Δεν χρειάζεται να περιμένουμε μέχρι την ερχόμενη Τρίτη, καθώς μόλις διέρρευσαν πολλές επίσημες φωτογραφίες της τρίτης γενιάς της Cayenne. Ναι, μπορεί να μην φαίνεται από τον εξωτερικό σχεδιασμό, καθώς αυτός ακολουθεί έναν εξελικτικό χαρακτήρα και αντλεί στοιχεία από τη νέα Panamera και την Macan, αλλά το μοντέλο είναι συθέμελα καινούριο.

Το επίσημο ντεμπούτο του νέου SUV της Porsche θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα, με το αυτοκίνητο να διαθέτει ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος. Το εσωτερικό του νέου γερμανικού SUV είναι παρόμοιο με αυτό της δεύτερης γενιάς της Panamera, με λιγότερα φυσικά κουμπιά, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνης ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Η γερμανική εταιρία αναφέρει ότι όλα τα πρωτότυπα της νέας γενιάς διένυσαν από το 2014, όταν και ξεκίνησε η εξέλιξη του μοντέλου, 4.400.000 εξαντλητικά χλμ. σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, με τη νέα Cayenne να βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιούν τα Audi Q7, Bentley Bentayga, VW Touareg και Lamborghini Urus.

Αυτή κάνει χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, με το βάρος της νέας Cayenne να μειώνεται έως και κατά 200 κιλά. Μηχανικά αναμένεται να φορά μια γκάμα κινητήρων έξι και οκτώ κυλίνδρων και ανάμεσά τους θα συναντάμε έναν turbo 2,9-λίτρων V6, έναν V8 4,0-λίτρων και έναν plug-in υβριδικό V6 3,0-λίτρων, ενώ αναμένεται και ένας diesel κινητήρας, οι πωλήσεις του οποίου θα καθυστερήσουν για τους ίδιους λόγους που η Porsche έχει σταματήσει προσωρινά να δέχεται παραγγελίες των Panamera Diesel.

  • MPAMPIS
    • Κώστας

      ναι μονο που η panamera παρουσιαστηκε νωριτερα απο το DS 7

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα…οταν η πορσε ειχε την κλασσική κοκκινη γραμμη 4S που ενωνε τα φανάρια πισω η σιτροεν εβγαζε ποδήλατα

    • Panayiotis Krge

      Χωρίς ερειστική διάθεση, αλλά όταν η Citroen έβγαζε το Traction Avant και έδειχνε πως θα φτιαχνονται τα αυτοκίνητα 60 χρόνια μετά (το 1937 είχε μπροστινή κίνηση και αυτομεταφερόμενο αμάξωμα), ο Porsche σχεδίαζε τον σκαραβαίο ο οποίος παράχθηκε λίγα χρόνια αργότερα.

    • manowar

      Ο πορσε εβγαλε αμιγώς ηλεκτρικό οχημα 40 χρονια πριν το 1937..ο πορσε με την μερσεντες εφτιαξαν οχημα το 1940που εσπασε το φραγμα το 450χιλιομέτρων σε δρομο με βοτσαλα.. οποτε με μαθηματικη ακρίβεια καταλαβαινεις ποσω ποντικογατες ειναι οι ανθρωποι της σιτροεν και καθε σιτροεν μπροστα στον φερντιναντ..ειναι αστειο να συγκρίνουμε..1890 παιδια..1890 λονχερ πορσε ελεκτρι καρ..μο ο αυτο τιποτε αλλο

    • manowar

      Χωρις ερειστικη διαθεση κουβέντα κανουμε και μιλαμε για ιστορικά γεγονότα..

    • Panayiotis Krge

      Προς θεού, δεν το είπα για να μειώσω τον Porsche και τον κάθε Porsche, απλώς για να σημειώσω ότι η Citroen κάθε άλλο παρά εφτιαχνε ποδήλατα.
      Άλλωστε πολλές τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε σήμερα παρουσιάστηκαν (η μπροστινή κίνηση και το αυτομεταφερόμενο που έγραψα παραπάνω ή η γραμμή παραγωγής στην Ευρώπη, τα δισκόφρενα, τα φώτα που στρίφουν αντίστοιχα με το τιμόνι ή οι ζώνες παραμόρφωσης) ή εφαρμόστηκαν πρώτη φορά από τη Citroen.

