τη διεθνοποίηση του θεσμού, αφού η δυνατότητα προσέγγισης (νέων) αγορών μέσω των αγώνων θα κάνει τις εταιρείες να επανασχεδιάσουν τις αγωνιστικές προτεραιότητές τους.

  • Anestis Genk

    Θα προτιμούσα να υπάρχουν νομικά θεσμοθετημένες κατηγορίες αυτοκινήτων με διαστάσεις, βάρη και μοτέρ και πάνω σε αυτές να βασίζονται τα αγωνιστικά. Έτσι άλλωστε ξεκίνησαν οι αγώνες τουρισμού, με τα τουριστικά αυτοκίνητα.

  • Mika

    Oποτε δεν θα τον βλεπουμε πια τακτικα στα paddock της F1??
    Iσως εμφανιζεται επιλεκτικα σε καποιους αγωνες…

    • Sciroccomaniac

      Aσ’τον να βάλει λίγο τάξη στο πρωτάθλημα!!
      Αναμένω τις επαφές του με άλλους κατασκευαστές, όπως είπε και στις δηλώσεις του μετά την επισημοποίηση του νέου ρόλου του.
      Μέχρι και του χρόνου, θα μείνουν ίδιοι οι κανονισμοί, αφού και η εξέλιξη έχει παγώσει από 1η Μαρτίου. Το θέμα είναι να πείσει τους τρεις κατασκευαστές να επενδύσουν στην Class One οταν έρθει με το καλό και να γίνει το πολυπόθητο άνοιγμα σε Αμερική και Ιαπωνία, χωρίς ωστόσο τα “παρατράγουδα” της Class One του 1996

    • Mika

      Μακαρι να κανει δουλιτσα και να μην ειναι μονο ενα ομορφο διαφημιστικο προσωπο!
      Θελει αρκετη διπλωματια για να κανει ανοιγμα και σε αλλους κατασκευαστες…