Και ενώ ακόμα δεν έχει αφήσει πίσω της το Dieselgate, η διοίκηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προσθέτει και άλλο βάσανο στο κεφάλι της, καθώς εισαγγελείς από το Μόναχο βρήκαν έγγραφα που υποδηλώνουν ότι χιλιάδες Audi που εξάγονται σε Κίνα, Κορέα και Ιαπωνία μπορεί να έχουν τον ίδιο αριθμό πλαισίου.

Η ανακάλυψη αυτή πραγματοποιήθηκε, καθώς οι ερευνητές αναζητούσαν αρχεία της Audi σχετικά με το πολύκροτο σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων. Η επιδρομή των ερευνητών έγινε τον Μάρτιο, όταν το Γερμανικό υπουργείο Μεταφορών κατηγόρησε την Audi για εξαπάτηση των δοκιμών των εκπομπών ρύπων για 24.000 πετρελαιοκίνητα A7 και A8. Η Audi ανακάλεσε τα αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, και αναβάθμισε το λογισμικό τους για να μειώσει την ποσότητα του οξειδίου του αζώτου.

Ο αριθμός VIN (vehicle identification number) υποτίθεται ότι είναι ένα μοναδικός 17-ψήφιος αναγνωριστικό αριθμός για κάθε αυτοκίνητο, που σφραγίζεται κατά τη διάρκεια της παραγωγής και πρέπει να παραμένει αναλλοίωτος καθόλη τη διάρκεια της ζωής του οχήματος, επιτρέποντας έτσι στους ιδιοκτήτες να παρακολουθούν πράγματα, όπως το ιστορικό ιδιοκτησίας ή το αρχείο ατυχημάτων.

Σύμφωνα με τις πηγές, τα εν λόγω έγγραφα βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της αναζήτησης του τμήματος ελέγχου της Audi. Οι ανακριτές παραδέχτηκαν ότι δεν βρίσκουν τι θα μπορούσε να εξυπηρετήσει η παραγωγή οχημάτων με τον ίδιο αριθμό VIN. Τόσο η γερμανική νομοθεσία όσο και η νομοθεσία της ΕΕ ορίζουν ότι κάθε όχημα μπορεί να αναγνωριστεί από τον αριθμό πλαισίου, ο οποίος θα παραμείνει ενεργός για τουλάχιστον 30 χρόνια.

  • Smartass

    Fabricado!!!
    Αυτοκίνητα κλώνοι. Σαν το Star Wars.
    ΥΓ. Δεν βλέπω σχόλια από την ιερή τριάδα των εγκάθετων ψευδώνυμων.
    Μήπως η κακιά γάτα έφαγε δάχτυλα;;;
    :D

    • charris

      μη βιαζεσαι ρε…!!!

    • ελα παρε ενα !!!
      εδω οι αρχες δεν ξερουν που αποσκοπει αυτο….και εσυ μιλησες για φαμπρικαντο !!!!!!

    • manowar

      Και πρόσεξε Μιλαει μιλαει αναμασαει τα ιδια που αναμασαει καθε φορα που πεταγεται σαν την πτσα επιδη ποτε δεν σχολιαζει κατι που εχει σχεση με αυτοκινητο δες τι κανει ΔΕΝ δεν αναφερει το κομμάτι που λεει (γερμανοι εισαγγελείς)για ποιον λογο;γιατι σ λεει αυτοι μεσα στο ιδιο τους το κρατος αν στραβο πατησει κανεις και παρεκκλινει απο τον δικαιο δρομο που το κρατος ορίζει ,τοτε τον τιμωρούν και οι ίδιοι οι γερμανοι προσπαθουν αποδωσουν δικαιοσύνη..ποτε εγινε τελευταία φορα αυτο εδω περα με αυτες τις λερες που μας κυβερνάνε εμας;;εχει να αποδοθεί δικαιοσυνη καμια 30ρια χρονια..
      Δηλαδη κανει πως δεν βλεπει τιποτα παρα μονο κατηγοριες για ενα συγκεκριμένο έμβλημα επαναληπτικα σαν το καυστερο10χρονο και ποιος ο λογος που δεν κραζδι τιποτε αλλο παρα μονο αυτο;;επιδη οσο αφορα αυτοκινητα και οχι πολιτικη η vw εχει ανοιξει την πρωκταρα των ιαπωνων και τιυς εχει βαλει τρενα ολοκληρα μεσα που γερνουν σαν τα υποβρύχια που αγοραζε απο αυτους ο τζοχατζο..αυτο φαμπρικαντο