      Και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα παρεξηγηθώ, να διευκρινίσω ότι στην οικογένεια μου έχουμε αυτή τη στιγμή 3 γερμανικά αυτοκίνητα και κανένα Citroen (ή γαλλικό).

    • manowar

      Καλη η σιτροεν στα κυβικα της αλλα ο πορσε εφηυρε τρομερα πραγματα.ειχαν περασει με αυτοκινητο την ταχυτητα που πηγαιναν τα αεροπλανα τοτε

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Α λα Panamera.

  • gv

    απογοητευση..
    το αυτοκινητο θα ειναι σιγουρα κορυφαιο δε το συζηταμε αλλα ενω η macan ειναι πολυ εντυπωσιακη απο κοντα,αυτο μοιαζει σαν panamera με τερατογενεση..
    και γενικα οι γραμμες ειναι συντηρητικες,δεν εντυπωσιαζει αλλα ισως απλα αφηνουν χωρο για μια κουπε εκδοση στο μελλον ποιος ξερει..

  • SAMURAI-66

    Το σαλονι λεει γιατι το υπολοιπο συνολο ειναι μια απλη αντιγραφη του εαυτου της που δεν σου αφηνει κανενα περιθωριο να την ονομασεις νεα….γενικα τοσο βαρετη σε βαθμο να σου προκαλει χασμουρητο και υπνο!

    • manowar

      Καλα ναι μας επισες..τα λεξους ολα ειναι ιδια αλλα εκει καμεις τον μουγκοθοδωρα χωρις δαχτυλα

    • Ψυχίατρος

      Τρομακτική ανάλυση!! Σε έχω βοηθήσει περισσότερο από όσο νόμιζα φίλε μου!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτό το λέω ανανέωση και όχι νέα γενιά. Βαριόντουσαν να σχεδιάσουν, και τι είπαν ας αλλάξουμε λίγο το πίσω μέρος, λίγο τα φώτα, ανανεώνουμε διακριτικά προφυλακτήρες, βάζουμε μόνο ένα ολοκαίνουριο (πολύ ωραίο ωστόσο) εσωτερικό, την αλλάζουμε μηχανικά λίγο και το λέμε “νέο”. Άσε μας ρε Porsche και όλος ο όμιλος VW με την εξελικτική εμφάνιση. Να βγάλουν κάτι ολοκαίνουριο σε όλα δε μπορούν απορώ. Ωραία είναι αλλά ριζική ανανέωση, και όχι νέα γενιά.

  • bulgary

    Εμφανισιακά θα μπορούσαν να κάνουν πολλά παραπάνω,ειδικά μπροστά που είναι ίδια με πριν!Καθόλου φαντασία οι Γερμανοί!

  • το εξωτερικο δεν με τρελανε….
    αλλα το εσωτερικο….. ΟΥΥΥΥ ΛΛΛΛΛΑΑΑ ΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    τελειο !!!!

  • Mika

    Καλυτερη στο εσωτερικο με τα λιγοτερα κουμπια και τη τεραστια ταμπλετα, οπως κι ειδικα στο πισω μερος με τα νεα φωτα, αλλα αυτα τα μπροστινα πως ειναι ετσι ρε παιδια???Θυμιζουν κινεζικη κοπια….
    Γενικα ολο το μπροστινο μερος μ απογοητευσε λιγακι..

  • a_f_a

    τιποτε τα φοβερό αλλά πολυ καλύτερο από πίσω από το τραγικό τωρινό

  • vasilis karagiannis

    Στο εσωτερικο ειναι πολυ εντυπωσιακο,,αλλα,αν ηταν να ξοδεψω λεφτα για PORSCHE σιγουρα θα κοιτουσα για αλλο μοντελο της εταιριας,γιατι εξωτερικα,,,δεν.

  • Bon Viveur

    Πόσο θα ήθελα να ήμουν σχεδιαστής της Porsche! Να πληρωνομαι και να καααααααθομαι….

    • ZafMio

      Μόνο της Πόρσε;;! Του VW Group ολάκερου!! Θα καθόσουνα εξελικτικά!! 😛😛

    • Bon Viveur

      😄😄😄

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Νέα Cayenne;!!! Χαχαχαχα γελάει ο κόσμος.

  • xtra

    τι αστειο αυτοκινητακι , ετσι στρουμπουλο που ειναι !

  • xtra

    τι αστειο αυτοκινητακι , ετσι στρουμπουλο που ειναι !