Λίγες ώρες μετά την πρωινή διαρροή, η BMW παρουσίασε επίσημα τη Z4 Concept, και το μόνο που μπορείς να συμπεράνεις από τις -καλύτερης ποιότητας- φωτογραφίες είναι το πόσο σαγηνευτικά όμορφος είναι ο προπομπός της νέας Z4.

Οι καμπύλες και αναλογίες της συγκρίνονται μόνο με την Adriana Lima, με το Z4 Concept να διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία ενός κλασικού roadster. Έτσι, το αυτοκίνητο διαθέτει μακρύ μεταξόνιο, χαμηλή σιλουέτα και compact πίσω μέρος, με τον οδηγό να κάθεται σχεδόν στο κέντρο του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία της οδήγησης.

Σε γενικές γραμμές, ο σχεδιασμός φαίνεται να ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία που εισήγαγε η BMW με την 8-Series concept, με την BMW να αναφέρει ότι το Z4 Concept εμπνέεται από τα προηγούμενους roadster της εταιρείας. Προσωπικά, όμως, δεν βλέπω τίποτα ρετρό σχετικά με αυτό το σχήμα. Αντιθέτως, οι σχεδιαστές της BMW δημιούργησαν ένα υπέροχο στο μάτι μοντέλο με έντονες και δυναμικές γραμμές, με το μπροστά και το πίσω μέρος να είναι ιδιαιτέρως επιθετικό, που συνολικά απομακρύνεται από ορισμένα παραδοσιακά στοιχεία της εταιρίας.

Για παράδειγμα, τα προσανατολισμένα κατακόρυφα εμπρός φωτιστικά σώματα δεν ακολουθούν την οριζόντια διάταξη, που είναι γενικά ο κανόνας στα οχήματα της γερμανικής μάρκας. Επιπλέον, αντί για μπάρες στα “νεφρά”, υπάρχει ένα πολύπλοκο σχήμα ματιών, με τον προφυλακτήρα να διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, που θυμίζουν Μ μοντέλο.

Πατάει σε ζάντες 20″, οι οποίες “αγκαλιάζονται” από τα μυώδη φτερά, με τον πίσω ογκώδη προφυλακτήρα, που ενσωματώνει τις απολήξεις της εξάτμισης, να διαθέτει έναν μεγάλο carbon διαχύτη.

Περνώντας στο εσωτερικό, αυτό διαθέτει μινιμαλιστικό σχεδιασμό, ακολουθώντας την βασική διάταξη των σημερινών μοντέλων της BMW. Η εταιρία αναφέρει ότι η καμπίνα υιοθετεί τον χρωματισμό του αμαξώματος, δημιουργώντας μια οπτική σύνδεση του εξωτερικού με το εσωτερικό, με μόνο κάποια χρωμιωμένα στοιχεία να ξεχωρίζουν τα στοιχεία.

Τόσο ο πίνακας οργάνων, όσο και η κεντρική οθόνη έχουν προσανατολισμό προς τον οδηγό, και τοποθετούνται σχεδόν στο ίδιο ύψος, δίνοντας σχεδόν την εντύπωση μιας ενιαίας μονάδας. Ο οδηγός μπορεί επίσης να λαμβάνει πληροφορίες στο άμεσο οπτικό του πεδίο, μέσω του Head-Up Display, ενώ κανένας από τους διακόπτες δεν αποσκοπεί να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού από την εμπειρία του πίσω από το όμορφο τριάκτινο τιμόνι. Γι”αυτό εξάλλου και τα διακοσμητικά στοιχεία μέσα στην καμπίνα είναι μινιμαλιστικά.