Λίγο μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι ιαπωνικές εταιρίες έβγαλαν στην αγορά τα kei cars, τα οποία αγαπήθηκαν πολύ από τους Ιάπωνες. Ωστόσο, η δημοτικότητά τους έχει ξεκινήσει να μειώνεται κυρίως λόγω των αυξημένων φόρων σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης.
Το 2014, η κυβέρνηση της Ιαπωνίας ανακοίνωσε την αύξηση της φορολογίας στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Την χρονιά εκείνη είχαν πουληθεί 2,27 εκατ. μονάδες, σημειώνοντας ρεκόρ, αλλά οι χρονιές που ακολούθησαν, οι πωλήσεις τους άρχισαν να μειώνονται αισθητά, και το 2016 πουλήθηκαν 1,72 εκατ. kei cars. Βλέπεις παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης ώστε το καταναλωτικό κοινό να στραφεί σε πιο αποδοτικά οχήματα (βλέπε υβριδικά, ηλεκτρικά, υδρογόνου κτλ), εκατομμύρια Ιάπωνες συνεχίζουν να αγοράζουν τα kei cars που φορούν έναν 660 κ.εκ κινητήρα.
Πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως τα kei cars θα συνεχίζουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ο αντιπρόεδρος της Nissan, Asako Hoshino. Συμπλήρωσε πως η χαμηλή τιμή τους, έως και 5.000 ευρώ φθηνότερα από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, θα συνεχίσει να τα κρατά ψηλά στις προτιμήσεις των Ιαπώνων που θέλουν ένα μικρό αυτοκίνητο προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους εντός των μεγάλων αστικών κέντρων.