Δεν πωλείται ένα τυχαίο Audi TT. Πρόκειται για το μόνο ημιεργοστασιακό αυτοκίνητο που κατέκτησε τον τίτλο στο DTM. Το 2000, χρονιά επανέναρξης του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού ύστερα από τέσσερα χρόνια “σιωπής” βρήκε τη Mercedes και την Opel να προσπαθούν να επαναφέρουν την χαμένη αίγλη της χρυσής εποχή του DTM. Εν τω μεταξύ, η Abt Sportline, αφού κατέκτησε τον τίτλο με τον Christian Abt στο Super-Tourenwagen Cup με το Αudi A4 Quattro, αποφάσισε, με τον Hans-Jürgen Abt επικεφαλής, να συμμετέχει κι αυτή με τη σειρά της στην αναγέννηση του DTM.
Με τις “ευλογίες” της Audi, το Audi TT-R ετοιμάστηκε σε μόλις 100 ημέρες, ώστε να πανέτοιμο για την έναρξη του πρωταθλήματος. Η πρώτη χρονιά ήταν απογοητευτική, με τον Aiello, πολύπειρο οδηγό και πρωταθλητή πρωταθλημάτων Τουρισμού, καθώς και νικητή στο Le Mans του 1998, να τερματίζει στην 16η θέση του πρωταθλήματος.
Το 2001, θα φέρει βήματα προόδου και δύο νίκες για τον Γάλλο και το 2002 ξεκίνησε πολύ υποσχόμενα. Τέσσερις νίκες σε πέντε αγώνες, ο Aiello εδραιώθηκε ως ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του Bernd Schneider, του πρωταθλητή του 1995, 2000 και 2001. Ο Γάλλος θα κατακτήσει τον τίτλο στο τέλος, με διαφορά 6 βαθμών από τον “Μr.DTM” Schneider.
Το Audi TT-R, με αριθμό σασί 005, πωλείται και μαζί με αυτό, ο υποψήφιος αγοραστής θα πάρει και πολλά “εξτρά”, όπως 22 (!) ζάντες, carbon δισκόπλακες, κιβώτια ταχυτήτων, 2 carbon συμπλέκτες, ειδικό hardware, τα πλήρη προγράμματα του εγκεφάλου και πολλά άλλα ακόμη.
Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Ισπανία, κάθε έλεγχος είναι δεκτός (σικ) και η τιμή του είναι στις 150.000€.