Οι μηχανικοί της Toyota το τελευταίο διάστημα έχουν προχωρήσει στη κατοχύρωση αρκετών πατεντών. Ανάμεσά τους συναντάμε αρκετές φιλόδοξες αλλά και πρακτικές ιδέες. Αρχικά η ιαπωνική εταιρία θέλοντας να βάλει ένα τέλος στα αντικείμενα που πέφτουν ανάμεσα στην κεντρική κονσόλα και στα καθίσματα, σχεδίασε έναν τρόπο που τα αντικείμενα (κέρματα, κλειδιά, στυλό κτλ), μαζεύονται σε ένα δοχείο κάτω από τα μπροστά καθίσματα, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορούν με εύκολο τρόπο να τα απομακρύνουν.

Η Toyota επίσης έχει καταθέσει μια πατέντα που επιτρέπει ένα χειροκίνητο κιβώτιο να μπορεί να επιλέξει μόνο του την “Νεκρά”. Η επιλογή γίνεται μέσω μιας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου που μπορεί να χειριστεί τον συμπλέκτη και το κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης το σύστημα μπορεί να απαγορεύσει τον οδηγό να επιλέξει λάθος σχέση στο κιβώτιο, αναλόγως με την ταχύτητα που κινείται το αυτοκίνητο. Μια συσκευή σαν και αυτή θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στη μικρότερη φθορά του συμπλέκτη και του βολάν.

Και η Toyota δεν σταματά εδώ. Έχει κατοχυρώσει μια πατέντα προκειμένου η μπαταρία των ηλεκτρικών και των υβριδικών αυτοκινήτων να μπορεί να συγκρατηθεί αλλά και να προστατευτεί από το πλαίσιο του αυτοκινήτου σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ έχει πατεντάρει και ένα σύστημα που το ονομάζει “Navigation System and Method for Determining a Vehicle Route Optimized for Maximum Solar Energy Reception” που μπορεί να κατευθύνει ένα όχημα με τέτοιο τρόπο, ώστε το σύστημα πλοήγησης να μπορεί να προσαρμόζει την διαδρομή του, για να έχει το αυτοκίνητο μέγιστη έκθεση στον ήλιο. Καταλαβαίνεις πως το σύστημα αυτό θα μπορούσε να βρει υλοποίηση σε κάποιο υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota που φέρει φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή, ώστε να φορτίζουν έτσι οι μπαταρίες του, μέσω της ηλιακής ενέργειας. Επί τους παρόντος, το μόνο μοντέλο της Toyota που φέρει φωτοβολταϊκά στην οροφή είναι το Prius Plug-in Hybrid.