Με την BMW να συνεχίζει τις δοκιμές ανάπτυξης της X7, διέρρευσε έγγραφο το οποίο αποκαλύπτει πως το μοντέλο αρχικά θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες.

Πρόκειται για τον 3,0-λιτρο TwinPower Turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων και 450 Nm ροπής στην έκδοση X7 xDrive 40i, ενώ η έκδοση X7 xDrive 50i θα φορά τον 4,4-λίτρων TwinTurbo Turbo V8 απόδοσης 450 ίππων με 648 Nm ροπής. Τέλος θα υπάρχει και η έκδοση X7 xDrive 40d που θα φορά έναν 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα. Αργότερα αναμένουμε και 12κύλινδρους κινητήρες, ενώ θα υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο, αυτό της 740e, που συνδυάζει τον twin-turbo 2.0-λίτρων βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 326 άλογα.

Το μεγάλο SUV θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από το 2018 και θα προσφέρεται και σε μια υπερπολυτελής έκδοση, με την βασική έκδοση της X7 να είναι διαθέσιμη με επταθέσια διάταξη, ενώ η υπερπολυτελής, που θα τοποθετηθεί απέναντι από την Bentley Bentayga, θα εξοπλίζεται μόνο τέσσερα καθίσματα, έχοντας παράλληλα και ξεχωριστή εμφάνιση, με τους πίσω επιβάτες να βιώνουν μια υπερπολυτελής εμπειρία. Ανάμεσα στα κλιματιζόμενα καθίσματα τύπου πολυθρόνας με μασάζ, θα υπάρχει μια κεντρική κονσόλα, ενώ στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων θα συναντάμε συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πρόθεση της BMW είναι να προσφέρει στην X7 το πιο πολυτελές εσωτερικό που διαθέτει αυτοκίνητο της γκάμας της.

Η υπερπολυτελής X7 είναι μέρος του σχεδίου της BMW να προσφέρει στην αγορά περισσότερα υπερπολυτελή μοντέλα. Η X7 που θα διαφέρει σχεδιαστικά από την X5, θα κατασκευάζεται στο αμερικάνικο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg. Στελέχη της BMW σημειώνουν πως δεν θέλουν να δημιουργήσουν Maybach εκδόσεις όπως κάνει η Mercedes, μιας και έχουν την Rolls-Royce που προσφέρει την “πεμπτουσία της πολυτέλειας” για όποιον την αναζητά. Το πολυτελές X7, που στην κορυφαία έκδοση του θα κοστίζει κοντά τις 200.000 δολάρια στις Η.Π.Α, δεν θα μοιράζεται κανένα του εξάρτημα με το SUV της Rolls-Royce, με το τελευταίο να διαθέτει χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, ενώ η X7 monocoque σασί. H BMW πιστεύει πως η υπερπολυτελής X7 θα αντιπροσωπεύει περίπου το 1% του συνόλου των πωλήσεων της X7.