Η Toyota μέσα στον Σεπτέμβριο θα ανακοινώσει μια νέα γκάμα σπορ μοντέλων που θα περάσουν στη παραγωγή τα επόμενα χρόνια. Ανάμεσά τους θα βρίσκεται η νέα Supra με τους Ιάπωνες να προσφέρουν σήμερα στην αγορά τα GT86 και Yaris GRMN.

Εκτός από τη νέα Supra, οι αναφορές θέλουν την Toyota να παρουσιάζει και το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει τον διάδοχο του MR2. Το αυτοκίνητο θα παραμείνει κεντρομήχανο και θα ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία προερχόμενη από την εμπειρία της Toyota στα αγωνιστικά LMP1 του Le Mans.

  • Anestis Genk

    Η Toyota πρέπει να έχει εσσαεί στην γκάμα της ένα 86 που να είναι πισωκίνητη κορόλα, απλό οικογενειακό, αλλά οδηγοκεντρικό.
    Μετά να έχει την Celica, επίσης πισωκούνα.
    Μετά το MR2
    Και ναυαρχίδα την Supra, με μοτέρ Ι6 turbo, αυτό που αγαπάμε.
    Ας έχει κι ένα γρήγορο κουβαδάκι για πιτσιρικάδες ή και κάνα WRC replica ουσίας κατά καιρούς.
    Και όλα χειροκούνες 5τάχυτα dogleg με torsen διαφορικά.
    …και ίσως την ξαναγαπήσω:P

    Τα “δεν τα θέλει αυτά ο κόσμος” τα αντιπαρέρχομαι, αν ήταν έτσι δεν θα είχαμε opinion makers και τόση προπαγάνδα, οπότε το κοπάδι ό,τι του ταΐσεις θα φάει.

    • Bad Belmondo

      Φίλε, ξέχασες εκείνο το μικρό κίτρινο coupé, το S-FR!!! Πισωκινητο, στο μέγεθος του τωρινού ΜΧ-5!!!

    • Anestis Genk

      Ναι εκείνο πολύ καλό ήταν αλλά εγώ είμαι ευχαριστημένος και με όσα ζήτησα:P εκείνο να το βγάλει καμιά daihatsu ή καμιά suzuki.

    • Bad Belmondo

      Hahahahah, ειδικά η Suzuki έχει ανάγκη από ένα Cappuccino για τον 21ο αιώνα!!! Τέλος πάντων, και εγώ είμαι ευχαριστημένος αλλά έχω δύο μικρές ενστάσεις:
      1) Από τη στιγμή που έχεις τόσο ευρεία γκάμα σπορ αυτοκινήτων (86, MR2, Supra, όλα τους πολύ διαφορετικά αμάξια, καλύπτουν κάθε γούστο!), γιατί να μην έχεις και ένα μικρό και φθηνό σπορ αμαξάκι για εκείνο το κομμάτι της αγοράς? Εκεί μπαίνει το S-FR! Θες ας πούμε κάτι ωραίο αλλά δεν έχεις λεφτά για να αγοράσεις-συντηρήσεις ούτε το 86 (ειδικά εδώ, που το δίλιτρο μοτέρ είναι εκτεθειμένο σε φόρους, για να μην αναφέρω και την αρχική τιμή του αυτοκινήτου, που το εκθέτει ακόμα περισσότερο!)? Ορίστε το S-FR για σένα αγαπητέ φτωχέ petrolhead!
      2) Η Toyota έχει το δικό της Cappuccino! To Sports 800! Κρίμα να πάει χαμένο στο σήμερα! https://uploads.disquscdn.com/images/2f3c546e8c51497f779759dacf7ad83e3c3322745829579ed5d0e791e6f0eb55.jpg

    • Anestis Genk

      Αν δεις το 86 το υποβίβασα σε σχέση με αυτό που είναι τώρα. Αυτό που είναι τώρα εγώ θα το έλεγα Celica.
      Ως 86 εγώ έχω στο νου μου το ΑΕ86 που ήταν Corolla. Οπότε σαν φτηνό σπορ εγώ θα έφτιαχνα μια τροποποιημένη πισωκίνητη Corolla. Με το φτηνό και dedicated αποκλείεις όσους ψάχνουν για παντρειά, που για μένα είναι καλή προσέγγιση.
      Παντρειά=1 αμάξι στην οικογένεια για πολλαααααά χρόνια, άντε και κάναν κουβά για την πόλη, για όσους μένουν μέσα στην πόλη, που εδώ που τα λέμε είναι ανθυγιεινό.

