Όπως είχε ανακοινώσει η Alpina παρουσίασε σήμερα την XB7, δηλαδή την βελτιωμένη έκδοση της BMW X7. Στο αισθητικό κομμάτι, οι αλλαγές της γερμανικής εταιρίας είναι διακριτικές, με την XB7 να διαθέτει νέο σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω προφυλακτήρα και τέλος τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες -σήμα κατατεθέν της Alpina- σε διάσταση 21 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχουν 23 ιντσών.

Οι μηχανικοί της Alpina έχουν επίσης εργαστεί στο σύστημα αερανάρτησης της X7. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν νέες ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ και τις αντιστρεπτικές, καθώς και ενισχύσεις στα γόνατα, που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος. Ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης, η ανάρτηση του XB7 μπορεί επίσης να ανεβάσει ή να χαμηλώσει το όχημα έως και 41 χλστ. Για την πέδηση, υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες σε κάθε άκρο, με τους δίσκους εμπρός να έχουν διάμετρο 394 χλστ. και 399 χλστ. πίσω.

Κάτω από το καπό, υπάρχει ο ίδιος κινητήρας που φοράει η B7 xDrive, δηλαδή ο twin-turbo V8 των 4,4-λίτρων, ο οποίος αποδίδει 15 άλογα περισσότερα, φτάνοντας τα 620 άλογα τις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με το κλασικό, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF και το σύστημα τετρακίνησης, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 4 δευτ.. Η τελική αγγίζει τα 290 χλμ., και το 400άρι το ολοκληρώνει σε 12.6 δευτ.

Η παραγωγή της XB7 θα πραγματοποιείται στο ίδιο εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το X7, δηλαδή στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας, στις Η.Π.Α.