Πριν δύο περίπου εβδομάδες, είχαμε γνωρίσει τον Erik Brandenburg, έναν χειρουργό από τη Γερμανία, ο οποίος έτρεξε στο Transsyberia Rallye με μια 911  “Safari”. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ενθαρρυντικό, και καλύτερο από ό,τι θα περίμενε κάποιος, καθώς σε σημεία ήταν καλύτερη και από τις εργοστασιακές Cayenne. Τελικά, ο Brandenburg κέρδισε την κατηγορία του, όντας 9ος στη γενική κατάταξη, και μετά τον αγώνα αποφάσισε να κατασκευάσει τρία αντίγραφα του αυτοκινήτου του.

Όπως καταλαβαίνεις, ο Δόκτωρ Brandenburg είναι “αρρωστάκι” με τις Porsche, και δη, τις “off-road” Porsche (όχι, δε θα μιλήσουμε για Cayenne). Tο άγχος, η πίεση, το ζήτημα ζωής και θανάτου του λειτουργήματός του, τον κάνουν να θέλει να βρει προσωρινούς τρόπους φυγής. Άλλοι θα έτρεχαν, θα έκαναν ποδήλατο, γυμναστική, θα διάβαζαν ένα καλό βιβλίο.

Όχι όμως ο Brandenburg. Μετά από μια κοπιαστική μέρα, βρίσκει τη γαλήνη στο αυτοκίνητο. Μια 911 “Safari”. ‘Eνα αυτοκίνητο που ξέρει κάθε του βίδα, έχει μάλιστα μετατρέψει γύρω στις 25 911 σε off-road. Kαι κάθε μία είναι διαφορετική. Επίσης, τυγχάνει να είναι και οδηγός αγώνων, καθώς έχει συμμετάσχει σε Camel Trophy, Trans-Siberian Rally, εκεί, στην απεραντοσύνη της ερήμου και της μοναξιάς, με 20 ώρες καθημερινής οδήγησης, επισκευών και κούρασης.

Ο άνθρωπος ζει για να οδηγεί. Να απολαμβάνει κάθε στροφή, κάθε κατέβασμα και ανέβασμα ταχύτητας, η αδρεναλίνη στο μέγιστο βαθμό.  Η προσωπική του ελευθερία, πέρα από συμβάσεις και καθωσπρεπισμούς. Μια διαφυγή απ΄την κόλαση της καθημερινότητας.

Εγώ θα κρατήσω κάτι απ΄το τέλος της συνέντευξης που θα δεις στο παρακάτω βίντεο, ίσως το σημαντικότερο. Μια φράση-στάση ζωής για όλους:

Ζήσε το τώρα στο μέγιστο βαθμό. Η ζωή μπορεί να τελειώσει αύριο.

Επίσης, στο δεύτερο μέρος του βίντεο, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα “άδυτα” του αρχείου της Porsche, με μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία από την δεκαετία του 1930.