  • Anestis Genk

    Η Toyota πρέπει να έχει εσσαεί στην γκάμα της ένα 86 που να είναι πισωκίνητη κορόλα, απλό οικογενειακό, αλλά οδηγοκεντρικό.
    Μετά να έχει την Celica, επίσης πισωκούνα.
    Μετά το MR2
    Και ναυαρχίδα την Supra, με μοτέρ Ι6 turbo, αυτό που αγαπάμε.
    Ας έχει κι ένα γρήγορο κουβαδάκι για πιτσιρικάδες ή και κάνα WRC replica ουσίας κατά καιρούς.
    Και όλα χειροκούνες 5τάχυτα dogleg με torsen διαφορικά.
    …και ίσως την ξαναγαπήσω:P

    Τα “δεν τα θέλει αυτά ο κόσμος” τα αντιπαρέρχομαι, αν ήταν έτσι δεν θα είχαμε opinion makers και τόση προπαγάνδα, οπότε το κοπάδι ό,τι του ταΐσεις θα φάει.

  • shaoqing14

    Αμα ειναι η νεα mr2 να δανειζεται και αυτη μηχανικα μερη απο την bmw ας μην την βγαλουν ποτε.

  • SAMURAI-66

    Το σπορ τμημα το ετοιμαζουν εδω και μεγαλο χρονικο διαστημα σε μια προσπαθεια να επαναφερουν της αξιες που την εκαναν γνωστη παγκοσμιος με τα δυναμικα μοντελα της δεκαετιας του 80-90 και δυστυχως η ευτυχως στην προσπαθεια της να γινει φιλικη στο περιβαλλον παρουσιαζοντας οικολογικο προσημο…το οποιο βεβαια πετυχε απολυτα ταυτιζοντας το ονομα toyota-lexus με τα υβριδικα οχηματα και αυτα του υδρογονου της αξιες προστασιας περιβαλλοντος και τεχνολογικες καινοτομιες μακραν του ανταγωνισμου…αφησε στην ακρη.
    Μερικα γεγονοτα τελευταια επιβεβαιωνουν του λογου το αληθες.
    Ηδη οργιαζουν οι φημες για την νεα supra που θα φορεσει μοτερ 3.5 λιτρων αποδοσεις πανω απο 400 ιππους,ισως συμφωνα με πηγες απο ιαπωνια να ειναι αυτο του νεου lexus ls 500,και χειροκινητο κιβωτιο οπως του πρεπει αφηνοντας πισω αλλα δημοσιευματα που εκαναν λογο για αυτοματο.
    …..http://www.autogreeknews.gr/toyota/13629-i-nea-toyota-supra-tha-exei-v6-moter-apodosis-400-ippon
    Η δε νεα corolla,που δεν ειναι απιθανο να αποτελεσει και το ονομα της στοιχειο μοναδικο και στο πενταθυρο αμαξωμα κανοντας στην ακρη αυτο του auris,ετοιμαζεται πυρετωδως και τα δημοσιευματα της ιαπωνικης ιστοσελιδας response την θελουν να εφοδιαζεται με τουρμπατο κινητηρα τουλαχιστον 260 ιππων σε μια προσπαθεια να μπει σφηνα δυναμικα στα ευρωπαικα μοντελα του ανταγωνισμου με γραμμες που ασπαζονται την φιλοσοφια του c-hr στην μασκα και εφοδιασμενη με εξωτερικες ποδιες διογκωμενα φτερα τροχων προκλητικη μασκα και αεροτομη και νεας σχεδιασης εσωτερικο οπως ταιριαζει και πρεπει σε ενα σπορ μοντελο.
    ….. https://uploads.disquscdn.com/images/8ac657daf1d2d7d067e1b6d9c6b0eb644f36feef2572f94084c2f2f76e19da0b.jpg
    Ενω στην εκθεση του τοκιο σε περιπου τρεις μηνες δημοσιευματα του περιοδικου best car στην τελευταια του εκδοση δειχνουν ενα κουπε με τα αρχικα FR που ισως μας προιδεαζουν για την επομενη μορφη των σπορ μοντελων του ιαπωνα κατασκευαστη οπως θα τα δουμε στο μελλον να εμφανιζονται.
    Στην ιδια φωτο βλεπουμε δυο επισης διπορτα σπορ απο την nissan και honda με τα αρκτικολεξα e-power καθως και το πολυαναμενομενο cr-z στην νεοτερη επιστοφη του και παλι!!
    ….. https://uploads.disquscdn.com/images/adc8284d96123e258d88ab274de710db0536d4cc7f9bcb92a9b48b034bab844f.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/e04f57d06bd0dd82083c7490b646f094af09626f74805fa185e24c5559350b85.jpg

