Το 1992 ήταν μια ιστορική χρονιά για την αυτοκίνηση, καθώς η McLaren παρουσίασε την F1, και αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα supercars από τη δεκαετία του ’90 που θα μείνουν χαραγμένα με χρυσά γράμματα. Για τον εορτασμό των 25 χρόνων, η βρετανική εταιρία ανέβασε το συγκεκριμένο video, όπου θα δεις τον Gordon Murray να μιλάει για το εκπληκτικό δημιούργημα του.

Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε χωρίς περιορισμούς σε κόστος και τεχονολογία. Η McLaren F1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με ανθρακονημάτινο chassis. Οι ζάντες ήταν κατασκευασμένες από κράμα μαγνησίου. Για το υποπλαίσιο χρησιμοποιήθηκε τιτάνιο. Από το ίδιο, ελαφρύ υλικό κατασκευάστηκαν τα πεντάλ ενώ ακόμα και οι βελόνες στον ούτως ή άλλως χειροποίητο πίνακα οργάνων κατασκευάστηκαν ξεχωριστά. Στο πίσω μέρος, ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.1 λίτρων, απέδιδε πάνω από 620 άλογα ενώ για την μόνωση του engine bay, επιλέχθηκε ο χρυσός.

Διάβασε ακόμα: Η ιστορία πίσω από το ρεκόρ των 386,7 χλμ/ώρα της McLaren F1

Δεν ξέρω αν θα δημιουργηθεί ποτέ αυτοκίνητο σαν την F1. Έχουν κατασκευαστεί τεχνικά ανώτερα αυτοκίνητα αλλά αυτή η “no compromise” φιλοσοφία δύσκολα θα επαναληφθεί στο μέλλον. Κατασκευάστηκαν μόλις 106 μονάδες, και μερικές από αυτές σήμερα πωλούνται για 10 εκατ. δολάρια., γι’αυτό και η βρετανική εταιρία έχει ακόμα αρκετά ανταλλακτικά για αυτήν.

Πέρσι, η εταιρία είχε αποφάσισε να ξανά δημοσιεύσει το αρχικό δελτίο τύπου, καθώς και τις πρώτες φωτογραφίες, όπως γίνεται στη σημερινή εποχή του internet, σε σύγκριση με τον τρόπο του έντυπου -τότε- τύπου να ήταν διαφορετικός.

  • ενα μοναδικο διαμαντι της συγχρονης αυτοκινησης..

  • Marios Georgiades

    Προσκυνώ απλα

  • ΙΣΩΣ…τι ισως…ΧΑΛΑΡΑ οτι καλυτερο εχει να δειξει η αυτοκινηση μεχρι σημερα !!!!!!

  • Anestis Genk

    Για μένα παραμένει το καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν είναι τέλειο όμως. Θα μπορούσε να έχει μοτέρ F1, ένας V12 Honda θα ήταν καλός (κατά τα πρότυπα της F50).

    Επίσης δεν υπήρχε τότε η τεχνολογία για δρομίσια κάρμπον φρένα και το έχει πει και ο Gordon πως τα δοκίμασαν αλλά δεν κάναν για τον δρόμο. Πλέον θα μπορούσε να έχει ανώτερα φρένα (carbon ceramic).

    Τέλος τρέχει σε winblows και έχουν κάτι λάπτοπ από τότε. Μεγάλο fail να βασιστείς σε ένα OS που είναι τόσο κακό. Κατ’εμέ πρέπει να βγάλουν νέες ηλεκτρονικές.

    Τα λαμπατέρ θα μπορούσαν επίσης να βελτιωθούν με την σημερινή τεχνολογία. Αυτά και μόνο αυτά.

    • DarkV12Tdi

      Κάποιοι ιδιοκτήτες F1 ,έχουν αλλάξει κάποια πράγματα.Έχω δει και παρατηρήσει διαφορές κατά καιρούς στο Youtube,πχ να έχουν βάλει Led φανάρια STOP και όχι τα Αυθεντικά της F1 ,και εμπρός άλλα διαφορετικού τύπου φανάρια,προφανώς ποιο νέας τεχνολογίας,μερικά έχουν Κεραμικά φρένα (carbon ceramic).

    • Giannisk

      Δεν την πειράζεις. Είναι τόσο τέλεια που λατρεύεις και τα ελλατώματά της.

    • DarkV12Tdi

      To Ξέρω,αν την είχα θα την άφηνα όπως είναι. Αλλά όσοι τις πείραξαν είναι ιερόσυλοι ή απλά τσιγκούνηδες να βάλουν φανάρια από την Μc laren και να είπαν…ας βάλω Led από κάποιο Μαγαζί Shop parts ποιο φτηνά θα είναι :P Εξάλλου αν τα πίσω φανάρια τα παραγγείλει για Λεωφορείο BOVA πάνε κουτί και με λoγική τιμή :P

    • DarkV12Tdi

      Το βρήκα, προχώρα το βίντεο και δες στο 7:03 led φώτα πίσω. https://www.youtube.com/watch?v=oya_sOHj2J0

    • Giannisk

      Απαράδεκτο. Δείχνει πολύ φθηνό.

    • DarkV12Tdi

      όντως.

    • manowar

      ανεστη διωξε με κλωτσες αυτον που μπηκε στο pc σου και γραφει….ο φαμπρικαντο μπορει να ειναι η ο αλλος ο ψηλος…χαχαχαχαχα

    • Anestis Genk

      λολ γιατί το λες αυτό;

  • manowar

    γμσετα οσο διαωβαζεις τα χαρακτιριστικα τοσο πιο πολυ ψαρωνεις…

  • Giannisk

    Για εμένα η F1 είναι το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης και όχι η F40. Έθεσε νέα στανταρ στο όρο supercar. Αν είχα την ευκαρία να οδηγήσω οποιοδηποτε αυτοκινητο θέλω, θα ήταν η F1.

  • Mika

    Aυτοκινητο μυθος….