Και ενώ ακόμα δεν έχει αφήσει πίσω της το Dieselgate, η διοίκηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προσθέτει και άλλο βάσανο στο κεφάλι της, καθώς εισαγγελείς από το Μόναχο βρήκαν έγγραφα που υποδηλώνουν ότι χιλιάδες Audi που εξάγονται σε Κίνα, Κορέα και Ιαπωνία μπορεί να έχουν τον ίδιο αριθμό πλαισίου.

Η ανακάλυψη αυτή πραγματοποιήθηκε, καθώς οι ερευνητές αναζητούσαν αρχεία της Audi σχετικά με το πολύκροτο σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων. Η επιδρομή των ερευνητών έγινε τον Μάρτιο, όταν το Γερμανικό υπουργείο Μεταφορών κατηγόρησε την Audi για εξαπάτηση των δοκιμών των εκπομπών ρύπων για 24.000 πετρελαιοκίνητα A7 και A8. Η Audi ανακάλεσε τα αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, και αναβάθμισε το λογισμικό τους για να μειώσει την ποσότητα του οξειδίου του αζώτου.

Ο αριθμός VIN (vehicle identification number) υποτίθεται ότι είναι ένα μοναδικός 17-ψήφιος αναγνωριστικό αριθμός για κάθε αυτοκίνητο, που σφραγίζεται κατά τη διάρκεια της παραγωγής και πρέπει να παραμένει αναλλοίωτος καθόλη τη διάρκεια της ζωής του οχήματος, επιτρέποντας έτσι στους ιδιοκτήτες να παρακολουθούν πράγματα, όπως το ιστορικό ιδιοκτησίας ή το αρχείο ατυχημάτων.

Σύμφωνα με τις πηγές, τα εν λόγω έγγραφα βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της αναζήτησης του τμήματος ελέγχου της Audi. Οι ανακριτές παραδέχτηκαν ότι δεν βρίσκουν τι θα μπορούσε να εξυπηρετήσει η παραγωγή οχημάτων με τον ίδιο αριθμό VIN. Τόσο η γερμανική νομοθεσία όσο και η νομοθεσία της ΕΕ ορίζουν ότι κάθε όχημα μπορεί να αναγνωριστεί από τον αριθμό πλαισίου, ο οποίος θα παραμείνει ενεργός για τουλάχιστον 30 χρόνια.