Η Williams Advanced Engineering έχει στο βιογραφικό της μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, καθώς έχει βοηθήσει στην εξέλιξη της Jaguar C-X75, του Nissan GT-R Nismo, ενώ συμμετέχει και στην Formula E.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η βρετανική εταιρία μας δείχνει σήμερα το FW-EVX. Πρόκειται για την in-house πλατφόρμα ενός ηλεκτρικού οχήματος, την οποίο θα παρουσίαση στο Cenex LCV Show. Αυτή είναι “ευέλικτη” και κάλλιστα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από διάφορους κατασκευαστές, έχοντας την δυνατότητα να παρουσιάσουν ένα μοντέλο με υβριδικό σύστημα κίνησης, είτε αμιγώς ηλεκτρικό.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Williams, η πλατφόρμα FW-EVX έχει άκαμπτη και συμπαγή δομή, η οποία οφείλεται στο περίβλημα της μπαταρίας. Mπορεί να φιλοξενήσει έως και 4 ηλεκτροκινητήρες, μαζί φυσικά με τις μπαταρίες, σε μια ασφαλή και εργονομική θέση. Αυτή, πρώτον, εξασφαλίζει βέλτιστη δυνατή ψύξη των επιμέρους εξαρτημάτων, και έπειτα την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την Williams με τη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, τα ηλεκτρικά μπορούν να κατασκευαστούν πολύ πιο αποτελεσματικά, και επομένως θα είναι πιο ελαφριά, “πιο πράσινα”, ασφαλέστερα, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερη απόδοση.

Για παράδειγμα, τα σημεία στήριξης της ανάρτησης, την οποία μάλιστα έχει εξελίξει η ίδια η Williams, είναι ενισχυμένα με carbon αντί αλουμινίου, γεγονός που προσφέρει εξοικονόμηση βάρους έως και 40%.