    • Mika

      Eγω λεω απο εδω και περα να του απανταμε με Despacito!
      Μη σου πω, να το βαζουμε και σε λινκ απο κατω!

    • manowar

      Χαχαχαχα βασε και δεν μπορώ να το ακουω αλλο.. Θα σπασω το ραδιόφωνο

    • manowar
    • Demetrios Hadjinicolaou

      Tί σημαίνει αὐτὸ τὸ fabricado, ποὺ γράφεις ἐδῶ καὶ μέρες/μῆνες; Καλοπροαίρετα ῥωτάω._

  • SAMURAI-66

    Δεν ξερεις με αυτους τους αθλιους αλητες στο group αν πρεπει τελικα να βαλεις τα κλαματα η τα γελια.
    Οτι απατη περνα απο ανθρωπινο μυαλο την εχουν εφαρμοσει,δεν προουνται ουτε στο ελαχιστο και συνεχιζουν.
    Κυριολεκτικα το ονειδος της παγκοσμιας βιομηχανιας αυτοκινητου οι γερμανοι με της εταιρειες τους εχουν ξεπερασει καθε οριο ανοχης και τους αξιζει να βαλουν λουκετο τουλαχιστον σε αυτους του vw group εδω και τωρα!
    Ενω προκαλει εντονη περιεργεια πως τους εμπιστευεται ο καταναλωτης με τα σκανδαλα που εχουν μαγειρεψει τοσα χρονια και τον εκμεταλλευονται ασχημα.
    Μα σκοπο το κερδος που ειναι και το ζητουμενο τους θα περιμενουμε την καμπανα που θα σημανει στην νεα απατη το αμεσως επομενο διαστημα γιατι τελος δεν βαζουν ποτε και σιγουρα κατι νεο θα τους βρουν!!

    • Pandal

      Εγώ δεν μπορώ να γράψω από τα γέλια 😂😂😂😂

  • Demetris Katsaris

    Τους τελείωσαν οι αριθμοί όπως οι διευθύνσεις ΙΡV4 και βάζουν τους ίδιους?
    Κόλλησε το μηχανάκι που χτυπάει τους VIN?
    Τι παίχτηκε?

  • Giannisk

    Ο αριθμός πλαισίου αποτυπώνεται σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου ανάμεσα σε αυτά και σε ταμπελάκι στο παρμπριζ αλλά ΚΑΙ στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, οπότε το ενδεχόμενο λάθους αποκλείεται. Είναι μοναδικός για κάθε αυτοκίνητο και βάσει αυτού, πολλά ανταλλακτικά (π.χ. κλειδιά) είναι επίσης μοναδικά για κάθε αυτοκίνητο. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πολλά σενάρια. Είτε πρόκειται για αυτοκίνητα σαβούρα που δεν πέρασαν το qc, τα ξαπόστειλαν στην Κίνα και για να θολώσουν τα νερά έβαλαν ίδιο vin. Είτε πρόκεται για κάποια “ειδική” παραγγελία με αυτοκίνητα που έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής αλλά και πολλά ακόμη σενάρια. Το σίγουρο είναι ότι ήθελαν αυτά τα οχήματα να έχουν ίδιο VIN είτε για να μπερδέψουν, είτε για να ξεχωρίσουν. Το λάθος όπως είπα αποκλείεται.

  • Θανασης

    Σιγά μην υπαρχει καμια σκοπιμότητα (οπως θα πουν άμεσα οι εν ελλαδι μέτοχοι του γκρουπ- ιδιοκτήτες vw group)