Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς. Κάπως έτσι μπορεί να περιγράψει κανείς τη νέα γενιά του Ford Focus RS και το Escort RS Cosworth.

Το κλασικό πλέον Ford Escort RS Cosworth έχει πλέον το δικό του κεφάλαιο στη βίβλο της αυτοκίνησης, με την πίσω αεροτομή του να έχει γίνει σήμα-κατατεθέν. Ένα από τα πιο cult αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90 είναι συνάμα και ένα από τα καλύτερα hot hatches των περασμένων δύο δεκαετιών.

25 χρόνια μετά τη παρουσίασή του, η Ford προσφέρει στην αγορά το Focus RS. Χάσμα γενεών το ακόλουθο video, αφιερωμένο τόσο στους νοσταλγούς του παρελθόντος, όσο και στους εραστές του σήμερα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πιο καθαρόαιμο σίγουρα το Escort RS Cosworth, αλλά και θρυλικό. Και τα δύο ωραία, μεγάλο δίλημμα. Θα προτιμήσω το Focus ως πιο σύγχρονο.

  • Anestis Genk

    Το escort είναι για μένα από τα πιο όμορφα οικογενειακά ever. Το Focus RS θα άξιζε και με το παραπάνω το “παράσημο” της Cosworth!

    • Anestis Genk

      Βρε καλό είναι και το focus εγώ γενικά είμαι φορντάκιας αλλά κάθε hatchback χωρίς κώλο για μένα είναι κουβάς, κι ας είναι και 5 μέτρα μήκος. Προτιμώ το full grown αμάξι να είναι 2,5 ή 3 όγκων αλλά ΟΧΙ σεντάν.

    • αυτο το εβαλα γιατι ειναι κοσγουορθ !!! :-D
      παντως αμα σε ενα χοτ χατς του βαλεις κωλο…..δεν γινεται αυτοματα σενταν ???

    • Anestis Genk

      Μπορεί να έχει διακριτικό κώλο όπως το 3θυρο/5θυρο Escort και γενικώς εγώ είμαι υπέρ των 5θυρων ΜΕ κώλο.

    • gronholm89

      To RS500 δεν ειναι Cosworth..

    • rs500 cosworth δεν ειναι η ονομασια του ?

    • gronholm89

      Σκετο RS500

    • τοσο λαθος να θυμαμαι ???? τεσπα !!! γραψε λαθος !!! :-P

    • gronholm89

      Κλαιν μαιν, μια παρεα ειμαστε!

  • manowar

    εγω θελω το κατω μερος τα μηχανικα και τα διαφορικα του τωρινου rs με το απο πανω το καπακι του πρωτου φοκους rs εκτος το αθλιο εσωτερικο που σκπορπαγε το πρωτο φοκους rs ειναι κρυφος ποθος

  • thymios tsilimparis

    Το escort σηματοδοτεί χρονικά το τέλος μιας εποχής που όλοι λατρέψαμε, με Λαντσια, Φορντ, Τογιοτα, Σουμπαρού, Μιτσουμπίσι, Μαζντα, Νισσαν (ξέχασα καμία; ) να βγάζουν εκδόσεις δρόμου αγωνιστικών όπλων. . Μηχανικά δεν μπορεί να συγκριθεί με το σήμερα, αλλά έχει χαρακτήρα και κυρίως γεννήθηκε μέσα από το πιο petrolhead κύτταρο: τους αγώνες και ειδικά το ΠΠΡ και το γκρουπ Α. Μπορούσαν οι Φορνταίοι να βγάλουν 60-70 άλογα ακόμα; Σαφώς και μπορούσαν. Αλλά οι αγώνες υπέδειξαν τα όρια και τη βάση. Κι αυτό το κάνει ξεχωριστό.
    Αντίθετα το Φοκους, όπως όλα τα γρήγορα hatch του 2017, δεν έχει τέτοια κληρονομιά. Έκατσαν οι μηχανικοί και σχεδίασαν το απόλυτο, με βάση το πλαίσιο και την τσέπη, αλλά όσο δεν υπάρχει σύνδεση με αγώνες, θα παραμένει (στα μάτια μου πάντα) στη σκιά και του Εσκορτ και της Ντελτονα και των Εβο (μέχρι το 6 ειδικα). Κι ας είναι παρανοϊκά γρήγορο. Είναι “κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό”¨

  • Sciroccakias

    Μια κατηγορία μόνα τους!