  • edurakias

    Auti i laxani malakia pite mou oti DEN einai to kenourio supra

  • telis ellinas

    Τουοτα μακραν η ποιο αποτυχημενη ιαπωνικη εταιρεια.Βασιζεται καθαρα στο μαρκετινγκ και στο after sale service που και αυτο ειναι πανακριβο.Απο ιαπωνια αγοραζεις χοντα σουμπαρου.Τα υβριδικα chr εχουν μεση καταναλωση εκτος πολης 8,5.Ο ορισμος της μηχανολογικης αποτυχιας.Δηλαδη εχεις ντιζελ κινητηρα που εκτος πολης καις 5 με 5.5 καταναλωση και το οικολογικο προσημο της τογιοτα καιει 3 λιτρα παραπανω.Αν ημουν προεδρος της τογιοτα θα τον ειχα απολυσει αυτο τον μασκαρα μηχανικο που κανει ενα υβριδικο να καιει 50% παραπανω apo ενα ντιζελοκινητητρα και μαλιστα εκτος πολης και με περισσοτερο θορυβο απο τη μεταδοση(παλιακα cvt).

    • Stavros Raptis

      CHR με 8.5 λ/100χλμ; Είσαι σίγουρος;

    • telis ellinas

      το autotriti λεει αλλα.Εκτος πολης καιει τα αντερα του.
      Δες τι λεει το αυτοτριτι.
      Ας αφήσουμε όμως την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη. Ξεκινώντας λοιπόν με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. Μάλιστα, προσόν του C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους (η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο οι απαιτήσεις καυσίμου είναι μεγαλύτερες (γύρω στα 7-8 λτ./100 χλμ.). https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Toyota-C-HR-1-8-HSD-me-122-PS_141061_26137.asp

    • jim_1

      Το υβριδικό σύστημα είναι καλό για μέσα στην πόλη αν η διαδρομές σου είναι αποκλειστικά εκεί (καθώς και σε επαρχιακό δίκτυο μέχρι τα 80 χλμ/ώρα) έχεις κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα που κανένα diesel SUV δεν μπορεί να πετύχει και το κεφάλι ήσυχο χωρίς να βγαίνεις για αναγέννηση κάθε εβδομάδα…Αν οι διαδρομές σου είναι αυτοκινητόδρομο παίρνεις diesel με κλειστά μάτια για αξιόπιστα πολλά χιλιόμετρα…Δεν υπάρχει καμιά αποτυχία της toyota το αντίθετο θα έλεγα υπάρχουν επιλογές…

    • telis ellinas

      Αν παρεις Honda diesel δεν υπαρχει αναγεννηση αυτά είναι σε κατι fiat,vw,ford με παλιακες τεχνολογιες.Ηδη ο I-dtec εχε βγει πεντακάθαρος.Εγω μεσα στη πολη καιω 5,5 με το civic.Για ποιο λογο να παρω το θορυβωθες cvt της τογιοτα με εκτος πολης καταναλωσης 8 λιτρα.Μιλαμε για τον ορισμο της μηχανολογικης αποτυχίας.Ασε που δεν είναι suv είναι συγκρισιμο μέγεθος με το juke.Aσε που πληρωνεις για την ωρα για καλο καυσιμοπ αμόλυβδης 30 λεπτα πανω.Παπατζηλικια της τογιοτα που τα φαγανε αμασητα τα αμερικανακια.

    • Stavros Raptis

      Ρωτάω, γιατί έχω Auris hybrid (2013) και πρόσφατα πήγα Αθήνα -Ναύπακτο και γύρισα και η κατανάλωση ήταν 4.6 λίτρα/100χλμ. Το C-HR άντε να καίει λίγο παραπάνω λόγω χειρότερης αεροδυναμικής.

    • MONMAN

      Κάπου κατά βάθος κάπου έχεις λάθος, δυο c-hr υβριδικά έχω οδηγήσει το ένα ήταν στα 4,7 και το άλλο στα 5,2 μέση κατανάλωση και τα πήγαινα 120 -150 συνέχεια για να δω το θόρυβο από το e-cvt !

    • telis ellinas

      Άλλοι λένε ότι εκτος πολης καιει τα αντερα του.
      Ας αφήσουμε όμως την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη. Ξεκινώντας λοιπόν με την κατανάλωση, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 3,6 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πραγματικότητα υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και πάλι εξαιρετικό. Μάλιστα, προσόν του C-HR είναι πως μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά, και άρα εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους (η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο οι απαιτήσεις καυσίμου είναι μεγαλύτερες (γύρω στα 7-8 λτ./100 χλμ.).

    • Stavros Raptis

      Αν το μάθεις το υβριδικό ίσως πιάσεις ακόμη μικρότερη κατανάλωση στις ίδιες ταχύτητες. Εγώ έκανα ένα χρόνο να “κατανοήσω” το E-CVT του υβριδικού Auris ώστε να μη κάνει θόρυβο και να καίω περίπου 4.5-4.7 lt/100km . Ακόμη και το φρενάρισμα έχει μεγάλη σημασία γιατί έτσι φορτίζουν οι μπαταρίες.