Πριν περίπου δύο εβδομάδες, η πρωτοεμφανιζόμενη Bollinger αποκάλυψε την πρότασή της στην κατηγορία των ηλεκτροφόρων off-road, και σύμφωνα με την εταιρία, το B1 κατάφερε να προσελκύσει πάνω από 6.000 πελάτες, οι οποίοι δήλωσαν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν μια κράτηση γι’αυτό.
Πιο συγκεκριμένα, αυτές οι “κρατήσεις” δεν είναι υποχρεωτικές για την ώρα, και δεν απαιτούν χρήματα, μόνο μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κάποια άλλα στοιχεία επικοινωνίας. Δεν θα είχε νόημα να δοθούν προκαταβολές στην Bollinger, καθώς η εταιρία δεν έχει δηλώσει ακόμη πόσο θα κοστίζει το ηλεκτρικό pick-up της. Αυτό θα το μάθουμε αργότερα μέσα στο έτος, και τότε η Bollinger θα ξεκινήσει τη συλλογή προκαταβολών ύψους 1.000 δολαρίων.
Να θυμίσω ότι το B1 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα. Οι επιρροές από το Willys Jeep είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όμως οι επιδόσεις προσεγγίζουν περισσότερο το Grand Cherokee SRT8. Οι μπαταρίες των 60 ή 100 kW συνεργάζονται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, που στέλνει 360 ίππους και 64 κιλά ροπής στους 4 τροχούς. Το μέγεθος της μπαταρίας ορίζει την αυτονομία, ήτοι 200 χιλιόμετρα max η μικρή και 320 η μεγάλη. Το 0-100 διαρκεί μόλις 4,5” και η τελική ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα, τιμές εντυπωσιακές για τα 1.770 κιλά του.
Η κατανομή βάρους βρίσκεται στο 50-50, ενώ το Β1 μπορεί να ρυμουλκήσει άνετα μέχρι 3 τόνους. Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 7 ώρες για την «60αρα» μπαταρία και 12 για την «100αρα», αλλά με τη χρήση ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στα 45 και 75 λεπτά αντίστοιχα.
Η Bollinger στοχεύει στη διάθεση του μοντέλου της από το 2019, ωστόσο βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με εξωτερικούς συνεργάτες για την ανάθεση της κατασκευής του.