Η BP έχει ξεκινήσει συνομιλίες με κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων προκειμένου να προσφέρει σταθμούς επαναφόρτισης μπαταριών στο δίκτυο της πρατήριων καυσίμων ανά τον κόσμο, καθώς επιδιώκει να επωφεληθεί από τη σταδιακή απόσυρση των πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων.

Η αναμενόμενη ταχεία ανάπτυξη της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων τις επόμενες δεκαετίες, απειλεί το επιχειρηματικό μοντέλο των πετρελαϊκών εταιρειών, καθώς η ζήτηση για τα καύσιμα, μπορεί να φτάσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα από τα τέλη του 2020, σύμφωνα με εκτιμήσεις ορισμένων εταιρειών πετρελαίου.

Προσβλέποντας σε ένα κομμάτι της αναπτυσσόμενης αγοράς, η BP εξετάζει τρόπους να εμπλακεί στον τομέα. Η Shell έχει ήδη ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης μπαταριών σε μερικά από τα πρατήρια καυσίμων της στη Βρετανία και την Ολλανδία.

Ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους προβλέπεται να αυξηθεί σημαντικά τις επόμενες δεκαετίες, ιδιαίτερα στις πόλεις, με την BP να υπολογίζει ότι θα φθάσουν τα 100 εκατομμύρια μέχρι το 2035, από 1,2 εκατομμύρια το 2015. Η BP μαζί με τους ανταγωνιστές της, συμπεριλαμβανομένης της Shell, δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε ένα σαφές πλάνο, ως προς την παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας όπως η ηλιακή και η αιολική.

Στις σχετικές ειδήσεις, η BP επέστρεψε στα κέρδη στο β΄ τρίμηνο και απέδειξε την ικανότητά της να δημιουργεί κεφάλαια ξανά, με ελαφρώς υψηλότερες πετρελαϊκές τιμές από ό,τι το προηγούμενο έτος και βαθιές περικοπές κόστους που έχουν αναδιαμορφώσει τον βρετανικό πετρελαϊκό κολοσσό.

Η ΒΡ ανακοίνωσε ότι τα κέρδη από το κόστος αντικατάστασης –μέτρηση παρόμοια με αυτή που ανακοινώνουν οι αμερικανικές πετρελαϊκές εταιρείες για τα κέρδη- διαμορφώθηκαν στα 553 εκατ. δολάρια για τη χρήση, σε σχέση με τις ζημιές των 2,2 δισ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δημιούργησε 4,9 δισ. δολάρια σε λειτουργικές ταμειακές ροές στο β΄ τρίμηνο, έναντι των 3,9 δισ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο. Η παραγωγή πετρελαίου και αερίου αυξήθηκε 9,9% στα 2,4 εκατ. βαρέλια. Η εταιρεία βρίσκεται στο μέσον ενός σχεδίου αύξησης της παραγωγής κατά 800.000 βαρέλια ημερησίως μέχρι το 2020.

Το κόστος που σχετίζεται με τη διαρροή στον Κόλπο του Μεξικού το 2010 ήταν ο κύριος λόγος για την αύξηση του καθαρού χρέους στα 39,8 δισ. δολάρια έναντι των 30,9 δισ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.

Αναμένουμε ότι αυτό θα βελτιωθεί στο β΄ μισό καθώς αυτές οι πληρωμές μειώνονται και συνυπολογίζονται τα έσοδα από τις πωλήσεις προς το τέλος του έτους,

ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής Brian Gilvary.