H Google στην αρχή του έτους παρουσίασε μια υπηρεσία σε 25 μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, για την εφαρμογή Maps, όπου δείχνει τη δυσκολία στάθμευσης σε αυτές. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί μπορούν να δουν πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι να σταθμεύσουν εκεί όπου κατευθύνονται, αναζητώντας το εικονίδιο δυσκολίας στάθμευσης στο κάτω μέρος της οθόνης. Η βαθμονόμηση της δυσκολίας στάθμευσης κυμαίνεται από περιορισμένη, σε μέτρια, έως εύκολη και βασίζεται σε ιστορικά δεδομένα στάθμευσης.

Μέχρι σήμερα αυτή η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη στις πόλεις του Σαν Φρανσίσκο, του Σιάτλ, του Μαϊάμι, της Ατλάντα, της Βοστώνης, του Σαρλότ, του Σικάγο, του Ντιτρόιτ, του Λος Άντζελες, της Μινεάπολης, της Νέας Υόρκης, του Ορλάντο, της Φιλαδέλφεια, του Πίτσμπουργκ, του Σαν Ντιέγκο, του Σεντ Λούις, της Τάμπα, της Ουάσιγκτον, του Κλίβελαντ, του Ντάλλας, του Ντένβερ, του Χιούστον, του Φοίνιξ, του Πόρτλαντ και του Σακραμέντο.

Από σήμερα, όμως, προστέθηκαν άλλες 25 πόλεις, μερικές εκ των οποίων και στην Ευρώπη. Έτσι, όσοι οδηγοί των πόλεων Αλικάντε/Βαρκελώνης/Μαδρίτης/Μάλαγας και Βαλένθια στην Ισπανία, του Άμστερνταμ στην Ολλανδία, της Κοπεγχάγης στη Δανίας, της Κολωνίας/Darmstadt/Ντισελντοφ/Μονάχου και Στουτγάρδης στη Γερμανίας, του Λονδίνου και Μάντσεστερ στην Αγγλία, του Μιλάνου στην Ιταλία, του Παρισιού στη Γαλλία, της Μόσχας στη Ρωσία, της Πράγας στην Τσεχία, της Ρώμης στην Ιταλία, της Στοκχόλμης στη Σουηδία, καθώς και των Βανκούβερ/Μόντρεαλ/Κεμπέκ/Οντάριο/Τορόντο στον Καναδά, και Ρίο ντε Τζανέιρο και Σάο Πάολο στη Βραζιλία θα μπορούν να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους σε μια νυχτερινή έξοδο ή σε κάποιο ραντεβού για το που θα παρκάρουν.

  • δηλαδη αν ερθει στη θεσσαλονικη…θα μου λεει οτι ειναι δυσκολο πχ να παρκαρω στη Δραγουμη ????
    χαιρω πολυ ρε γκουγλ!!!!! εγω θελω να μου πεις οτι στη δραγουμη 44 εχει 4 μετρα ελευθερο χωρο για παρκαρισμα !!!! ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε !!!!

    • Anestis Genk

      Το πρόβλημα με αυτή την τεχνολογία είναι πως μπορεί να αρχίσει να κάνει τα στραβά μάτια για να πηγαίνεις σε πλερωμένο ή για πληρώνεις την ίδια για καλύτερο ψάξιμο.
      Το πρόβλημα λύνεται με γρκέμισμα μερικών κυψελών και τζαμπαντάν πάρκινγκ παντού και πάντα :)

    • μα τοτε η εφαρμογη θα ειναι κατι αλλο αν σε πηγαινει στα παρκινγκ επι πληρωμη !!!!
      οσο γιαυτο που λες..και 10 παρκινγκ να κανουν..παλι θα ειναι γεματα…και θα σε πηγαινει καπου αλλου που θα ειναι πιο χαλαρα….

      τα δημοτικα παρκινγ θα ειναι χαλαρα…οταν οι θεσεις τους θα ειναι πιο πολλες απο τα αυτοκινητα που μπορει να δεχθει το κεντρο….δηλαδη μιλαμε για μια ουτοπια !! :-P

    • Anestis Genk

      Επειδή γεννήθηκες σε μια χώρα που η επίσημη γραμμή ήταν “μάγκες χτίστε και το τελευταίο χιλιοστό, ούτε πεζοδρόμιο ρε νιαμου!”,
      δεν είναι καθόλου ουτοπία, απλά θέλει σχεδιασμό και αναδόμηση. Υπάρχουν μεγαλουπόλεις με άπλα στο parking.

      Στην Σαλονίκη, τα τελευταία 15 χρόνια, έκλεισαν πολλά ελεύθερα parking.

    • που ειχε στο κεντρο ελευθερα παρκινγκ ???

    • Anestis Genk

      Εκεί που γίναν ποδηλατόδρομοι, εκεί που μπήκαν κάγκελα και κολωνάκια.
      Το πιο χαρακτηριστικό είναι πάνω από τα παν/μια. Και Λυσιμάχου Καυτατζόγλου

    • εκει που γιναν ποδηλατοδρομοι ?? εννοεις τα πεζοδρομια που καβαλουσαμε ??

    • Anestis Genk

      Ναι, δεν ήταν τπτ πεζοδρομιάκια που κλείναμε και δεν μπορούσες να περπατήσεις.
      Α ένα ακόμα που μ’ήρθε τώρα στα καπάκια. Αγγελάκη, πριν γίνει ο λεωφορειόδρομος. Πάρκαρες στην άκρη του δρόμου χωρίς πρόβλημα.

      Ναι δεν είναι dedicated θέσεις, κλείνεις λίγο δρόμο αλλά δεν ήταν παράνομο και δεν γινόταν και κάνας χαμός.