Spy Photos: Audi e-tron quattro

Σχετικά άρθρα

Η Audi έχει ξεκινήσει να θέτει τις βάσεις για την επιθετική της στρατηγική όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, καθώς έχει ανακοινώσει ότι θα βγάλει στην αγορά 3 e-tron μοντέλα μέχρι το 2020. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα συμβάλουν ώστε το 1/3 των συνολικών πωλήσεών της -έως το 2025- να είναι φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.

Το πρώτο εξ αυτών θα είναι το e-tron quattro, το ηλεκτρικό SUV που αρχικά ήταν γνωστό ως Q6 e-tron, και σήμερα βλέπουμε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του, που μας δίνουν μερικές λεπτομέρειες. Παρά το βαρύ καμουφλάζ διακρίνεται στο επάνω τμήμα της μάσκας από την πλευρά του οδηγού μια μαύρη σφαίρα, που είναι πολύ πιθανό να αφορά ένα σύστημα υποστήριξης οδηγού ή μια πανοραμική κάμερα ή κάποιου είδους αισθητήρας.

Το αυτοκίνητο θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του e-tron quattro concept που παρουσίασε η Audi στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2015, και αισθητικά φαίνεται να έχει χάσει αρκετά από τα φουτουριστικά στοιχεία του πρωτοτύπου. Η συναρμολόγηση του θα γίνεται στις Βρυξέλλες του Βελγίου και θα κυκλοφορήσει το 2018. Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα παράγονται και οι μπαταρίες που θα εφοδιάζεται το αυτοκίνητο, και γι’αυτό η Audi θα μεταφέρει την γραμμή παραγωγής του A1 στην Ισπανία, στο εργοστάσιο στο Martorell, ενώ η παραγωγή του Q3 από την χώρα της Ιβηρικής χερσονήσου θα μεταφερθεί στην Ουγγαρία.

Το πρωτότυπο βασίζεται στην δεύτερη γενιά του της MLB Evo πλατφόρμας του VW Group, την οποία θα χρησιμοποιεί και η έκδοση παραγωγής, και είχε μήκος 4,88 μέτρα, πλάτος 1,93 μέτρα, ύψος 1,54 μέτρα, διαθέτοντας ενεργή αεροδυναμική. Θα δανείζεται την τεχνολογία του R8 e-tron και θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά άξονα και δύο στους πίσω, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου κατασκευής LG Chem και Samsung SDI, που θα είναι τοποθετημένη κάτω από την καμπίνα των επιβατών, μεταξύ των δύο αξόνων.

Οι ηλεκτροκινητήρες του πρωτοτύπου απέδιδαν 435 άλογα με 800 Nm ροπής, με την μπαταρία ιόντων λιθίου να είναι χωρητικότητας 95 kWh και να προσφέρει στο πρωτότυπο αυτονομία 500 χλμ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...