Η Porsche έχει χωρίς αμφιβολία μία από τις πλουσιότερες ιστορίες στα motorsports. Συγκεκριμένα, η 911 έχει συμμετάσχει και έχει κερδίσει κυριολεκτικά, χιλιάδες αγώνες. Μία νίκη που της “ξέφυγε” μέσα από τα χέρια της όμως, είναι αυτή του East African Safari Rally του 1978.

Έπειτα από την εμπλοκή της ως εργοστασιακή ομάδα από το 1968 έως και το 1970, η Porsche επέστρεψε στον χώρο με την 911 SC “Safari”, την πρώτη 911 που μετατράπηκε σε rally car από την ίδια την Porsche. O όρος “μετατράπηκε” παρεμπιπτόντως, χρησιμοποιείται με την ευρεία έννοια αφού με εξαίρεση το roll-cage, την ανάρτηση, τα ελαστικά, κάποια προστατευτικά και τα extra φωτιστικά σώματα, το αυτοκίνητο ήταν πρακτικά stock. Η 911 SC “Safari” βρισκόταν στην πρώτη θέση του East African Safari Rally του 1978 για πάρα πολλές ώρες αλλά στο τέλος, αφού χτύπησε μία πέτρα, έχασε τη νίκη από το Peugeot 504.

Φτάνουμε στο 2007, όταν ο Erik Brandenburg έτρεξε στο Transsyberia Rallye με μια 911 σαν αυτή που βλέπεις παραπάνω. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ενθαρρυντικό, και καλύτερο από ό,τι θα περίμενε κάποιος, καθώς σε σημεία ήταν καλύτερη και από τις εργοστασιακές Cayenne. Τελικά, ο Brandenburg κέρδισε την κατηγορία του, όντας 9ος στη γενική κατάταξη, και μετά τον αγώνα αποφάσισε να κατασκευάσει τρία αντίγραφα του αυτοκινήτου του. Αυτό που βλέπεις είναι ένα από αυτά.

Βασίζεται στο σασί της 911SC, το οποίο έχει ενισχυθεί, και ο κινητήρας του είναι ένας 3,2-λίτρων, από την 911 Carrera (964). Αποδίδει 230 άλογα, αλλά συνδυάζεται με ένα κοντό κιβώτιο, για καλύτερη επιτάχυνση μετά από τις εξόδους των στροφών, με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Πατάει σε ζάντες 16 ιντσών, με off-road ελαστικά 215/85, ενώ φοράει αμορτισέρ της Bilstein, που κρατούν σταθερό το αυτοκίνητο, ακόμα και μετά από άλμα 20 μέτρων.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση, έχει διανύσει 142.000 χλμ., με την τιμή του να ανέρχεται στα €129.900.