Ο τυφώνας Ίρμα έπληξε εξασθενημένος την πολιτεία της Φλόριντα και η Tesla θέλοντας να βοηθήσει τους πελάτες της, αύξησε προσωρινά την αυτονομία των Model S και Model X μέσω over-the-air αναβάθμισης.

Συγκεκριμένα η Tesla αύξησε την αυτονομία στις εκδόσεις 60 kWh που φορούν την μπαταρία των 75 kWh. Έτσι η αυτονομία των μοντέλων αυξήθηκε κατά περίπου 60-70 χλμ, που θα παραμείνει μέχρι και τις 16 του Σεπτέμβρη.

  • δηλαδη WTF!!!!! μπορουσαν τοσο καιρο να του εχω μια τετοια αυτονομια……..και θα την παρουν πισω ??????????????
    και ερωτηση…αφου το καταφερνουν…..πως το κανουν ?? απομονωνουν αλλες λειτουργιες ??? η κοβουν απο την αποδοση ??? αν ειναι ετσι οκ…..αλλα δεν νομιζω !!! ;-)

  • δηλαδη WTF!!!!! μπορουσαν τοσο καιρο να του εχω μια τετοια αυτονομια……..και θα την παρουν πισω ??????????????
    και ερωτηση…αφου το καταφερνουν…..πως το κανουν ?? απομονωνουν αλλες λειτουργιες ??? η κοβουν απο την αποδοση ??? αν ειναι ετσι οκ…..αλλα δεν νομιζω !!! ;-)

    • DJ_D

      Το αμάξι έχει την μπαταρία των 75 kWh αλλά η εταιρία την έχει “κλειδωμένη” στα 60 kWh.
      Ώστε να μπορεί να πουλάει 2 εκδόσεις χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις στην κατασκευή στο εργοστάσιο.

    • δεν το ειχα προσεξει αυτο τοσο καιρο !!

    • paparoach

      yes. ΑΝ ήσουν προσεκτικός θα το είχες ξαναδιαβάσει στο autoblog. Κάπου σε κάοιο άρθρο είχε παίξει. Σε πιάνω αδιάβαστο!

    • Αδιάβαστος με τιποτα !!! Απλά δεν έδωσα την απαιτούμενη προσοχή !!! 😂😂😂😎😎😎🆒🆒👌🏻👌🏻🆎

    • δεν το ειχα προσεξει αυτο τοσο καιρο !!

    • Demetris Katsaris

      Φαντάζομαι και για σκοπούς ασφαλείας. Αν κάποιες μπαταρίες έχουν υψηλότερο αποτέλεσμα σε tolerance tests από άλλες, τότε κλειδώνουν σε ψηλότερες kwh.
      Τους παλιούς καλούς καιρούς ξεκλειδωνονταν περισσότερα GB σε δίσκους, περισσότεροι πυρήνες σε επεξεργαστές.

    • paparoach

      Ε το ιδιο γινεται και με τους επεξεργαστες ακομα…στα καλα κομματια κλεινους τα κακα cpu και παιζουν με τα αλλα. Αραγε, ειναι τελειως off τα τελευταια 15kw μπαταριων?ή συμπληρωνουν την πεσμενη αποδοση των 60,ε την παροδο του χρονου? Εικαζω τελειως off

    • Demetris Katsaris

      Φίλε μου, άσε και τα έχω πάρει με τον επεξεργαστή μου. Τον ξε-καπακωσα μόνο και μόνο για να βρω φτηνή πάστα! Μετά από καθάρισμα και νέα αλοιφή, πεσμένος θερμοκρασίες και ρολόγια 4.5 σταθερή πάντα με νεράκι.
      Στο θέμα μας. Τα cherry picked στοιχίζουν. Αλλά για να είσαι πλήρως ασφαλείς, αν θες, πληρώνεις…

    • paparoach

      Με χαλανε πολυ τετοιες καταστασεις. Ειδικα αν σκεφτεις οτι κουβαλας νεκρο βαρος που σου χειροτερευει την αυτονομια επιταχυνση κλπ κλπ. Και δεν μιλαμε και για κανα οικονομικο αυτοκινητο ε..

    • DJ_D

      Ή απλά για να μειώσουν την πολυπλοκότητα και το κόστος ή να έχουν σταθερή αυτονομία για περισσότερο καιρό. Αν έχεις 75 και χρησιμοποιείς τα 60, τα υπόλοιπα 15 μπορεί να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον αν αρχίσουν να χαλάνε οι άλλες μπαταρίες.

      Ακόμα γίνεται στους επεξεργαστές.

    • DJ_D

      Το αμάξι έχει την μπαταρία των 75 kWh αλλά η εταιρία την έχει “κλειδωμένη” στα 60 kWh.
      Ώστε να μπορεί να πουλάει 2 εκδόσεις χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις στην κατασκευή στο εργοστάσιο.

    • Bon Viveur

      Λοιπόν ρώτησα έναν φίλο μου που η γυναίκα του έχει ένα τεσλα, μου είπε ότι αυτή η αύξηση στην αυτονομία έχει additional cost $5.000.

    • αξιζει σε σχεση με το εργοστασιακο δηλαδη ?

    • Bon Viveur

      Εργοστασιακή είναι και η αναβάθμιση. Αυτός το έχει κάνει. Αλλά δεν το οδηγάει αυτός αλλά η γυναίκα του για να πει αν συμφέρει. Αν για 5 χιλιάρικα γλυτώσει το να χρειαστεί μία φορά να πάει να μαζέψει την γυναίκα του αξίζει, μου είπε και 10 να είχε. χαχαχαχα

  • δηλαδη WTF!!!!! μπορουσαν τοσο καιρο να του εχω μια τετοια αυτονομια……..και θα την παρουν πισω ??????????????
    και ερωτηση…αφου το καταφερνουν…..πως το κανουν ?? απομονωνουν αλλες λειτουργιες ??? η κοβουν απο την αποδοση ??? αν ειναι ετσι οκ…..αλλα δεν νομιζω !!! ;-)